Turkye, Antalya

Resensies van Fame Residence Lara & Spa

Kemeragzi Mevkii, Lara Antalya, Turkye Oord
Goed
1 aanbod vanaf 3788 ZAR Bekyk kamers
Fame Residence Lara & Spa
Fame Residence Lara & Spa
Fame Residence Lara & Spa
Fame Residence Lara & Spa
Fame Residence Lara & Spa
Fame Residence Lara & Spa
Fame Residence Lara & Spa
Fame Residence Lara & Spa
Fame Residence Lara & Spa
Fame Residence Lara & Spa
Fame Residence Lara & Spa
Fame Residence Lara & Spa
Fame Residence Lara & Spa
Fame Residence Lara & Spa
Fame Residence Lara & Spa
Fame Residence Lara & Spa
Fame Residence Lara & Spa
Fame Residence Lara & Spa
Fame Residence Lara & Spa
Fame Residence Lara & Spa
Fame Residence Lara & Spa
Fame Residence Lara & Spa
Fame Residence Lara & Spa
Fame Residence Lara & Spa
Fame Residence Lara & Spa
Fame Residence Lara & Spa
Fame Residence Lara & Spa
Fame Residence Lara & Spa
Fame Residence Lara & Spa
Fame Residence Lara & Spa
Fame Residence Lara & Spa
Fame Residence Lara & Spa
Fame Residence Lara & Spa
Fame Residence Lara & Spa
Fame Residence Lara & Spa
Fame Residence Lara & Spa
Fame Residence Lara & Spa
Fame Residence Lara & Spa
Fame Residence Lara & Spa
Fame Residence Lara & Spa
Fame Residence Lara & Spa
Fame Residence Lara & Spa
Fame Residence Lara & Spa
Fame Residence Lara & Spa
Fame Residence Lara & Spa
Fame Residence Lara & Spa
Fame Residence Lara & Spa
Fame Residence Lara & Spa
Fame Residence Lara & Spa
Fame Residence Lara & Spa
Fame Residence Lara & Spa
Bekyk kamers —

Fame Residence Lara & Spa gas geverifieerde resensies

Totaal 34 resensies

avatar

Ons was hier in Junie. Oor die algemeen het die hotel goed bevind, behalwe vir die kamers sonder 'n balkon. Na 3 dae is daar egter 'n kamer met 'n balkon aangebied en het ons geskuif.) Baie swembaddens en kos oral. Die enigste ding is dat die drank swakker is as by Sherwood Lara. Ons sou sou weer teruggaan.🙂

avatar

Dankie vir jou resensie!) Het jy bybetaal vir 'n ander nommer?

avatar

Nee, toe ek by die ontvangs was, het hulle gesê ek moet 50 duisend bybetaal vir die kamer. Ek het na die gasvrou gegaan, daar is baie goeie meisies. Sê jy rook, en dit is baie ongemaklik dat die kamer geen balkon het nie. Die hotel was vol, ek moes 'n bietjie wag. Trouens, die $50 by die ontvangs by die inklok het nie gehelp nie, daar was net nie beskikbare kamers nie.

Wys al die antwoorde in 'n draad (1)
avatar

Kan jy asseblief sê, was jy daar met die kind gewees? Hoe is dit met animasie vir kinders daar?

avatar

Die aandvertoning was vervelig. Daar was 'n mini-disko, maar al die liedjies is selfs vir 'n hele week in dieselfde volgorde gespeel. Daar was geen kindershows nie. Net 'n mini-disko en dis alles. Daar was ook niks om oordag te doen nie. Slegs die kinderklub was oop.

Wys al die antwoorde in 'n draad (1)
Wys antwoorde (2)
avatar

Oor die kos is dit 'n swak 5*, alhoewel daar hoendervlerkies naby die swembad is, is daar pizza, is daar nie seekos vir ontbyt nie, is daar geen vars geperste sappe nie, is die koffie masjinaal, is daar amper geen kindertafel nie, is daar geen bottelvoeding vir kinders nie, was daar geen seekos vir 10 dae nie, andersins is alles goed. Ons het in Junie 2023 besoek. Daaglikse en aandaktiwiteite vind plaas, kamers word skoongemaak. Vir diegene wat met 'n positiewe ingesteldheid vakansie wil hou, sal die hotel pas.

avatar

Ons het gerus in April. Dit het ons baie beïndruk. Die personeel was vriendelik, die kamers was skoon. Die houding teenoor Russiese toeriste was uitstekend. Daar was animators en lewendige musiek. Die spyskaart was ook fantasties.

avatar

Ons het gerus by die Fame Residence Lara & SPA vanaf 19 tot 26 April Toeroperateur - Intourist Ons het om 11 uur by die hotel aangekom, teen 11:3 was ons al in ons kamer ingeboek Ek bedank die resepsiepersoneel vir hul doeltreffendheid, vriendelikheid en bereidwilligheid om enige hulp te bied. Die hotel se terrein is nie groot nie. Alles is groen en kleurryk. Dit is altyd skoon. Daar is genoeg sonlê- en swembadstoele by die strand. Die animasiespan doen hul bes om die verblyf verrassend en interessant te maak, die personeel werk van die oggend tot laatnag Sien die aangehegte foto vir inligting oor die kos Dankie aan al die personeel vir 'n wonderlike tyd wat ons gehad het!!!

avatar

Ons het in hierdie hotel gebly vanaf 25.11.23 tot 4.12.23, ons het 'n goeie Deluxe-kamer gekry, die kamer was baie mooi. Maar vir vyf dae is daar nie eers een keer behoorlik skoongemaak nie (soos te sien op die foto's), dit het geblyk dat die hotel toegemaak het voor die nuwe jaar (niemand het ons daaroor gewaarsku nie, vir hierdie afsonderlike "dankie" aan die anneks) en die hotel het besluit om ons nie te veel te voer nie (daar was kos, maar min en nie baie smaaklik nie), en teen die einde was daar glad nie iets nie!!!! Die buitestowweverhitte swembad het nie gewerk nie, hoekom is dit dan nodig, dit is tog vir 'n winter konsep bedoel, dit is ook nie duidelik nie! Die binneswembad het ook nie regtig oorstoe nie, die hamam was effens warm! Ons het $17,000 betaal daarvoor, ons was verskriklik teleurgesteld, vroeër was dit baie beter. Die area is pragtig, alles is goed versorg. Maar niks het gewerk nie, behalwe die hoofrestaurant, daar was selfs nie 'n plekkie om 'n happie te eet nie, as jy die middagete misgeloop het! Dankie tog het hulle ons drie dae voor ons vertrek na 'n ander hotel geneem, maar ons moes daarvoor baklei, want hulle het probeer om 'n slegte hotel aan ons te verkoop!

avatar

Pragtige sonnige hotel. Die terrein is nie groot nie, maar baie goed versorg! By die ontvangs is die personeel baie vriendelik en altyd gereed om jou probleme op te los. Die kamer sonder 'n balkon was nie vir ons aanvaarbaar nie - ons is na 'n ander kamer verskuif die volgende dag. Mechmet Bey en Mehriban, ons groet julle vir die aangename en professionele kommunikasie! Julle is puik, ons wil elke oggend na julle toe gaan! In die restaurant, interessant genoeg, kom die hoofkok herhaaldelik vra of alles na jou sin is. Die kos is na elke smaak!!! Baie swembaddens vir diegene wat van sulke ontspanning hou. Voldoende skoonmaak van kamers as jy dit aanwys. See: miskien bietjie problematies met kinders, want dit word vinnig diep. Daar is genoeg sonstoeltjies vir almal. Die oulike katjies bring 'n glimlag op jou gesig en maak jou wil praat. Ons wil graag terugkom hierheen.

avatar

Ons vriende kies hierdie hotel al vir 2 jaar as hul gereelde vakansieplek en hulle prys dit elke keer tot in die hemel, so ons het eerlikwaar begin wonder hoekom hulle so tevrede is met hierdie hotel, en ek dink ons het die geheim ontrafel: dit is die personeel. En nou alles in orde: ons het vroeg in die oggend om enkel uur gearriveer, ons is verwelkom met sjampanje, verskeie lekkernye en musiek, dus het die vakansie met 'n wonderlike stemming begin. Ek wil spesiale dank uitspreek vir die meisies van Guest Relation - Elif en Mehriban, sowel as Nedim en Selahattin vir hul vriendelike ontvangs. Ons het dadelik ontbyt gehad en daarna die kamer ontvang, dit het so om en by 4 minute geduur. Die kamers is onlangs opgeknap en alles is nuut en vars, ons het gehou van die dekor en styl. Die terrein, alhoewel kompak, is goed beplan en het alles wat nodig kan wees. Dit is ook baie aangenaam dat daar 'n verhitte swembad is buite en binne die hotel. Gedurende die dag loop bestuurders oor die terrein en hou alles onder beheer, so 'n diens het ons nie in ander hotelle gesien nie, vir dit maak ons 'n diepe buiging. Die hele personeel is vriendelik en pligsgetrou, hulle probeer om alles in hul vermoë te doen om die gaste tevrede te hou, daarbenewens het ons geen diskriminasie teenoor Russies opgemerk nie. In een woord was die vakansie uitstekend en ons dink nie ons sal in die toekoms na 'n ander hotel kan gaan nie. Ek beveel dit sterk aan!

avatar

Baie positief is al geskryf oor hierdie hotel! Ek voeg net 'n paar van my persoonlike ervarings by... 1. Reksepsie. Wat 'n wonderlike mense daar is NEDIM en MEHMET (foto aangeheg)!!! SAL ALTYD HELP, aanwysings gee !!! Kontak hulle! BAIE DANKIE!!! 2. Guest Relations MEHRIBAN. Hallo, pragtige !!! Baie vriendelik, behulpsaam en positiewe meisie. Altyd beskikbaar. Het al die klein probleempies vinnig opgelos. DANKIE!!!! 3. Kroeë. MUSTAFA, MURAT, Emrullah, SIBEL, KAN - hulle is die beste! Werk soos bye, altyd glimlag. GOED GEDAAN! Die grootste pluspunt van hierdie hotel is sy personeel! Selfs die skoonmakers glimlag en groet. BRAVO!!!!! En ja, daar is personeel wat duidelik nie Russies opmerk nie .... Ja, wel, dis dan so! In elk geval - dit was 'n suksesvolle vakansie!!! Ek is tevrede met die hotel!!!

avatar

In die vorige jaar het my ouers in hierdie hotel gebly en was baie tevrede, daarom het ons besluit om hierdie jaar ook die hotel te probeer en ons het nie verkeerd gegok nie. Die hotel het vanjaar 'n opknapping gehad, dus is al die kontakpersoneel nuut en gesellig. Die eksterne terrein is klein maar goed beplan, en daar is alles wat jy mag nodig hê. Die hotel is ook binne 2 minute van die lughawe geleë en dit is maklik om met 'n bus na die winkelsentrum en die stad se sentrum te ry. Veral wil ek die hotelpersoneel noem, dit is die grootste pluspunt van die hotel. Ons is verwelkom deur Nedim en Selahattin met sjampanje en verskeie soetighede, en baie dankie aan Elif en Mehriban vir 'n vrolike en aangename ontvangs met musiekbegeleiding. Danksy die vriendelike ontvangs van die begin af was ons gesindheid goed en die hele vakansie het net so verbygegaan. Al ons wense is vervul, en dit is baie lekker om te weet dat daar mense is op wie jy kan staatmaak vir enige vraag. Een keer Famé, vir altyd Famé.

