Spanje, Estepona

Resensies van Club Paradiso

C/ Sierra Morena 18 6 El Padron Estepona, Spanje Vakansiehuis
1 aanbod — Bekyk kamers
Club Paradiso
Bekyk kamers —

Club Paradiso gas geverifieerde resensies

Totaal 35 resensies

avatar

Die resensent het nie 'n uitgebreide beskrywing gegee oor die hotelverblyf nie. Ek wil graag meer gedetailleerd my ervaringe oor my hotelverblyf deel.

avatar

Die resensent het nie 'n uitgebreide beskrywing gegee oor sy verblyf in die hotel nie. Ek wil meer uitvoerig my ervarings deel oor my verblyf in die hotel.

avatar

Die hotel het ons nie beïndruk vir verskeie redes nie, eerlik gesê is daar baie meer negatiewe as positiewe punte. Ek sal begin met die negatiewe, die houding teenoor Russiese mense is baie negatief, veral wanneer dit kom by die ontvangs. Ons het in die middel van die nag om sowat 5 uur aangekom, ons is in 'n kamer geplaas wat nie skoongemaak was nie en wat slegs omtrent 5 meter groot was, op die eerste verdieping van die villa met 'n balkon wat uitkyk op die pad. Hierdie kamer is klein vir een persoon en vir twee (ek was saam met 'n vriendin) was dit verskriklik. Ons het teruggekeer na die ontvangs, en ons is gesê om die volgende oggend terug te kom. Om 9 uur die oggend was ons weer by die ontvangs, ons is toe gesê dat daar geen kamers beskikbaar is nie... hoewel hulle Europese mense wel besig was om in te boek. So 'n bietjie van "hulle sal dit doen". Die hotelgids van Biblio Globus, 'n mossie, het net spot met ons gedryf, en toe ek hom gevra het om my te help met die geselskap met die ontvangs, het hy dadelik gesê "hoekom moet ek julle help, julle gaan hoe dan ook geen uitstappies aankoop nie..." Maar aan Polina (die gasheerbestuurder) is ons baie dankbaar, sy was die enigste wat moeite gedoen het om ons te help, baie dankie daarvoor! Die dame wat by die ontvangs gewerk het, het gereeld haar oë gedraai en voorgedoen asof sy niks verstaan nie, twee dollar het nie die situasie verbeter nie. Na vier uur by die ontvangs te sit en gereeld aan onsself te herinner, het hulle ons uiteindelik 'n redelike normale kamer gegee, 'n villa op die derde verdieping met 'n groot balkon. Die meubels in die kamers is baie verwaarloos, daar is geen seep en sjampoe in die kamer nie, slegs gel in 'n houer. Die tweede kamer was skynbaar skoongemaak, maar daar was klonte stof in die hoeke. Die skoonmaakdiens was aaklig, hulle het nie gehelp nie, die vloer is nooit een keer afgeskuur nie, dit is selfs nie behoorlik gevee nie. Die strand is redelik, daar was genoeg plek, maar die strand self is reg langs die begraafplaas. Die see se water is bietjie modderig en lae aan. Dit is nie lekker nie met die warm en koue waterlae naby (daar is 'n bergrivier naby). Die strand is 'n ent weg van die hotel, hulle vervoer jou daarheen met 'n bus, die busse is oud, stinkend en stampvol mense soos sardientjies in 'n blikkie. Die kos het ook nie bevredig nie, daar mag dalk baie wees, maar daar is nie veel om van te kies nie, vis, vleis, hoender - gestoof, niks word op die rooster voorberei nie en elke dag dieselfde. Ons was twee keer by die à la carte restaurante, vis en vleis. Dit was beter, maar ons moes baie lank wag vir die etes, ek het die roomys daar baie geniet:) dit was lekker. Die dienspersoneel is oor die algemeen vriendelik, behalwe by die ontvangs. Ek was 8 keer in Turkije, die negende keer, en in driester, vierster en vyfster akkommodasies, maar nog nooit so ontevrede nie. In werklikheid is dit net 'n driester en nie eens een van die beste nie:( Ek moet byna vergeet, hulle maak die lekkerste latte in die koffiemasjien in die lobby:) Ek sal beslis nie weer hierheen gaan nie en niemand anders aanbeveel om dit te doen nie.

avatar

Die resensent het nie 'n uitgebreide beskrywing gegee oor die verblyf in die hotel nie. Ek wil graag meer uitgebreid my ervarings oor die verblyf in die hotel deel.