avatar

Ons het in April in hierdie hotel gebly en ek wil graag ons goeie ervaring deel. Die hotel is naby die lughawe geleë, die perseel is kompak maar gesellig, en daar is absoluut alles wat nodig is. Die kamers is pragtig en ruim, veral ons het die badkamer geniet. Ek wil ook graag dankie sê aan die hotel se personeel, veral dankie aan die ontvangs en die gasdiensafdeling, hulle het alles in hulle vermoë gedoen om ons verblyf wonderlik te maak, al ons wense en kapperye is vervul, daarvoor baie dankie. Ons beplan om hierdie herfs weer terug te keer na hierdie hotel. Spesiale dank aan Nedim en Mehmeth.

avatar

Vir die eerste keer het ons by die Fame Resindence Lara-hotel gebly en eerlik gesê was ons aangenaam verras. Met die incheck het Nedim en sy vriende ons met sjampanje en bederfies ontmoet, en ook Elif en Mehriban van Guest Relations het vir ons musiek aangeskakel, eerlik gesê het ons nog nooit êrens anders sulke gasvryheid ervaar nie en dit was duidelik dat ons verblyf perfek sal wees. Daar was geen probleme met die incheck nie, daar is 'n Mehmet by die ontvangs wat Russies praat en alles verstaan, die hele personeel is vriendelik. Die kamer wat ons ontvang het, is opgeknap en ons hou baie van die nuwe styl. Die kos is gevarieerd en smaaklik, regoor die hotel se terrein kan jy kos kry en julle sal beslis nie honger bly nie. Ons beveel hierdie hotel sterk aan.

avatar

Ons het al 3-4 keer in hierdie hotel gebly en elke keer was ons baie tevrede, so het ons besluit om weer hierheen te kom en natuurlik het ons nie verkeerd gegok nie. Na die revolusie het al die kamers baie mooier en ruimer geword, ons het veral gehou van die grimeringstoonbank en die badkamer. Die personeel is aangenaam en vriendelik, almal werk hard - hulle maak iets skoon, was dit die hele dag. Dit is so lekker om in skoon kamers terug te keer. Ek wil ook beklemtoon dat Elif en Mehriban van die gasdiensafdeling, sowel as Nazly, Asly, Nedim en Selahettin van die ontvangs baie hoflik is - dit is altyd lekker om hulle vir enige versoek te nader. Hulle reageer baie vinnig op enige vrae, wat 'n persoon baie bly maak. Dit kan gesê word een keer Fame, Fame vir ewig. Ons sal weer kom en almal aanbeveel.

avatar

Hallo. Ek het in April 223 n. Gerus in die Lar- en Kundu-wyke, wat ek 12 jaar gelede vir vakansie gekies het, daar kies ek nou hotelle (prys/voorwaardes). Winkels, apteke, bushaltes naby. Dit beteken die geleentheid vir vrye, selfstandige beweging. Naby aan Perge (maklik met 'n taxi). Kaleiçi, Terra City met die bus. Na die argeologiese museum nog ongeveer 3 km van die bushalte af te voet of met die tram. Die Düden-waterval is naby. Hierdie keer het ek Fame Residence Lara gekies. Ons het ongeveer 8:00 vm by die hotel aangekom. Ons is dadelik ingeboek. Die kamer op die 7de vloer met 'n balkon, klein, na opknapping, vars, met 'n uitsig oor die stad. Met die balkondeur toe, kan jy nie die lawaai van die straat hoor nie. Maar, die kamer is aangrensend, daar is geen klankisolering nie en jy kan die bure duidelik hoor. Dit hang van jou bure af). Daar is pantoffels, badjasse, 'n minibar, ketel, kluis, sjampoe, conditioner, gel, lotion in die stort. Baie spasie vir klere en voldoende stopkontak. Die strand is uitstekend, die see is koud. Daar is 'n verhitte swembad. WiFi op die terrein is swak. Kos: uiteenlopend, voldoende, lekker en baie plekke waar jy dit kan bevestig. Groete aan Mustafa (hoofsjef-kok). Hy is 'n professioneel. Aan al die ander wat ons met verskillende smake verras het, dankie vir julle kookkuns en vaardighede. Kelners, barmans, dankie ook aan julle! Die kelners se werk was uitstekend. Osman Arici, 'n spesiale dankie aan jou vir altyd 'n wonderlike stemming! Ek wil die werkers wat vir orde in die hotel sorg, erken. Die animasie is kalm. Die mense met wie ek gepraat het, is wonderlik. Lio en Goktug (skiet), Zubeyda en Hatidje (het gedans), Serhat - ek het nie met hom sokker gespeel nie, maar hy is goed, ek dink al die sportkinders in die hotel hou van hom). Osman (die handdoekman) - self vriendelikheid, glimlaggend en so oulik. Ek wil graag die gest-relasiepersoneel uitlig. Mehriban - 'n voorbeeld van 'n ideale werknemer in daardie posisie. Gaan gerus na haar met enige vrae. Die gaste was hoofsaaklik uit Nederland en Duitsland. Ek het geen inter-etniese probleme of diskriminasie op grond van nasionaliteit gesien nie. Kennis van vreemde tale word verwelkom, want jy kan met almal oor verskeie onderwerpe gesels. Mense vra vrae en is baie geïnteresseerd in Rusland. Alles in ag geneem, wat die hotel betref, is dit soos 'n oop, vriendelike, vrolike en hartlike persoon met wie dit baie aangenaam is om kennis te maak. 'n Uitstekende hotel in sy kategorie! Ek wens die span en die hotel sukses en voorspoed toe! En ek wens almal vrede toe! As daar 'n geleentheid is, sal ek beslis terugkeer.

avatar

Ek kan nie objektief wees oor die diensbeoordelings nie, want daar is bedluise in die hotel!!! Die eerste kamer was aan 'n baie lawaaierige straat.. op die derde dag het ek gevra om te skuif, hulle het my 'n kamer met 'n uitsig op die swembad gegee.. die eerste nag het ek wakker geword en gekrap gevoel, ek het baie sterk jeuk gehad, die tweede dag het alles herhaal, ek het gedink dis muskiete, maar die bytmerke was in 'n lyn.. ek kon nie glo dat daar bedluise in 'n vyfster-hotel kan wees!!!! Maar op die derde aand, het ek hom in my drome op die lakens doodgedruk!!! Dit was my voorlaaste aand!! Ek het die kamermeisie geroep, het dit vir haar gewys - sy was nie baie verbaas nie, sy het gesê hulle gaan dit behandel.. die ontvangspersoneel was baie geskok, het voorgestel om 'n ander kamer te gee en om my klere te was, hy is weg na die bestuurder en toe hulle terugkom, het hulle my oortuig dat dit muskiete is.. ek wou nie die kamer verander nie, omdat ek gelees het dat bedluise net elke 5-7 dae byt, ek het gedink ek het almal al gevoer.. ek het nie die laaste nag geslaap nie.. ek is terug by die huis - die koffer met klere is nog op die balkon, ek haal die goed uit, was dit, en dan stryk ek dit met 'n yster.. sodat ek nie enige in die woonstel inbring nie.. My vakansie is bederf!!

avatar

Die hotel is uitstekend! Ek het om 4 uur in die oggend geland, het 'n taxi geneem en dadelik na die hotel gekom, dit was baie aangenaam, ek is dadelik ingeboek. By die uitboek was dit ook geen probleem om die tyd te verleng 😌 Daar is winkels naby die hotel waar jy vervoerkaarte en sim-kaarte kan koop wat die reis vergemaklik. Ek het sonder enige probleme 'n bus na Antalya geneem)) Die busnommer is LC7 (dit kan jou na die stad se sentrum en die Terre City-winkelsentrum neem) Die personeel by die hotel praat goed op verskeie tale, insluitend Russies. Die prys-kwaliteitverhouding is absoluut gepas!

avatar

Die resensent het nie 'n gedetailleerde beskrywing gegee van hul verblyf in die hotel nie. Ek wil my ervarings oor my verblyf in die hotel meer uitvoerig deel.

avatar

Die hotel stem heeltemal ooreen met die inligting van die toeroperateur, ons is baie vinnig ingeboek, ten spyte van ons vroeë aankoms (om 7 uur soggens), ons het 'n uitstekende, skoon standaard kamer in 'n rustige plek gekry met 'n sy-uitsig oor die see. Pragtige, ontwerpers-herstelwerk, vroue sal veral die spieëls waardeer㉌ Die hotel is gesinsvriendelik, 99,9% van die gaste is ouer pare en gesinne met kinders. Daar is amper geen jongmense nie. Daar is baie kroeë en restaurante, veral lekker koffie en tee in die koffie kroeg. Aangename atmosfeer in al die kroeë. Ons wil veral die uitstekende werk van die hoofrestaurant beklemtoon - die keuse is enorm, daar is daagliks vis, vleis, dieetgeregte om te kies., ons is baie verbaas oor vorige resensies wat sê dat daar nie genoeg keuses is nie - vir ons, wat ervare is met 'n wye verskeidenheid restaurante regoor die wêreld, is daar baie om te waardeer by hierdie hotel: sjef Mustafa het ons bederf met vars, heerlike geregte, baie vriendelik, oop vir geselskap met gaste en uiters kliëntgeoriënteerd. Die barista Umutcan maak 'n pragtige latte by die koffiewinkel, in hierdie kafee is daar regtig die beste koffie in die hele hotel en 'n wonderlike diens Die hotel is puik!

avatar

Was in Oktober van hierdie jaar saam met die gesin. Ek sal kort beskryf. Kamers - alles is vars, geen tekens van swaar gebruik nie. Ons het in 'n groot kamer gebly, maar met 'n uitsig op die pad, selfs die hoofweg. As jy die venster oopmaak, is die geraas van die straat soos in Moskou met voortdurend verbygaande motors. Die pad van die hotelkamer is hoogstens 2 meter. Mini-bar - 2 Pepsi, 2 Fanta, 2 waters. Geen bier nie, en niks anders nie))) Strand - groot, wyd, baie sonbeddens. Maar dit is die enigste hotel in die omgewing sonder 'n piek. Ander hotelle is almal hiermee toegerus. Daar is 'n volleybalbaan, mense speel gereeld. Die hotelterrein is nie baie groot nie, een reguit paadjie van die hotel na die see. Aan die regterkant van die pad is eetsale, aktiwiteitsareas, en aan die linkerkant swembaddens. As jy met kinders in kinderwagens vakansie vier, is daar nie baie plek om te stap nie. Daar is baie swembaddens en sonbeddens, een swembad word verhit. In die ander was die water nie baie warm nie, eerder koud. Die glybane is heel normaal, hulle werk volgens skedule. Kos en drankies - hier is die groot minpunt. Beslis nie naby 'n 5-ster hotel nie. Die eerste hotel in my, na waarskynlik 2 reise na Turkije (net 5-ster), waar daar nie spek vir ontbyt was nie, maar dit is net 'n voorbeeld. Alle geregte vir middagete en aandete is 'n gewone versameling klein gesnyde goed met klein stukkies vleis. Alles is sterk afgewerk met 'n onverstaanbare sous. En daagliks maak hulle buitestanders met een samestelling van 3 komponente)) Hier sal jy nie vleis verwag nie, op sy beste sal dit gebraaide maalvleis of gebraaide kalkoen wees. Maar 2 soorte olywe is deurgaans op die spyskaart. Gebraaide vis in een vorm daagliks. Dit wil voorkom asof hulle dit dadelik vir 'n jaar gekoop het, en nie weet waar om dit te sit nie. Daar was dae wanneer ek vir middagete nie verstaan het wat ek kan eintlik van die aangebode geregte neem nie, want smaakreseptore het nie na my brein seine gestuur oor watse kos dit is nie. In hierdie geval sou ek 'n bewese opsie neem - 'n slaai van tamatie en rys(pasta) alles. Vrugte - appels, pere, druiwe, lemoene, onrype meloen. Drankkeuse - bier, plaaslike wyn in twee soorte, rooi en wit))) Ook plaaslike rum, wodka op grondslag waarvan hulle al die sogenaamde cocktails maak. Die maak van cocktails is ook van die aard "ek het dit saamgestel uit wat beskikbaar was". Kortom, hierdie hotel kan hoogstens 4 sterre kry. Die prys / kwaliteit stem beslis nie ooreen met wat geadverteer is nie.

avatar

Ons rus saam met my vriendin in ons geliefde hotel vir die tweede jaar. Ek wil die spesiale verhouding van die hotel se personeel met gaste noem. Ons is met blydskap ontvang, met 'n glas sjampanje en heerlike lokuum, dit het ons baie bly gemaak dat hulle ons onthou het. Spesiale dank aan Mehmet (Hoof Ontvangs) vir sy sin vir humor en begrip. Ons wil ons spesiale dank betuig aan ons dierbare Mehrivan (gasverhoudings), wat alles gedoen het om te verseker dat ons so gemaklik moontlik voel. Ons het in verskeie hotelle in Turkye gerus, maar ons het nog nooit 'n warmer verhouding met gaste ervaar nie. By die intrek in die kamer het 'n aangename verrassing op ons gewag, wyn en vrugte. Wat ons die meeste opgelet het, is dat die personeel by hierdie hotel amper nie verander het nie, dit sê baie. Ons het gevoel soos tuis, ons wil beslis weer terugkom. Die kos is uitstekend, julle sal beslis nie honger bly nie. Die aandvertonings is uitstekend, die lewende musiek is net fantasties! Probeer die baie smaaklike Turkse koffie wat in die lobby bar gemaak word. En aand barmans sal vir jou baie smaaklike Spesiale cocktail maak. Die vermaak is fantasties! Elkeen sal 'n aktiwiteit vir homself volgens sy belang vind. Ons gee die hotel 5+++, ons wil graag weer hierheen terugkeer ❤️❤️❤️ Met liefde na julle, Inna en Tatyana.

avatar

Ons het in Oktober met my man vakansie gehad. Ek sal begin met die positiewe punte, die hotel is 2 minute van die lughawe en ook naby aan 'n winkelsentrum (Mall, Terra City). Die hotel lyk goed van buite en binne, die ontvangs het hoflike personeel, al verstaan hulle nie Russies nie, alles omdat die hotel gemik is op Duitsers, ek sal later oor hulle skryf. Ons het ingeboek in 'n goeie kamer 3267, 3de vloer, met 'n uitsig oor 'n besige pad, maar ons bly in 'n metropolis, so vir ons was die lawaai gewoond en nie 'n probleem nie. Die kamer is klein, maar gesellig, ons het 'n kamer sonder 'n balkon gekry, so 'n Franse balkon, ons kon vir 15€ na 'n kamer met 'n normale balkon oorskakel, maar ons het nie besluit om dit te doen nie, omdat hierdie kamer ons genoeg bevredig het. Al die seep, koffie-en-tee fasiliteite soos al die ander kamers was daar, pantoffels, MAAR behalwe badjasse, het ek verstaan dat badjasse slegs aan die Duitsers gegee is. Die mini-kroeg was ook karig vir 'n "5", 'n paar drankies, water en dit was dit. KOS!!! Dit is vir ons 'n groot negatief. En vir my 'n hartseer ook. Ek, 'n persoon wat nie soet nie, maar vleis liefhet, het vir 11 dae NIKS anders gesien as hoender nie. Iemand het in 'n hersiening geskryf "Hoender onder hoender onder hoender sous" - presies so. Die kos was elke dag eentonig en smaakloos. Ek het alles probeer om melkpap te eet - ek het meer botter, suiker bygesit, dit was steeds smaakloos, heeltemal onsmaklik!!! Selfs op temasoeke soos Vis- en Turkse dag was die kos dieselfde, soos op 'n gewone dag?????. Dit was natuurlik vreemd om op Visdag net gaar vis te vind, of op Turkse dag gebraaide maalvleis in plaas van vleis, met 'n sterk en onverstaanbare geur, het ek nie geëet nie. Wat drankies betref, was alles ook hartseer, die wyn (rooi en wit), sjampanje was so-so, die bier was nogal goed. Vrugte: appels, mandaryne, pruime, pere en suurlemoen (altyd groen en hard). Tafels was altyd in vuil breekgoed, die personeel het dalk nie kans gesien om skoon te maak nie, of dalk was hulle moeg. Die hotel was oorvol, die meeste mense was Duitsers, ek sal niks sleg oor hulle sê nie, ek wil net sê dat daar oomblikke was wat ek wou dat ons in 4-vir-nul by hulle kon kom kuier. Die strand was waarskynlik die grootste pluspunt van ons vakansie, die ingang was uitstekend, die water was warm, die weer het die hele tyd op 29-30 grade gestaan. Daar was baie lêplekke, in aanmerking geneem dat daar baie mense was, daar was genoeg lêplekke sonder 'n pêrel en die strandlyn was nie baie groot nie, lêplekke was altyd beskikbaar.

avatar

Tydens die herfs vakansie het ons besluit om te rus, ons het gesetel by die Fame Residence Lara & Spa Hotel 5*, wat ons gekies het op grond van resensies en aanbevelings. Ons het met Turken na daar gevlieg, ons het vinnig daar aangekom, en by die hotel aangekom omstreeks 8 uur die oggend. Die eerste "vreugde" was dat die plek vol mense was, en ons is gesê dat die inboektyd 12 uur sou wees. Ons is presies om 12 uur ingeboek. Kamer 164, op die eerste verdieping met 'n uitsig op die Dolfyn en op die blokke lugversorgers, wat so 'n geraas gemaak het dat dit irriterend was. Wat kan ons sê van die hotel, daar was baie mense, hoofsaaklik Duitsers. Russies was 3%. Maar in die hotel was die Duitsers, Russies, en Oekraïens. Dit wil sê diegene wat so 'n twee tot vyf en twintig jaar gelede daarheen gereis het. Ek was eers geskok :), pare op die strand praat Duits met mekaar, dan Russies, dan Pools met vriende........ so iets, maar dit het my nie gepla nie. Ek het selfs met sommige bevriend geraak, maar nie almal was so vriendelik nie! Die meerderheid van die mense was 5+. Baie Duitsers was gesinne, mense van 1 tot 15 (van twee, drie generasies en van beide kante :)) Die restaurant was teleurstellend, daar was kos, maar nie veel keuse nie. Dit was nie baie smaaklik nie, net puree, pasta, rys. Vleis was hoofsaaklik in die vorm van wors, vleiskoeke, worsvulsel. Daar was temas dae soos Asiëtiese, vis, Turkse, Italiaanse. 'n Nuwe gereg is net buite bygevoeg en 'n skare het daarna gehardloop. Die res van die kos het nie verander nie. Appelsiensap vir 2 euro in die oggende. Daar was nie Turkse koffie in die oggende nie, helemal nie. Net masjiene. Vir 'n prys van 416 duisend RUB vir 'n vakansie het dit vreemd gelyk. Selfs die koffie by die strandkoffiewinkel was nie lekker nie. Meestal vinnige voedsel, ook nie baie smaaklik nie. Vrugte-soorte slaaie, watermeloen, appels, pere, lemoene en mandaryne. Die see was warm, maar dit was Oktober, as jy reg in die middel van die strand loop, is daar altyd 'n reënboogfilm aan die regterkant, met bote naby. Die strandstoele is baie naby aan mekaar. Die katte is onbeskaamd, hulle kan gerus op jou skoot spring, of op die strandstoel. Niemand jaag hulle weg nie. Hulle lê ook rustig waar hulle wil by die ontvangs. In die aand was daar geen drankies in die lobi nie. Duitsers sit met hulle voete uitgestrek op die stoele, sommige met skoene en sommige sonder. Dit was onbeskaamd...en daar was baie van hulle!!!! Ons het die kelner gevra of dit normaal is, sy het selfs vir 'n foon gegaan en 'n vertaler van Turks aan gesit. Die antwoord was dat dit nie normaal is nie, sy hou ook nie daarvan nie, maar sy kan niks daaraan doen nie. So het ons vir onsself besluit dat ons nie baie beskofte mense is wat ontspan nie. Maak nie saak watter nasionaliteit hulle is nie! Daar is geen terrein by die hotel nie. Net 'n paadjie na die see, 'n tweede as jy die heuwels omloop, dit is alles. By die heuwels is daar ook stoele in 5 rye. Die hotel kry 'n 4/10. Dit was teleurstellend. Ons het ook met Turken teruggevlieg, die vlug van 8-3 is uitgestel tot 9, toe na 1 uur. Ons het om 1-3 vertrek. Die plek was vol, almal het selfs op die vloer gesit. Blykbaar het baie vlugte vertraag.

avatar

Ons wil ons opregte dank uitspreek aan al die personeel van die hotel! Baie sorgsame en hulpvaardige werknemers. Uitstekende kos, waarvoor baie dankie aan die sjefkok Mustafa! Ons wil die werk van Asla, Mehmet, en Burak uitlig! By die koffiehuis Nazli en Elif! Vir die tweede jaar het Gulsahan die kamer skoongemaak, baie skoon. Dankie! Ons was hier vir die vyfde keer en vertrek vandag met 'n wonderlike humeur. Ons hoop om volgende jaar weer te kom. Ons kan nie almal noem nie, maar ten minste 'n paar. Nazim, Emrola, Ahmed, Ouz, Effie. Aan almal, DANKIE!! Tot siens! Spesiale dank aan Durmush!

avatar

Die resensent het nie 'n uitgebreide beskrywing gegee van sy verblyf in die hotel nie. Ek wil graag meer uitvoerig my ervarings oor my verblyf in die hotel deel.

avatar

Ons rus saam met my vriendin in ons geliefde hotel vir die tweede jaar. Ek wil die spesiale verhouding van die hotelpersoneel met die gaste beklemtoon. Hulle het ons met vreugde ontmoet, met 'n glas sjampanje en lekker turks toffie. Dit was vir ons baie aangenaam om onthou te word. Spesiale dank aan Mehmet (hoof ontvangs) vir sy sin vir humor en begrip. Ons wil ons geliefde Meriban (gaste-verhoudings) spesiaal bedank vir alles wat sy gedoen het om ons so gemaklik moontlik te laat voel. Ons het gerus in verskeie hotelle in Turkye, maar het nog nie 'n meer hartlike benadering tot gaste teegekom nie. Met die inklok in die kamer het 'n aangename verrassing op ons gewag, wyn en vrugte. Wat ons die meeste opgelet het, is dat die personeel by hierdie hotel amper nie verander het nie, dit sê baie. Ons het ons soos tuis gevoel, ons wil graag weer teruggaan. Die kos is uitstekend, julle sal nie honger bly nie. Die aandvertonings is puik, die lewendige musiek is net ongelooflik! Probeer die baie lekker Turkse koffie wat hulle in die lobby-kroeg maak. En in die aand sal die kroegmanne vir jou 'n baie lekker Spesiale cocktail maak. Die vermaak is uitstekend! Almal sal 'n aktiwiteit vir homself volgens sy belangstellings vind. Ons gee die hotel 'n 5 +++, ons wil graag weer hierheen terugkeer¸ᦋ¸ᦋ¸ᦋ Met liefde vir julle Tatiana en Inna!