avatar

Die hotel is oud en verwaarloosd. Moet nie hier kom nie as jy nie net jou geld wil mors nie. Die personeel van die hotel verstaan ​​jou glad nie as dit vir hulle nie voordelig is nie. Wanneer jy versoek dat die omstandighede verbeter word, reageer hulle ongeregverdig. Die mees hartseer is dat die hotelbestuur gesê het dat as jy dit nie geniet nie, ons jou uit die hotel sal sluit, dit is hoogste bestuur. Daar is geen seep, shampoo, tandepasta, badjas of slippers nie. Dieselfde kos elke dag, dieselfde animasie, dit voel soos 'n herhaling. Na die strand ry soos sardyne in 'n blik volgens 'n skedule. Die strand is naby 'n begraafplaas, in die see is daar blare van 'n bergrivier en op sommige plekke is dit koud. Die hotel is net vir Duitsers en alles is vir hulle voorsien, hulle sien die Russies as net so anderkant die pad, plaas hulle in die verste blok van die lewe met uitsig na 'n ander woonstel. Die personeel se enigste antwoord is "Nie, dit kan nie gedoen word" en dis dit, moenie vra nie. Moet nie hierheen gaan nie.

avatar

Ek wil 'n resensie oor die "Club Paradiso" hotel los. Dit is 'n Europese hotel, maar daar is ook Russiese mense hier. Ons het hierdie somer vir die vyfde keer hier gebly. Die hotel het 'n goeie groen area. Daar is plekke om te wandel, te sit en die plantegroei te bewonder. Daar is 'n vervoerdiens na die see, maar dit is ook 'n kort loopafstand. Die strand is gerieflik, altyd skoon en netjies. Die kos in die hotel is uiteenlopend. Baie vleis, op verskillende maniere voorberei. Daar is 'n dieetkaart. Vrugte is altyd beskikbaar. Drankies is van goeie gehalte. By die lobi en hoofswembad maak die barmanne lekker cocktailtjies. Animasie: die mense is asemrowend, hulle vermaak mense die hele dag, in die hotel en op die strand, hulle bedink verskeie stukkies om dit lekker en interessant te maak. En elke aand is daar verskillende vertonings in die amfiteater. Daar is ook 'n kinderdisco elke dag. Vir kinders is daar 'n kinderklub. Naby die hoofswembad is daar 'n paar waterglybane waar jy 'n dosis adrenalien kan kry. Die personeel in die hotel is baie vriendelik. Almal glimlag altyd. Die kamers is uitstekend, en dit word elke dag skoongemaak. Die hotel verwelkom gaste soos vriende. Ten minste, dit is hoe ons hier behandel word. Ons voel altyd baie gemaklik hier. En dit is ook belangrik dat daar 'n gasverhoudingsbestuurder in die hotel is - Polina. Sy is 'n wonderlike, vriendelike en behulpsame meisie. Sy sal enige gas se vraag antwoord. Professioneel sal sy enige probleem wat toeriste ondervind, hanteer. Dit is baie aangenaam om saam met haar te sit en gesels oor enigiets. In geheel laat die hotel 'n baie aangename indruk. Ons sal met groot plesier weer daarheen gaan, want dit is 'n UITSTEKENDE HOTEL!!!