avatar

'N Lekker wegbreek in 'n goeie hotel. Ons het 3 volwassenes + 'n 5-jarige kind gehad. Met betrekking tot die kamer: ons het 'n kamer op die eerste verdieping gekry, wat eintlik soos die tweede verdieping was, aangesien daar onder ons 'n ontvangs en restaurant was. 'N Foto van die uitsig vanuit die kamer is aangeheg. Die kamer is na die opknapwerk skoon, mooi. Dit het 'n tweepersoonsbed + 'n enkelbed en 'n rusbank. Daar is waarskynlik glad nie klankisolering nie. Om 07:00, toe die restaurant oopmaak, het die geskuif van stoele begin en dit was vir my 'n wekker elke oggend. Gelukkig is my gesinslede egter onverskillig daaroor, hulle dans nogal met 'n trommel al was dit nodig. Die internet is so lalalala, soms werk dit, soms nie. Die terrein word goed versorg. Daar is baie katte, en aangesien my dogter nie onverskillig teenoor hulle is nie, het sy hulle natuurlik begin streel en teruggekom met 'n krapmerk. Dit is dus beter om nie naby hulle te gaan nie. Oordag is die temperatuur tussen 4-45 grade, en 35 grade in die nag. Dit is warm. Water in bottels, verkoelende drankies (alkoholies en nie-alkoholies) en kos is reg oor die oord. Dit is baie moeilik om 'n kind behoorlik te voed as elke draai gevul is met skyfies. Vir volwassenes is die kos redelik uiteenlopend, as jy self nie net dieselfde wil eet nie en eerder iets nuuts wil probeer. Elke dag is daar verskillende temas-aandetes (Turks, Italiaans, vis, ensovoorts). Die afgelope drie dae het ons buiten geëet om nie te hoef oorklere nie. Brode (met kaas, aartappels, spinasie), gevulde aartappels met verskillende vulsels, geroosterde groente, vrugte, heerlike Weense wafels, ensovoorts. Lekker koue koffie by die koffiehuis. Daar is baie vakansiegangers. Teen 09:00 is dit al moeiliker om 'n vry leunstoel te vind. Die animasie is nie opdringerig nie. Die wat wil deelneem, neem deel. My dogter wou nie na die mini-klub gaan nie, sy het verkies om te leer swem (en het dit geleer, hoera!). Sy het elke aand na die mini-disko gegaan. Na die mini-disko was daar elke aand vertonings of 'n algemene disko. Die waterglibberglipies is nie baie ekstreem nie, maar tog vir kinders ouer as 7 jaar. Ons het ons 5-jarige dogter verskrik, so ons het hulle nie daarop toegelaat nie, alhoewel ek gesien het dat kinders in vlotjies uitvlieg. Daar is 'n gebrek aan glybane vir kinders tussen 2 en 7 jaar oud. Die strand kort 'n pier baie. Aand, veral as die mense opstapel, kan baie mense daar vind. Kortom, dit was presies wat ons van die hotel verwag het. Ons is nie teleurgestel nie. Dit was 'n plesierige wegbreek!

avatar

In 'n resensie het ek die toeris se frase gelees "dit is nie Adalia nie"; dit het vir my bly hang en, terwyl ek vanjaar vakansie hou, het ons dit herhaaldelik herhaal. Laat ons alles stap vir stap deurloop. Die vlug met Turkse Lugredery was alles volgens plan, alles soos gewoonlik. Vertraging in die nagvlug, die drones se skuld. Ons het omstreeks 11 uur by die hotel aangekom. Kamers met Franse ballekonne is dadelik aangebied. Na 'n paar onderhandelings het ons tydelik in 'n suite ingetrek, en twee dae later is ons twee kamers op die derde verdieping met 'n see-uitsig gegee. Baie dankie hiervoor aan Mehmet. Met ons terugreis het ons laat uitgeklok, iemand het geskryf daar is geen laat uitklok-diens by die hotel nie. Daar is wel een, net soos by ander hotelle, teen 15 euro per uur en die kamer word verleng tot 18 uur. Die hotel se terrein strek uit na die see. Alles is baie kompak. Langs die pad na die see is daar aan die een kant swembaddens en aan die ander kant kroeë. Ek sê dadelik, al die swembaddens is 1,4m diep, die swembad met glybane is 1,2m diep. Daar is 'n klein swembad vir kinders op die perseel (dit is een en klein). Die kamers is vars, lig. Dit is duidelik dat daar herstelwerk gedoen is. In die badkamer is daar stortbenodigdhede: seep, sjampoe. Die kinders in die kamer het tandeborsels, rakelbenodigdhede, kamerjasse gehad. Dit lyk asof ons dit nie gekry het nie ((. Ons is gewoond daaraan dat die seep in 'n dosseerder is, jy kan soveel uitgooi as jy wil. Hier is dit nie so nie, hulle het ons by aankoms 3 sakkies gegee en dit was dit. Ek was geskok. Handdoeke word na bewering vir almal vervang, hierdie keer, ek verstaan, het hulle ons ook links gelaat. Vir die hele tyd, as dit een keer vervang is, is dit net wonderlik. Die strand. Die area by die see is enorm, daar is baie leërs, maar die meeste van hulle is in die son. Aangesien die lugtemperatuur ver in die dertigs was in Augustus, het almal probeer leërs in die skaduwee kry. Ons het 8 uur oggend gegaan. Ons was beslis nie die eerste nie. By die swembad was dit ook amper alles beset op daardie tyd. Handdoeke lê daar, die leërs kan tot middag daar wees. Personeel bemoei hulself op geen manier daarmee. Swak. Kos. Dit is 'n aparte onderwerp vir gesprek. Diegene wat skryf dat alles uitstekend is en daar is 'n goeie oorvloed, moenie glo nie!!!. Ons het die eerste keer uit Turkye gekom met verloorde kilogramme. Ek het nie 'n oorvloed van kos nodig nie- die belangrikste is 'n stuk vleis, heel gerooster, maak nie saak watter nie. Of dit hoender of beesvleis is. Dit was nog nooit in hierdie hotel vir 9 dae nie. Een dag (visaand) was daar geroosterde tonyn, een dag was daar hoender sosaties. Daar was ook 'n Italiaanse aand (baie pizza en pasta in alle soorte), 'n Turkse nag met baie soetigheid. Op die ander dae was daar baie hoender, gestoof met verskillende groente en sousse. Geroosterde vis was nie baie goed nie, daar was ook hoendervlerkies of, ons in Rusland noem dit sopbestanddele. Hulle het dit op die rooster probeer braai, natuurlik, dit is nie lekker om bene op vakansie te kou nie. Wanneer jy die restaurant binnekom, is die eerste indruk - oorvloedig, maar as jy met 'n bord gaan, besef jy daar is niks om te eet nie. Die eerste hotel waar ons ontslae geraak het, en ek weet waarvan. Dit is nie 'n rioolvirus nie, dit is duidelik nie vars kos nie. Die laaste dag, voordat ons vertrek het, was die middagete uitsteek. Vir middagete was daar 3 soorte aartappels in verskillende variasies, 3 soorte pasta, geroosterde vis en gestoofde hoender. Dit is net 'n ramp!! Die enigste waarvoor ek dankbaar is, is die nuggets, vir die kleinseun, was daar altyd, en ons kind, en al die kinders het dit met plesier geëet. Ons het nie alkohol gedrink nie, maar terwyl ons elke dag verby die kroeë geloop het, het ons die reuk van goedkoop bier geruik. Kelners is nie iets nie. Die jongmense, as hulle Russiese praat hoor, het net weggestap van ons. En die diens was so, eers die Duitsers, dan, as ons nie ons drankies self gebring het nie, kan hulle ook na ons toe kom. Die breekware is nie tydens die hele ete opgeruim nie. Ek is nie gierig met fooitjies nie, dit was net niemand om dit aan te gee nie en waarvoor nie. Daar is geen internet in die hotel nie, helemaal nie. Dit hang of werk glad nie. Eerlik, toe ons die hotel kies, was daar die keuse - hierdie hotel of Dolfyn- die prys was min of meer dieselfde. Wanneer jy 'n toer koop, vir 'n aansienlike bedrag (ongeveer 28 duisend vir twee), wil jy jouself bederf met iets lekker. In hierdie hotel het ons vir hierdie geld baie son en 'n wonderlike see gekry. Dit is nie min nie. Positiewe resensies, na my oordeel, is almal bestel, of mense wat nie werklik in goeie hotelle vakansie hou nie. Hierdie hotel, ek sal dit beslis nie aanbeveel aan my vriende nie. Ek dink die gradering, net soos die prys vir hierdie hotel, is baie oordrewe. Dit is 'n budget kwart. Indien daar vrae is, sal ek antwoord.

avatar

Goeie dag! Die toer na die hotel is by Pegas gekoop, en ons het met Turkse lugrederye gevlieg. Soos gewoonlik was daar vertragings met die afvlieg vanaf die tjarters. 'n Uur vertraag vanaf Vnukovo, ses ure vertraag vanaf Antalya. Die vliegtuie was groot, daar was nie vrye sitplekke nie. In die vliegtuig is daar gevoer, en alkohol is aangebied, maar daar is geen skerms met flieks nie. Jy kan nie aanlyn vir die vlug registreer nie, so jy kry jou sitplekke net by die lughawe. In Antalya word daar deur Pegas-verteenwoordigers verwelkom, maar hulle begelei jou nie na die hotel nie. Ons was binne 2 minute in die hotel, het sonder verkeer opgedaag. Ons het dit betyds vir ontbyt gemaak, en toe dadelik ons kamer gekry. Ek wil bietjie oor die personeel sê - ons was gelukkig dat die bestuurder Mehmet ons geregistreer het, hy het geluister na watter kamer ons wou hê - nie 'n hoë verdieping nie, met 'n balkon, uitsig oor die swembad en die see, en aan die kant van die gang. Dit wat ons wou hê, het ons gekry! Ek weet nie wanneer die hotel opgeknap is nie, maar alles het waardig vertoon. Die hotelreservaat is nie groot nie, maar redelik kompak, met baie groen en blomme. 'n Groot pluspunt van die hotel is die swembaddens en die redelike aantal leërs. Aan die see is daar ook baie plek vir sonbaai, vir diegene wat onder 'n dak hou, en vir diegene wat in die son wil wees. Dit het my egter verbaas dat die hotel nie 'n eie pier aan die see het nie, want sommige mense hou daarvan om te swem, vir ander is dit 'n lokasie vir sonsakfoto's. Die kos by die hotel is goed, daar is 'n koffiewinkel op die perseel, om by die swembad of die see te eet of te slaan - werk uitstekend! Die enigste ding wat nie lekker was nie, was die selfgemaakte ayran. Plaaslike alkohol, ons het net Tuborg-bier en sjampanje geproe. In die hoofrestaurant is daar elke aand 'n tema, maar ek sou sê - sonder besonderhede. In die aande, soos in alle hotelle, is daar kindervermaak en daarna vermaak vir volwassenes. 'N Groot pluspunt van die hotelle in Lara is natuurlik die stap uit die reservaat na sonsondergang. Jy kan links of regs gaan soos jy wil. Twee Migros-winkels, baie apteke, en natuurlik baie ondenkbare goed en speelgoed, soetighede, koffers en sakke teen belaglike pryse! Jy kan natuurlik met 'n bus na die winkelsentrums in Antalya gaan, maar dit duur baie lank, die busse is altyd oorvol, hulle ry volgens skedule, en jy kan net betaal met 'n AntalyaKaart! Ons het twee keer van die hotel se taxi-diens gebruik gemaak, dit is nie goedkoop nie, maar dit is gemaklik en op 'n tyd wat vir jou gerieflik is. Na MarkAntalya-winkelsentrum is dit $5, na Diepo-winkelsentrum is dit $45, dit is heen en terug, sonder tydsbeperking. Om tans in Turkye te koop is duur, maar as jy dit vergelyk met pryse in Moskou, is dit natuurlik sinvol om produkte te koop wat in Rusland verdwyn het (ons was baie tevrede met Nike-sneakers vanuit die Nike Outlet - nuwe reekse en nie slegte pryse nie, Mavi-jeanse van uitstekende kwaliteit). En natuurlik bring ons altyd medisyne vanuit Stambul of Antalya - antivirus, pynstillers, vitamiene. Dit is natuurlik moeilik om op die see se reis te beplan in die huidige realiteit, pryse is glad nie menslik nie. Maar as jy 'n fatsoenlike vyfsterhotel in Lara kies, beveel ek hierdie hotel aan! Vanaf Julie sal die weer natuurlik baie warm wees, pryse sal onvoorspelbaar word, maar dit is nog steeds die fluweelseisoen voor.

avatar

Beplanning vir 'n reis na 'n ander hotel maar daardie het geval. TO Pegasus het 'n toer met 'n afslag na hierdie hotel gereël, so het ons by Fame beland en nie spyt gevoel oor ons keuse nie. https://youtu.be/6vpLISIwfWU Ligging****Die hotel is 2 minute se ry van die lughawe in die Lara-wykie. Langs die hotellinie is daar baie winkels - 'n eindelose basaar. Prys - kosmos! Van die hotel af kan jy na Dİpetto gaan met bus 511 na Terra City met bus 7 - slegs betaling met Antalya-kaarte (wat jy by 'n masjien kan koop as jy links uit die hotel loop vir so 'n vyf minute). By die hotel**** word jy by die ingang verwelkom deur 'n kaskade-groep fontein-waterval. Ruim ontvangslobby met panoramiese lifte waar jy met sjampanje en lekkernye verwelkom word. In die lobby is daar soos altyd 'n kroeg en winkels. Op die min eenste verdieping is daar 'n hammam, 'n sauna, 'n oefensaal en 'n binnenshuise swembad. Daar is aantrekkamers vir diegene met vroeë aankoms of laat vertrek - met storte en kluisies met kode-slotte wat baie gerieflik is. Inboek&kamers***ons het om 6 uur in die oggend aangekom, dadelik armbande omgekry en na die restaurant gestuur. Later is daar voorgestel om na die lobbykroeg te gaan en op die banke uit te rus. Ons het geweet ons moet wag tot 14:00, maar besluit om sowat 11 uur nader te gaan en ons is 2 kamers aangebied om te kies. Die kamers wat uitkyk op die pad met 'n Franse balkon en sonder wissel elke verdieping af. Die tweede kamer het 'n uitsig op die Dolphin Palace (maar onder is daar 'n klomp lawaaierige lugversorgers en 'n braai). https://youtu.be/vCZYlCaQFo Dus het ons na 2 dae by die ontvangs aangeklop en soos belowe is ons kamer geruil. Kamers****Die kamers is klein, die meubels is goeie, onverslaande ruim badkamer. (Daar is sjampoën, kondisioner, liggaamsgel-lotion, waslap, tandepakket, skeerstel - ek het niks vergeet nie) dit is verbasend dat daar geen vergrootglas in die badkamer is nie. In die standaard kamers is daar meer ruimte en meer kaste. In Fame is daar minder spasie vanweë die bank wat geplaas is. Die lugversorger werk uitstekend! Die minibar bevat gas- en nie-gaswater en cola, sokkie melk - elk een per persoon. Terrein*****'n Klein uitgestrekte terrein na die see toe. Maa...

avatar

Ons het in hierdie hotel vanaf 2016 vakansie gehou en ek moet verduidelik dat elke jaar die hotel beter en beter word. Veral hierdie jaar na die herkonstruksie het die hotel nog gemakliker geword; Maar ongelukkig het sommige van die ou personeel vertrek, alhoewel daar ook ou werknemers is: byvoorbeeld Nedim en Mehmed van die ontvangs; Elif en Mehriban van Guest Relations. Dankie aan hulle het ons vakansie perfek verloop en al ons wense is vervul. Die kos is smaaklik, veral ons hou van die pizza en gözleme wat in die buitelug voorberei word. Daar is baie aktiwiteite gedurende die dag, asook 'n disko in die nag. Ons sal beslis weer in die herfs terugkeer en ons beveel dit aan aan almal.

avatar

Ons gesin was baie tevrede met ons vakansie. Ons het begin Mei vakansie gehou. Die weer was sonnig en het 'n wonderlike stemming geskep. Ons is verwelkom deur Nedim en sy kollegas met sjampanje en lekkernye. Alhoewel ons vroeg aangekom het, het ons amper dadelik die kamer gekry, baie dankie aan Mehmet van die Ontvangs daarvoor. Ek wil ook beklemtoon dat vir enige vrae wat mag ontstaan, kan julle na die Gasverhoudingsdepartement gaan, hulle sal vir julle, soos vir ons, alles vertel, verduidelik en wys. Die hotel is ongelooflik mooi, skoon, en gesellig. Die kamer is elke dag deur die personeel skoongemaak, handdoeke is elke dag vervang. Dit is baie aangenaam dat alles vir toeriste gedoen word, vir hulle gemak. Die kos is smaaklik. Die personeel is hoflik, vriendelik, en hulpvaardig. Ons beveel dit aan almal aan, daar sal baie indrukke bly, soos met ons gesin. ONS SAL WEER KOM, ONS HET DIT BAIE LEKKER GEHAD. Dankie.

avatar

Hierdie rusnaweek het ook verbygegaan, saam met ons verblyf in hierdie wonderlike hotel. Voor ons die toer gekoop het, het my man en ek heelwat hotelle deurgekyk, maar oral was daar 'n "maar", totdat ons uiteindelik oor Fame Residence Lara geleer het. Toe het ons hierdie toer gekoop en nooit 'n oomblik berou gehad nie. Sy baie gunstige ligging naby die lughawe het ons dadelik aangetrek; ons was binne 2 minute by die hotel en by die strand kon ons die vliegtuie sien opstyg en land sonder om enige geraas daarvan te hoor nie. Ons het ongeveer om 9.3-1. in die hotel gearriveer. Ons is dadelik met armbande toegedra en verwelkom met 'n drankie en na die ontbyt gestuur. By die ontvangsbalie was daar 'n vriendelike man met 'n stert genaamd Mehmet, ons het die begeleidende brief van Tophotels gewys, en ook gesê dat my man se verjaarsdag nader is, en versoek om 'n kamer met 'n see-uitsig te kry. Na die ontbyt het ons 'n rukkie rondgeloop op die perseel en, ten spyte van die inboekttyd van 14.00, het ons kamer reeds teen 12.00 gekry. Ons kamer was op die agtste en laaste verdieping, met 'n pragtige see-uitsig vanaf die balkon, insluitende die perseel van ons hotel (met swembaddens), en ook van die aangrensende hotel. Die kamer was baie gerieflik, insluitende die badkamer. Die minibar en badgeriewe is daagliks aangevul en die handdoeke is ook daagliks vervang. Ons was veral beïndruk deur die stort, waar die water perfek weggestroom het en die water self was van standhoudende druk en temperatuur, sonder om na opgeskerpte see water te reuk, wat dikwels in ander hotelle voorkom. Die grootte van die hotel se perseel is gemiddeld, maar alles is baie doordink, dit is baie aangenaam om daar rond te loop. Daar is baie swembaddens, insluitende een met hidromassering, afsonderlike kinderswembaddens en waterglipbane, maar hierdie keer was die swembaddens nie baie interessant vir ons nie, aangesien die strand en die see uiters aangenaam was, waar ons die meeste tyd deurgebring het. Die strand is groot, met genoeg ligbeddens, en daar was altyd plek vry op enige tyd. Die meeste ligbeddens was onder tente, maar diegene wat wou meer bruin word, het ligbeddens sonder tente gekies of hulle nader aan die water geskuif. Die strand self is baie skoon en sandig. Die dag- en aandvermaak is divers en elke aand is daar 'n ander vertoning om 21.3, voorafgegaan deur 'n kindervertoning. Ons was hoofsaaklik by die see gedurende die dag en het nie aan die vermaak deelgeneem nie. Net een keer het ons deelgeneem aan 'n geweerskietkompetisie (groete en dank aan die animator Sergey), dit was baie pret en opwindend. Ek kan 'n hele gedig skryf oor die kos, selfs al het ons nie na die a-la-carte-restaurante gegaan nie. dit is ondenkbaar om honger te bly in hierdie hotel: behalwe die hoofrestaurant met afsonderlike saalas (elkeen met hul eie ontwerp), is daar nog verskeie kafees en kroeë waar jy kan eet tot jou hart se begeerte. Daar is 'n baie wye verskeidenheid disse: vleis - hoender, kalkoen, beesvleis, selfs lamsvleis, vis, insluitende rooi vis, voorgeregte, slaaie, soetgoed en 'n groot verskeidenheid vrugte. Gedurende ons 9 dae se verblyf het ons nie alles kon probeer nie. Kelners bring drankies na die tafels op bestelling, en dit kom redelik vinnig, alhoewel jy natuurlik self kan opstaan en kies wat jy wil hê. Die kos is altyd vars, ons het gesien hoe die restant produkte ná ete weggegooi is. Vir my man se verjaardag het ons deur Guest Relations, verteenwoordig deur 'n baie vriendelike en gasvrye meisie genaamd Mehriban wat ook Russies kan praat, 'n tafel bespreek vir aandete in een van die saals van die hoofrestaurant. Ons is verwelkom deur 'n mooi gedekde tafel met voorbereide drankies, en aan die einde was daar gelukwense van die restaurant personeel en 'n klein koekie. Boonop het hulle ons kamer met blomme versier, wat baie onverwags en aangenaam was. Jy kan ook altyd by Mehriban en die ontvangspersoneel aanklop met enige vrae of versoek, en hulle het dadelik gehelp. As jy na die hotel gaan, groet haar van Nadia en Bogdan. Daar is internet, en dit werk baie goed in die kamers, in die hotel self en op die perseel wissel dit, dit hang af van die posisie van die roeternavorsers, maar dit was nie iets waarin ons baie belang gestel het nie, aangesien ons daar was vir rus en swem, nie om aan ons fone te sit nie. Maar in enige geval is daar wel verbinding, meer as genoeg. Ek wil ook Intourist, die toer-operateur, spesifiek noem. As die ontvangende kant het Intourist hulself uiters goed gewys, beginnend by die verwelkoming by die lughawe en die gerieflike middekapasiteit busse (wat baie gerieflik is wanneer jy nie verwag dat daar 4-5 mense gaan wees nie). 'n Afsonderlike dankbetuiging aan die hotelgids Ali Sultan - in 'n individuele inligtingsessie die volgende dag het hy al die nodige inligting verskaf oor die hotel en toer, hy het geen uitstappies opgedring nie, hy het slegs ons voorkeure nagevra en ons gelei na opsies wat vir ons interessant sou wees. Hy was altyd beskikbaar op Whatsapp, het ons tydig ingelig oor die tyd wanneer ons opgetel sou word vir die uitstappies vanaf die hotel. Toe een van die uitstappies gekanselleer is (weens 'n tekort aan mense), het hy ons onmiddellik in kennis gestel en die geld is dadelik terugbetaal. 'n Baie akkurate en hoflike gidse, hy praat en skryf perfek Russies. Soos tradisioneel, het ons huistoe baie Oosterse lekkernye ingepak wat ons by die winkel "Delicious" aan die linkerkant van die hotel gekoop het, langs die Grand Park Lara hotel. Die eienaar van die winkel, Ali, help jou om die beste keuses te maak volgens jou smaak en voorkeure, en hy laat jou ook alles proe, en hy gee ook geskenke van die toonbanke, ons beveel aan om daar in te loer. Ek kan nog baie lank skryf want alles het hierdie keer werklik vir my gewerk. Een van die beste vakansies in my lewe. As jy vrae het oor die hotel, is ek gereed om te antwoord.