avatar

Ons het as gesin van vier mense vakansie gehou. Ek sal begin met die feit dat die pad vanaf die lughawe amper vier ure geneem het. Ons het baie laat aangekom, terwyl ons besig was om ons dokumente te kry, het ons besluit om in 'n nagkroeg langs die hoofswembad 'n happie te gaan eet, dit was iets anders! Sour salad, enige oorverhitte vleiskotelletjies, en die smaak van die kotelletjies was net weerlik walglik, uiteindelik het ons besluit om glad nie te eet nie en net iets te drink, maar toe die kind, wat vir die barman 'n Coca-Cola gevra het, het hy half 'n glaskoeldrank gegooi en dit alles met gewone water verdun! Net 'n nagmerrie, ons het omgedraai en na die resepsie gegaan, waar alles vir ons gereed was vir inboek. Die persoon by die resepsie het armbande aangelê, sleutels vir die kamer gegee en gesê gaan, regs af, links af, gaan met die hysbak ens., kortom, julle sal self jul eie kamers vind, dit was vir ons die eerste keer in al ons reise na Turkye. Na 'n halfuur se rondgeswerf het ons uiteindelik ons kamer gevind. Die kamer, soos enige kamer, niks buitengewoons nie, bed, bank, en twee stoele, in die yskas was daar niks nie, behalwe twee "halwe liter" water en 'n ketel, en daar was tee maar geen koffie nie. Ons het gestort en gaan slaap. Die volgende oggend, ontbyt. Vir 'n vyfster-ontbyt nie te goed nie, so 'n ontbyt word ook in ander hotels van 'n goedkoper segment voorberei, behalwe vir omelette of gebraaide eiers met groente is daar nie veel om van te kies nie. Middagete, bietjie beter, maar vir die hele verblyf dieselfde, die kos is meer tuisgerig, ons het nie een spesiale gereg vir die week gesien nie. Aandete is min of meer, maar dit haal nie reg by vyfsterstandaarde nie, hoogstens vier, die nagereg is min of meer dieselfde, die vis is nie baie lekker nie, die vleisgeregte het ook nie indruk gemaak nie. Ons het die "groen" sop geniet, maar ongelukkig was dit net een keer tydens ons verblyf. Vermaak, ek weet nie wie daaroor skryf dat daar "WOW" is nie, ons het niks soortgelyks opgemerk nie, net dieselfde, die hotel bespaar duidelik op alles en nooi nie animators nie, hierdie rol word deur plaaslike animators vervul, vir die vermaak gee ek 2 uit 1, omdat daar iets is om mee te vergelyk. Die see, daar is 'n gemengde opinie, die pêer speel 'n groot rol, dit is 'n pluspunt, sonder dit sou die strand swak wees, die see is nie altyd warm nie as gevolg van 'n nabygeleë bergrivier, dit is natuurlik 'n minpunt. Die strandkroeg, nie sleg nie, maar groot rye is prakties altyd, wat ons beïndruk het was die wyn, eerlik gesê van goeie gehalte, die res nie so nie, die burgers was maar bietjie swak. Nog iets wat nie baie beïndruk het by die strand nie, is die kerkhof, ek dink niemand sal dit geniet het nie, dat daar 'n kroeg op die strand en 'n kerkhof naby is. Oor a-la-carte, dis regtig snaaks, hoeveel ons ook probeer het om te bespreek, dit het nooit reggekom nie, dit was net 'n gemors!) Ek sal opsom, daar is definitief meer negatiewe as positiewe by die hotel, ek weet nie waarom hierdie hotel so 'n hoë gradering het nie, ons het al dikwels gehoor dat animators vra vir 'n goeie gradering van hierdie hotel, dalk is dit hoër as gevolg hiervan. Ons gaan hierdie hotel 'n eerlike 2.7 punte uit 1 gee, dit is 'n verdienste en 'n eerlike gradering aan hierdie hotel, ons het iets om mee te vergelyk omdat ons reeds vir meer as een jaar in Turkye vakansie hou. Slot: ek beveel nie hierdie hotel aan nie, dit is nie die geld werd nie.

avatar

Dit het uitgespoel dat ons vakansie totaal onbepland was, omdat die pryse na Turkije merkbaar gestyg het. Maar op 1 Mei het ek 'n wonderlike aanbod vir 'n gesin gevind, en ons droom het werklikheid geword - ons het vir die eerste keer na Turkije gegaan, na die hotel Club Paradiso. Ons het dag aan gekom, so omstreeks 13:00, en om 14:00 het ons na die hotel gery. Dit het omtrent 3 uur geneem op 'n groepsoordrag na die hotel, met tussenstop by 7 ander hotelle. Ons was die laaste een. Vanzelfsprekend was ons baie moeg, by aankoms kon ons nie eers die see sien nie en die watergliste was toe. Ons is vinnig in 'n kamer in gebou E gesit, met 'n groot balkon en 'n regstreekse uitsig oor die see. Alles in die hotel is fantasties, alles is gerieflik. Die kos is goed, daar was genoeg. Op 7 Mei was daar min mense, maar die getal gaste het opvallend toegeneem. Tog was daar altyd plek in die restaurant, selfs op die oop stoep, met 'n pragtige uitsig oor Alanya en die see. Ontbyte en aandetes met 'n uitsig soos dit, dit is net ongelooflik! Hierdie keer het ons baie tyd in die hotel deurgebring, omdat die kinders van die watergliste hou. Daar is altyd reddingspersoneel by die watergliste, alles is veilig en pret. Die see is nie te naby nie, ons het met 'n bus gery, dit het ons glad nie gepla nie. Die bus was op skedule. Ons het altyd op die strand geëet, alles was smaaklik, ons het nooit iets kortgekom nie. Daar is 'n wonderlike, vriendelike vrou wat op die strand werk en op Russies, Duits en so aan kan gesels. Al die personeel is uitstekend, van die ontvangs tot die kelners ensovoorts. Baie dankie aan almal! Ons vakansie was 'n sukses! Ek beveel die hotel beslis aan! En die belangrikste is om nie na negatiewe punte te soek nie, maar om in 'n goeie bui te vertrek en jou vakansie te geniet! Toe ek die toer bespreek het, het ek desperaat na nuwe resensies gesoek. Ek hoop my resensie sal nuttig wees.