avatar

Die hotel is naby die lughawe en die stad se sentrale deel geleë. Dit is maklik om na gewenste plekke te ry sonder enige probleme. Die hotel se perseel is kompak, maar gesellig en alles is skoon. Die kamer is pragtig, veral die badkamer het ons beïndruk. Die skoonmaak is elke dag gedoen en handdoeke is gereeld vervang. Daar is verskeie eetplekke op die buitelugterrein waar hulle heerlik kook, so ons het nog nie een keer vir etes uitgegaan nie. Die personeel is vriendelik en gasvry. Ek wil veral die aandag vestig op Nedim vir sy opregte ontvangs en Elif, Mehriban van Gaste-verhoudings vir hulle ondersteuning gedurende ons hele verblyf. Hulle het nie enige gas verwaarloos nie en het alles gedoen om te verseker dat almal se verblyf so aangenaam moontlik was. Ek beveel dit aan vir almal!

avatar

Ons het 'n wonderlike vakansie gehad by Hotel Fame Residence Lara en wil graag ons indrukke deel. Ons het vroeg in April vakansie gehad en was een van die eerste gaste in die hotel na die opknapping. Die kamers het ons aangenaam verras, omdat ons vir die eerste keer in hierdie hotel gebly het en op grond van foto's van die ou kamers bespreek het. In ons kamer was ons die eerste gaste, wat baie aangenaam was. Die kamer is kompak, maar stylvol en smaakvol ingerig, veral die badkamer het ons beïndruk, al die kamers het tans stortkabines, wat ons ook bly maak. Daar was ook 'n klein opknapping op die buiteterrein, soos 'n straatkospunt en 'n wafelstalletjie, wat ons baie geniet het. Daar is baie swembaddens op die perseel: 'n binnenshuise een en 'n groot oop swembad wat verhit word, ons het ook die waterglybane geniet, ons kind het die meeste tyd daar deurgebring. Daar is verskeie aktiwiteite gedurende die dag, soos in alle ander hotelle, daar is genoeg om te doen. Die hele personeel is vriendelik en opreg, daar is geen nasionale diskriminasie soos in baie ander hotelle nie. Ek wil veral Mehriban en Elif van die gasklantediens uitlig, wat gehelp het met enige probleme en vrae, hulle het ons vakansie perfek laat verloop. Ek wil ook Nedim noem, wat ons by die vervoer ontmoet het en ons met sjampanje bederf het. Ons beplan om weer na hierdie hotel terug te keer!

avatar

Ons probeer saam met my vrou ontspan in Turkije, gewoonlik in die lente (Maart-April), eintlik weg van die winter na 'n blomryke lente, en/of in die herfs (Oktober-November), om die somer te rek. Dit is geen geheim dat elkeen eerste kies om 'n hotel te kies volgens hul finansiële vermoëns en begroting nie. Maar daar is iets spesiaals wat jy veral beïndruk oor 'n sekere plek, waar jy na trek waar jy gemaklik voel en waar jy verwelkom word. Vir ons het hierdie besondere plek 'n wonderlike hotel "Fame Residence Lara & Spa", 5* geword. Hierdie jaar was ons derde besoek aan hierdie hotel, waar ons goed gerus het (vanaf 9 tot 22 April), en ons wil graag weereens die bestuur en alle personeel van die hotel bedank vir hul gasvryheid en die gemaklike omstandighede wat geskep is vir 'n wonderlike vakansie - teșekkür ederim. So lank as wat dit moontlik is, beoog ons nie om hierdie permanent vakansieplek in Turkije te verander nie. Daarom wil ons graag ons vars indrukke deel en sommige oomblikke van ons tyd hierdie jaar in April 223 in hierdie hotel. Maar voordat ons hierdie resensie skryf en ons beoordeling aan die hotel "Fame Residence Lara & Spa" gee, het ons noukeurig die vorige resensies vir die jare 222-223 bestudeer. Ek gaan nie hulle in besonderhede kommentaar lewer nie, maar ek gaan wel my opinie oor sommiges uitdruk, en elkeen kan sy eie gevolgtrekkings maak. Ek wil beklemtoon dat ons ook in ander vyfsterhotelle in die Lara-Kundu-omgewing gerus het en dus het ons 'n vergelykingspunt. Maar alles in orde: 1. Receptie. By die ontvangspersoneel is daar 'n baie verantwoordelike taak - hulle verwelkom jou, help jou met die oplossing van baie vrae tydens jou verblyf en bedank jou na jou verblyf. Hulle werk kry dadelik 'n indruk van die hotel. Die werk van die bestuurders van die ontvangs in hierdie hotel is hoogs lofwaardig. Ek wil veral Mehmet, Nazli, Asli, Medin noem - professionele in hul vak, wat die vermoe het om 'n benadering tot elke gas in die hotel te vind, met meerdere vreemde tale (wat nodig is vir die uitvoering van hul take) insluitend Russies, altyd met die nodige aandag word gegee aan jou versoek. In hulle kommunikasie met jou, word daar 'n groot respek vir jou gevoel, 'n ware begeerte om jou te help en te voldoen aan al jou versoek en vrae, wat soms nie net die bedrywighede van die hotel aangaan nie, nie. Hierdie keer het ons in die aand by die hotel aangekom, dit het 1 minuut geneem om 'n vorm in te vul, en intussen het 'n ontvangsbestuurder 'n kamer volgens ons versoek gesoek (deel van ons wense het reeds van ons toeroperateur na die hotel gekom). Vanweë die aantal mense wat aandete in die restaurant neem, het jy gevoel dat daar 'n redelike hoeveelheid gasse in die hotel bly. Tog het dit die bestuurder nog 'n minuut geneem om 'n kamer te vind en aan te bied in ooreenstemming met ons. Ontvangs personeellid Burak het vinnig ons koffers geneem, daar was 'n lift, en voor jy weet is ons al in die kamer. Burak het saam met ons die kamer en badkamer bekyk, ons vrae beantwoord, ons 'n goeie vakansie gewens en ons het haastig na die aandete gehaas. Ontvangspersoneel, neem ons opregte dank vir die ontvangs. Vanaf die eerste oomblik van kommunikasie met jou was dit duidelik dat ons verblyf hier op 'n baie hoë vlak gaan wees. Met betrekking tot die lifte - daar is genoeg lifte in die hotel en ons het nie enige vertragings of toue vir die lift opgemerk nie. 2. Kamer. Die hotel het suksesvol gerenoveer (sover bekend, in die tussen seisoen van 222-223), wat nie net die leefkamers geraak het nie, maar ook die eksterne en interne dekor van die gebou, sowel as die terrein van die hotel. Daar is moderne ontwerpselemente en nuwe toerusting verskyn. Ons is in 'n Standart de Lue-kamer geplaas na 'n renovasie met 'n dubbelbed op die derde verdieping, met 'n balkon, met 'n uitsig oor die see na die swembaddens en tuin, met 'n lateral uitsig na die buurhotel "Concorde". Op die balkon is daar 'n klein tafeltjie, twee stoele, 'n klere-droogrek teen die muur. Veral in die aand van die balkon is daar 'n pragtige uitsig oor die verligte swembaddens en die tuin. Die kamer is kompak, gesellig, stijlvol en smaakvol ingerig, met hedendaagse meubels (met 'n voldoende aantal laaie), afsonderlike plekke vir grimering en koffers. Die badkamer met 'n stortkajuit het my baie beïndruk: nuwe moderne sanitêre toerusting met 'n stortstelsel in die kategorie "tropiese stort". Ons het nie probleme ondervind met klankisolering nie - daar was 'n gesin met kinders aan die ander kant van die muur, maar ons het hulle nie gehoor nie, die televisies was op 'n spesifieke klankvlak ingestel wat jy net kon verminder, maar nie verhoog nie, met 'n oop balkon in die aand kon jy sagte musiek van die diskoteke hoor wat ver weg van die gebou van die hotel was (ek wil net verduidelik dat ons in April, nie in die middel van die toeristeseisoen, daar gebly het). Die kamer en badkamer is elke dag skoongemaak en die handdoeke is elke dag vervang. Zuleyha en Gestirnesir, wat baie vriendelik, beleefd en hardwerkend was, het hierdie taak in ons kamer gedoen. Ons het geen klagtes nie, net dankbaarheid vir hul pligsgetroue werk. In hierdie hotel word daar noukeurig oor skoonheid gewaak. Nou is daar twee knoppies aan die muur binne die kamer by die ingang, wat inligting aan die vertoonbord oordra (in die gang teen die muur by die kamer se ingang). Danksy hierdie nuwigheid kan jy self die tyd vir die skoonmaak van die kamer instel (aanbeveel) of 'Nie steur nie'. Dit is nie meer nodig om inligtende bordjies aan die buitestel van die deur te hang wat dikwels op die vloer in die gang val nie. 3. Kos. Lekker, gevarieerde en gesonde kos is een van die hoof aantreklikhede van enige hotel. En hierdie taak word suksesvol uitgevoer deur sjefkok Mustafa en sy span - 'n groot keuse van smaaklike disse met 'n pragtige opmaak, altyd kwaliteit en vars produkte (groente, vrugte, slaai ensovoorts), die skoonheid in die restaurante en kafees, die werk van koks, kelners, bargangers en ander personeel verdien groot respek en dankbaarheid. Ek gaan nie al die voordele in die voeding-sfeer van hierdie hotel uiteensit nie, maar ek wil wel sommige oomblikke noem wat aandag verdien en wat ek belangrik en interessant ag. Ontbyt - 'n "Swediese tafel": amptelik in die hoofrestaurant duur dit tot 11 uur die oggend (gewoonlik in ander Turkse hotelle - tot 1 uur) - baie gerieflik vir diegene wat hou van 'n bietjie langer slaap in die oggend, vir jongmense en moeë gaste wat laat in die aand by die hotel aangekom het; 'n groot verskeidenheid jogurte, ongewone konfyte, Turkse soetigheid en nageregte, kase en wors, vir heuningliefhebbers - natuurlike heuning in raspe, vrugte ens. Middagete: Ons het nie na die middagete in die hoofrestaurant gegaan nie, omdat dit 'n uur en 'n half na die einde van die ontbyt begin het - dit was alreeds te veel vir ons. Tog het ons verskeie kafees en kroeë wat op die terrein van die hotel geleë is, gebruik as 'n vroeë aandete. Gözleme is baie geskik vir 'n vinnige happie voor die aandete, dit is een van die oudste en lekkerste geregte van die Turkse kos - 'n lap brood met verskillende vulsel, en Ayran - 'n verkoelende suurmelkdrank wat al meer as 15 eeue bekend is. In hierdie hotel bak hulle moontlik die beste Gözleme wat ons nog in Turkye geëet het, en dit is gewild onder gaste, dus moet jy soms wag (en ons haas nie weg nie), terwyl hulle dit spesiaal vir jou voorberei. Maar dit is nie tyd verspil nie - dit is interessant om te sien hoe hierdie gereg voorberei word, om sodoende bekend te raak met die volks tradisies van Turkye. Koffie en tee: ons het baie geniet van die koffie wat op Turkse wyse met 'n bietjie suiker gemaak is en die swart tee wat op Turkse wyse gebrou is. Dit word veral goed voorberei by "Coffee House" (voordat jy die strand bereik, aan die linkerkant). Aandete in die hoofrestaurant - 'n "Swediese tafel": 'n wye verskeidenheid van kos. Baie dikwels, as jy na aandete gaan, word jy verwelkom met aangename verrassings: voor ingang word jy bederf met drankies, oorspronklike "komplimente", of skielik ontdek jy dat daar vanaand 'n "Turkse aand", of 'n "Italiaanse aand" in die restaurant is, of 'n ander fees met nuwe oorspronklike geregte en bykosse, sjefs en kelners is in toepaslike feestelike klere, helder tafeldoeke en al die bedienende personeel in goeie bui. Dit word feesvier met 'n groot fees en feestelik terwyl die nasionale feeste van Turkye gevier word, waar die gaste van die hotel met plesier deelneem. 'n Spesiale dank aan die kelners en barmense vir hulle werk. Ons het nie enige vooringenome benadering van hulle kant teenoor gaste op grond van hul nasionaliteit of die gee of nie gee van fooitjies opgemerk nie. Hulle het almal met respek behandel. Hulle werk vinnig, met 'n sin vir humor en skep 'n vriendelike atmosfeer tydens die interaksie met die kliënt. Baie mense ken Russies. Maar gaste van die hotel moet ook besef dat hulle (kelners, barmense en ander personeel van die hotel) nie by hulle dien nie, maar hulle dien, dus 'n glimlag van ons kant en 'n vriendelike woord aan hulle sal beduidende bykomstighede wees tot ons respekvolle houding teenoor hulle. En natuurlik, die hoof karakter in die organisasie van die hele versorgingstelsel van die hotel is die sjefkok Mustafa - 'n professioneel in sy veld, 'n harde werker, vriendelik en oop vir interaksie met gaste. Hierdie mens is altyd besig, hy kan sy ondergeskiktes beheer, met gaste onderhandel en na hulle mening oor die smaak en kwaliteit van kos luister, grappig wees, glimlag en 'n huilende kind kalmeer. Mustafa, aanvaar ons opregte dankbaarheid. 4. Hotel se terrein. Middelmatig in terme van oppervlakte (vergeleke met ander hotelle in die omgewing), kompak en baie goed beplan. Hier is alles wat nodig is vir 'n vakansie: 'n groot hoeveelheid swembaddens met helder water en verskillende dieptes, waterglisbane vir alle ouderdomme, gesellige rusplekke omring deur groen, bome en blomme. Daar is geen probleme met die beskikbaarheid van sonstoeltjies (almal nuut, met matrasse) en buiten-paraplu's teen die son nie. Sportvelde (sokker, basketbal, tennisbaan, volleybal - op die strand), tafeltennis, kinder-speelareas, 'n "groen" teater, plekke vir disko's en natuurlik 'n groot verskeidenheid kafees en kroeë. Die onbetwisbare pluspunt vir hierdie hotel is die teenwoordigheid van twee verwarmde swembaddens: een (groot) is geleë op die terrein in die oop lug, en die tweede - geslote (kleiner) is binne die hoofgebou van die hotel (naby die sauna, hammam, gimnasium en spacentrum). Tydens die renoveerperiode is daar werk gedoen om die terrein te verbeter, waar landskapontwerpers en tuiniers hard gewerk het - ons het van hartelik dank vir hul arbeidsinspanning. En hier heers daar 'n ideale skoonheid, wat deur bestuurders beheer word wat amper soos aangestel is, soos hulle deur die hotelterrein stap. Selfs op die ideaal gesnyde grasperke is dit moeilik om afgevalle blare van bome te vind, alles ruik heerlik en blom. 5. Strand - bekroon met 'n Blouvlag. 'n Wyd uitgestrekte sand- en klip strandarea met 'n goeie en geleidelike toegang tot die see. Byna regdeur die lengte van die strand is daar drie rye afdakkies waar daar genoegsaam spasie is vir sonstoeltjies (almal nuut, met matrasse), klein plastiektafeltjies en blompotte vir gemors. Die gemors word gereeld verwyder, alles is skoon, daarom was daar geen probleme met vlieë en ander soortgelyke "gewrigte" nie. Daar was genoeg rusplekke en sonstoeltjies vir almal wat wou rus. Vir liefhebbers van aktiewe ontspanning is daar waterspeeltoestelle: jetski's, bane en ander. Vir kinders is daar speelareas. Ekstra dienste kan gekry word by 'n oop strandkroeg wat aan die strand grens. By die strand het kelners ons bederf met baie lekker warm suurdeegses seedoekies. Hierdie sorg was baie aangenaam, veral met die koeler weer wat daar in April vanjaar was. 6. Wi-Fi Dalk is daar tydens die renoveerwerk spesifieke maatreëls getref, daarom het ons nie probleme met Wi-Fi ervaar nie, nie in die hotelgebou nie, nie op die terrein nie, en nie op die strand nie nie. 7. Hotelstatus Kan die hotel as "gesinsvriendelik" beskou word? Dalk wel, omdat daar alle fasiliteite vir 'n gesinsvakansie met kinders geskep is en vir oudere pare. Maar dit is ook interessant en gerieflik vir jongmense om hier te wees. In sommige van die resensies word voorgestel om hierdie hotel as "Duits" te beskou, gemotiveer deur die feit dat Duitsers voorrang het in dienslewering. Ons het nie enige voorregte teenoor Duitsers opgemerk nie. Personeel van die hotel het met respek en vriendelik teenoor al die g

Dienste en geriewe
  • Massering
  • Masseer / Skoonheidsentrum
  • Voetbalveld
  • Tennisbane
  • Volleybal
  • Biljart
Wys alle geriewe 41
Ligging
Na die stadsentrum
16.4 km
Wat is in die nabyheid?

Kamers pryse

Volwassenes
Kies 'n datum
loaderlaai
Kontroleer beskikbaarheid
Prys kan verouderd wees, kies datums om huidige pryse te sien
Jy kan slegs 'n hotel bespreek op TravelAsk se vennootwebwerwe
prys
Werk pryse by

Wat is daar om

Kemeragzi Mevkii, Lara Antalya, Turkye

Daar is verskeie aantreklikhede en fasiliteite naby die Fame Residence Lara & Spa hotel in Antalya, Turkije.

1. Lara-strand: Die hotel is geleë naby die beroemde Lara-strand, bekend vir sy ongerepte sandstrande en helder blou waters. Gaste kan maklik die strand bereik en swem of sonbaai.

2. Antalya-stadsentrum: Die hotel is ongeveer 15 kilometer (9 myl) van die Antalya-stadsentrum af. Besoekers kan die historiese Oudtstad, bekend as Kaleici, verken, wat smal straatjies, Ottomaanse argitektuur, en verskeie winkels, restaurante, en kroeë het.

3. TerraCity-aankopiesentrum: Hierdie gewilde winkelsentrum is net 'n kort rit van die hotel af. Dit bied 'n wye verskeidenheid winkels, boetieks, eetplekke, en vermaaklike opsies.

4. Antalya Aquarium: Geleë ongeveer 14 kilometer (

8.7 myl) van die hotel af, is die Antalya Aquarium een van die grootste akwarium komplekse in Europa. Dit vertoon 'n verskeidenheid mariene lewe en bied interaktiewe uitstallings, 'n sneeukoninkryk, en 'n XD-bioskoop.

5. Duden-watervalle: Die beroemde Duden-watervalle is ongeveer 18 kilometer (11 myl) van die hotel af. Hierdie natuurlike watervalle is 'n gewilde toeristebestemming en bied besoekers die geleentheid om te geniet van die pragtige natuurskoon en selfs 'n swem te neem in die poele wat deur die watervalle gevorm word.

6. Antalya-museum: Geleë ongeveer 15 kilometer (9 myl) van die hotel af, vertoon die Antalya-museum 'n uitgebreide versameling artefakte uit ou tydperke. Besoekers kan die argeologiese en etnografiese uitstallings verken, wat insig gee in die ryk geskiedenis van die streek. Dit is slegs 'n paar van die aantreklikhede en fasiliteite wat beskikbaar is in die omgewing van die Fame Residence Lara & Spa hotel in Antalya, Turkije.

map
Fame Residence Lara & Spa
8.9 Oord

Na die stadsentrum16.4

Oor die hotel

Oor

Fame Residence Lara & Spa is 'n luukse hotel aan die see wat in Antalya, Turkye geleë is. Die hotel bied 'n verskeidenheid geriewe en kenmerke om te verseker dat gaste gemaklik en aangenaam kan bly. Verblyf by Fame Residence Lara & Spa word verskaf in ruim en elegante kamers. Die hotel bied verskillende kamertipes om aan verskillende behoeftes te voldoen, insluitend standaard kamers, gesinskamers en suites. Elke kamer is goed toegerus met moderne meubels en geriewe soos lugversorging, 'n wye skerm-TV, minibar, kluis en 'n privaat badkamer met 'n stort of bad. Die hotel bied ook allesinskluif-opsies vir sy gaste. Die hoofrestaurant, met 'n stylvolle en verwelkomende atmosfeer, bedien buffetmaaltye vir ontbyt, middagete en aandete. Die spyskaart sluit verskeie plaaslike en internasionale disse in om aan verskillende dieetvoorkeure te voldoen. Daarbenewens kan gaste geniet van tema-aande en spesiale kulinêre geleenthede wat deur die hotel gereël word. Vir dié wat 'n intiemer ervaring wil hê, het Fame Residence Lara & Spa verskeie a la carte-restaurante wat 'n uiteenlopende verskeidenheid disse bied. Hierdie restaurante sluit Italiaanse, Turkse en seekos-opsies in, waarmee gaste verskillende kulinêre heerlikhede gedurende hul verblyf kan geniet. Wat ontspanning en vermaakfasiliteite betref, het die hotel 'n groot buite-swembad met water glybane en 'n aparte kinderswembad. Die hotel se privaat strand, wat direk vanaf die eiendom toeganklik is, bied sonlêers en sambrele vir ontspanning. Verder kan gaste geniet van verskeie aktiwiteite soos fiksheidsklasse, watersportaktiwiteite, aandvertonings, lewendige musiek en 'n kinderklub. Ander geriewe wat by die hotel beskikbaar is, sluit in 'n goed toegeruste fiksheidsentrum, 'n spa en welnessentrum wat verskillende behandeling en masserings bied, sauna en stoomkamers, 'n mini-mark, gratis Wi-Fi in openbare areas en 'n 24-uur ontvangs vir enige gaste navrae of hulp. In die algemeen is Fame Residence Lara & Spa 'n luukse hotel in Antalya, Turkye wat gerieflike verblyf, heerlike etes en 'n verskeidenheid geriewe en aktiwiteite bied om 'n onvergeetlike verblyf vir sy gaste te verseker.

Strand

Die strand in Fame Residence Lara & Spa, geleë in Antalya, Turkye, is 'n betowerende paradys wat 'n onvergeetlike strandervaring bied. Hierdie luukse oord is langs die pragtige Mediterreense kus geleë en spog met 'n ongerepte sandy strand wat vir myl strek. Die strand by Fame Residence Lara & Spa word goed onderhou en skoon gehou en bied gaste 'n rustige en ontspannende omgewing. Die kristalhelder turkoois water nooi gaste uit om 'n verkwikkende duik te neem en verskeie watersportaktiwiteite soos snorkel of jetski te geniet. Die sagte branders is perfek vir swem en speel met familie en vriende. Die sagte, goudgeel sand is ongelooflik uitnodigend en bied 'n perfekte plek om onder die son te ontspan of sandkastele met die kinders te bou. Die oord bied gemaklike sonloungers en sonskerms vir gerieflike en beskad

Kinders

Fame Residence Lara & Spa in Antalya, Turkije bied verskeie aktiwiteite en fasiliteite vir kinders. Sommige hoogtepunte vir kinders by hierdie oord sluit in:

1. Kinderklub: Die oord het 'n toegewyde Kinderklub wat pret en toesigte aktiwiteite bied vir kinders van verskillende ouderdomsgroepe. Die klub is toegerus met 'n speelarea, speletjies en speelgoed.

2. Kinderswembad: Daar is 'n aparte swembad wat ontwerp is vir kinders, wat vlakker en veiliger is vir hulle om in te swem en te speel.

3. Waterpark: Fame Residence Lara & Spa het 'n waterpark op die perseel met waterglybane en plonsbaddens wat spesifiek ontwerp is vir kinders. Dit is 'n gewilde kenmerk onder kinders wat in die oord bly.

4. Daaglikse vermaak: Die oord organiseer daaglikse vermaakprogramme vir kinders, insluitend speletjies, shows en optredes. Hierdie aktiwiteite is daarop gemik om die kinders betrokke en vermaak te hou gedurende hul verblyf.

5. Sportaktiwiteite: Die oord bied sportaktiwiteite soos mini-gholf, tennis, basketbal en strandvolleybal, waar kinders onder toesig van opgeleide personeel kan deelneem.

6. Speelparke: Daar is buitelug speelparke met veilige en prettige toerusting waar kinders kan klim, gly en speel.

7. Mini-disko: In die aande word 'n mini-disko gereël vir kinders om te dans en 'n lekker tyd te hê.

8. Babasitdiens: Die oord bied 'n babasitdiens vir ouers wat graag tyd alleen wil hê of die oord wil verken sonder hul kinders. Over die algemeen streef Fame Residence Lara & Spa daarna om 'n verskeidenheid vermaklike en betrokke aktiwiteite vir kinders te bied, om te verseker dat hulle 'n onvergeetlike en aangename verblyf het.

Vermaak

Daar is verskeie vermaakopsies naby die hote 'Fame Residence Lara & Spa' in Antalya, Turkye. Sommige van hierdie opsies sluit in:

1. Larastrand: Die hotel is in die naaste omgewing van Larastrand, een van die gewildste strande in Antalya. Gaste kan swem, sonbaai of deelneem aan watersportaktiwiteite.

2. Kundu-nagklubs: Die Kundu-gebied, waar die hotel geleë is, staan bekend vir sy bruisende naglewe. Daar is talle nagklubs en kroeë in die omgewing waar gaste kan dans en tot laat in die nag van lewende musiek kan geniet.

3. Antalya-Akwarium: Dit is 'n gewilde aantreklikheid vir volwassenes en kinders wat net 'n kort afstand van die hotel af geleë is. Dit bied duisende spesies van visse, 'n onderwater-tunnel en interaktiewe uitstallings.

4. Antalya-museum: Vir diegene wat belangstel in geskiedenis en kultuur, is die Antalya-museum 'n moet-besoek. Dit huisves 'n groot versameling artefakte uit die streek se antieke beskawings, insluitend beeldhouwerk, mozaïekteëls en pottebakkersware.

5. Winkelsentrums: Die nabygeleë TerraCity en Deepo-outlet-sentrum is twee groot winkelsentrums waar gaste kan geniet van 'n inkopie-vergadering. Hulle bied 'n wye verskeidenheid internasionale en plaaslike handelsname, sowel as vermaakopsies soos rolprente en eetplekke.

6. Waterparke: Aquapark en Aqualand is twee waterparke wat naby die hotel geleë is. Hierdie parke bied pret en avontuur vir die hele gesin, met verskeie waterglybane, swembaddens en aantreklikhede.

7. Duden-watervalle: Die bekende Duden-watervalle is 'n kort ry vanaf die hotel geleë. Besoekers kan die pragtige natuurskoon van die watervalle geniet en ontspan in die omliggende parkarea. Dit is net 'n paar voorbeelde van die vermaakopsies naby die hotel 'Fame Residence Lara & Spa' in Antalya, Turkye. Gaste kan die plaaslike gebied verken en baie meer aantreklikhede en aktiwiteite ontdek om aan hul voorkeure te voldoen.

Water aktiwiteite

Fame Residence Lara & Spa, geleë in Antalya, Turkije, bied 'n verskeidenheid wateraktiwiteite vir besoekers om van te geniet. Hier is 'n paar waterverwante geriewe en aktiwiteite beskikbaar by die oord:

1. Swembaddens: Die oord spog met verskeie buitelugswembaddens, insluitend 'n groot hoofswembad en 'n aparte kinderswembad. Gaste kan ontspan langs die rand van die swembad, die son op die gemaklike rusbanke geniet, of verfrissende duikas in die kristalhelder water neem.

2. Waterglybane: 'n Hoogtepunt vir gesinne en kinders, Fame Residence Lara & Spa beskik oor opwindende waterglybane. Kinders en volwassenes kan opwindende glybanne geniet en rondplons in die aangewese glybaanareas.

3. Privaat Strand: Die oord bied ook toegang tot 'n privaat strandarea. Besoekers kan ontspan op die sandy strand, swem in die glinsterende Mediterrane See, of deelneem aan verskeie watersportaktiwiteite teen 'n addisionele koste, soos jetski, parasailing, of banana boatritte.

4. Watersport: Vir avontuurlustiges bied die oord 'n verskeidenheid watersportaktiwiteite. Gaste kan windsurf, kanovaart, of paddleboarding probeer, onder andere opsies. Hierdie aktiwiteite mag vooraf bespreek en addisionele koste vereis.

5. Duik en snorkel: Antalya staan bekend om sy ryk onderwaterbiologie. Fame Residence Lara & Spa kan help met die reël van duik- en snorkeluitstappies vir gaste wat belangstel om die kleurryke onderwaterwêreld van die Mediterreense See te verken.

6. Aqua-aerobika: Die oord organiseer gereelde aqua-aerobiese sessies, wat gaste die geleentheid bied om in prettige watergebaseerde oefeninge deel te neem onder leiding van professionele instrukteurs. Hierdie energieke klasse is 'n goeie manier om fiks te bly en terselfdertyd af te koel.

7. Spa-fasiliteite: Alhoewel dit nie eintlik 'n wateraktiwiteit is nie, spog die hotel met 'n luukse spa waar gaste kan geniet van hidroterapie en ander watergebaseerde behandelinge. Die spa mag fasiliteite soos warm bads, sauna's, stoomkamers en binnenshuise swembaddens insluit vir ontspanning en verjonging. Let asseblief daarop dat die beskikbaarheid van spesifieke wateraktiwiteite mag wissel, en sekere aktiwiteite mag onderhewig wees aan seisoenale veranderinge of weersomstandighede. Dit word aanbeveel om direk met die oord te kontak of hul webwerf te raadpleeg vir die mees onlangse inligting oor wateraktiwiteite wat by Fame Residence Lara & Spa aangebied word.

Topvrae

1. Is Fame Residence Lara & Spa 'n strandhotel? Ja, Fame Residence Lara & Spa is 'n strandhotel wat in Antalya, Turkije geleë is.

2. Wat is die kameropsies by Fame Residence Lara & Spa? Fame Residence Lara & Spa bied verskeie kameropsies aan, insluitend standaardkamers, familiekamers, suites en villa's.

3. Het Fame Residence Lara & Spa 'n spa en welsynsentrum? Ja, Fame Residence Lara & Spa het 'n spa en welsynsentrum wat 'n verskeidenheid behandelinge en geriewe soos 'n sauna, Turkse bad en massagedienste bied.

4. Is daar 'n allesinsklu-siefopsie beskikbaar by Fame Residence Lara & Spa? Ja, Fame Residence Lara & Spa bied 'n allesinsklu-siefopsie wat etes, drankies en sommige addisionele aktiwiteite insluit.

5. Wat is die eetopsies by Fame Residence Lara & Spa? Die hotel het verskillende eetopsies, insluitend buffet-restaurante, á la carte-restaurante wat spesialiseer in verskillende kookkuns, en kroeë wat verversings en drankies bedien.

6. Het Fame Residence Lara & Spa 'n swembad? Ja, Fame Residence Lara & Spa het verskeie swembaddens, insluitend buitelugswembaddens, kinderswembaddens en 'n binne-swembad.

7. Is daar vermaak en aktiwiteite beskikbaar by Fame Residence Lara & Spa? Ja, die hotel bied verskeie vermaak en aktiwiteite soos lewende vertonings, temaaande, sportfasiliteite, kinderklubs en watersportaktiwiteite.

8. Is daar 'n gimnasium by Fame Residence Lara & Spa? Ja, Fame Residence Lara & Spa het 'n fiksheidssentrum wat toegerus is met moderne gimnasiumtoerusting vir gaste om te gebruik.

9. Watter aantreklikhede is naby Fame Residence Lara & Spa? Sommige gewilde aantreklikhede naby die hotel sluit Lara Beach, Lower Duden-waterval-le, Antalya Oue Stadsentrum en Hadrian se Poort in.

10. Verskaf Fame Residence Lara & Spa lughawe-oordragte? Ja, die hotel kan lughawe-oordragte vir gaste reël op versoek.

Alle dienste en geriewe

Vermaak en ontspanning
  • Massering
  • Masseer / Skoonheidsentrum
  • Voetbalveld
  • Tennisbane
  • Volleybal
  • Biljart
  • Bowlingbaan
  • Tuin
  • Dartbord
Kamer Fasiliteite
  • Lugversorging
  • Yskas
  • Mini bar
  • Koffie- / Teemaker
  • Haaierdroër
  • TV
  • Jacuzzi
  • Stoombad
Hotel Fasiliteite
  • Restaurant
  • Geldwisseling
  • Hysbak / Lift
  • 24-Uur Ontvangs
  • Portier
  • Veeltalige Personeel
  • Aangewysde Rookarea
  • Konferensiesale
  • Vergaderingsluitings
Ekstra dienste
  • Lughawenshuttle
  • Wasserydiens
  • Wasgoeddienste
  • Toeristeburo
Wateraktiwiteite
  • Swembad
  • Sauna
  • Spa & Welsynsentrum
  • Skubaduik
  • Swembad binne
  • Swembad buite
Vir gesinne met kinders
  • Babaoppas / Kindersorg
  • Speeltuin
  • Kindersklub
  • Kinderswembad
Strandytipe
  • Privaat strand
Hotelresensie Fame Residence Lara & Spa
Jou terugvoer
Verpligte veld*
Dankie! Jou resensie is suksesvol ingedien en sal na verifikasie op die webwerf verskyn.
Het jy nie die antwoord gekry waarna jy gesoek het nie? Vra jou vraag
Vra 'n vraag hier
Verpligte veld*
Dankie! Jou vraag is suksesvol gestuur

Kies jou taal

Kies jou geldeenheid

Waar toepaslike pryse sal omgeskakel word na, en gewys word in, die geldeenheid wat jy kies. Die geldeenheid waarin jy betaal, kan verskil op grond van jou bespreking, en `n diensfooi kan ook van toepassing wees.