avatar

Deur al die resensies oor hierdie hotel te lees op al die webwerwe, het ek meer verwag. Die hotel is streng 4, selfs 4-. Ek sal verduidelik waarom en probeer 'n baie gedetailleerde resensie skryf vir diegene wat na my gaan. Van die lughawe na die hotel is dit sowat 2,5 uur as jy nie in 'n propvol bus met ander vakansiegangers is nie, en net 3-4 mense na ander hotelle (as jy gelukkig is). Die hotel is op 'n hoogte, ongeveer 8 meter minimum van die hotel na die strand, jy moet te voet stap deur 'n klein stoffige straat waarlangs daar konstruksie van lae residensiële komplekse aan die gang is, die pad is stoffig en die trottoir is baie smal, bykans geen skadu's nie. Dit is moeilik om in die hitte van 3+ na die strand te stap, of jy nou jonk, dun, oud, of dik is. Ek sou nie aanbeveel om terug te keer vanaf die strand in die hitte nie. Dit is deur en deur nie 1 lyn nie, dit is 2 lyne, selfs byna 3. Jy moet nog 'n kort afstand langs die pad na die strand oorsteek en deur 'n ondergrondse gangloop gaan, wat herinner aan tonele uit die film "Onomkeerbaar", met totaal afwesige behoorlike rampies vir kinderwaens, handrelings en ander beskawingskenmerke. In die aand voel jy jou redelik uit plek daar. Dit word heeltemal donker om 2-3uur, sonsondergang begin om 19:3. 'n Bus van die hotel na die strand is beskikbaar, ons het verkies om daarmee te ry. Die bus kan egter baie vol word in seisoen en die lugversorging is so-so, maar beter as om te stap deur die hitte. Die kamer is dadelik op die villa's langs die resepsie en die sitkamer geleë, gerieflik vir diegene wat stilte geniet en wat hou van dat dit naby is aan die bus na die strand, die kroeg in die lob...

avatar

Ons het in Augustus 223 in hierdie hotel gebly. Die indrukke van die vakansie was negatief, ons was vir die eerste keer in Turkye en die indruk was nie een van die beste nie, daar is beslis geen begeerte om terug te keer. Dalk moes ons natuurlik meer geld vir 'n beter kamer en beter geriewe betaal het. Die personeel by die ontvangs was nie baie gefokus op die gaste nie, 'n spesiale houding teenoor Russiese toeriste, ongeag watter land hulle in woon. Hulle was van Duitsland, maar omdat hulle Russies praat, was dit vir hulle 'n negatiewe punt. Enige versoek is in die beste geval geïgnoreer, en hulle het selfs een keer gesê dat ons hulle tyd mors. Die kamers was sonder geriewe, daar was nie eens basiese sjampoe of slippers nie, dit was 'n luuksheid. Die toeroperateur het hierdie hotel aanbeveel omdat die kamers en die kos baie beter is as dié van die eerste-reeks hotelle. Selfs vóór intrek word die kamers nie skoongemaak nie, die kussingsloop was vuil, vir 4 persone was daar net 2 handdoeke. Die kos was skaars, van die 7 dae was daar net een dag met 'n aanvaarbare spyskaart. Met 'n bespreking in die á la carte-restaurant het hulle forel bestel, maar hulle het snoek voorgesit. Die restaurant was selfs nog erger as die hoofrestaurant, dit lyk of almal kos huis toe neem en op die tafel word daar iets eenvoudigers voorgesit (hulle sal dit hoe dan ook nie verstaan nie)... op die perseel lê vuil borselware vir 'n paar dae. Wat die strand betref, is daar niks om met klein kinders te doen nie, die toegang is skerp en die water is diep. Dit was veral verrassend dat die strand langs 'n begraafplaas is, ons het nie so 'n situasie van Turke verwag nie. Hulle is baie godsdiens en daar is alkohol en halfnaakte toeriste langs die begraafplaas... die animasie in die hotel is goed, die terrein is groot en groen, en die personeel buiten die ontvangs is behulpsaam.

avatar

Die pad van die lughawe af is lank, maar al die hotelle is nie nader as hierdie nie, en ek beskou dit nie as 'n nadeel nie. Aangesien die lughawe so geleë is, kan daar niks gedoen word nie. Ons is vinnig ingeklok, die kamer is uitstekend en gemaklik. Ek het my omgekleed en dadelik gaan swem in die see. Die bus loop sonder probleme elke uur, maar meer vlieë in die seisoen. Die see-ingang vanaf die pier is goed, daar is 'n plek van die strand af waar jy kan ingaan, maar amper dadelik moet begin swem. Die water is skoon, helder. Die strand is ook skoon, die kroeg is goed. Die kos in die hoofrestaurant is gevarieerd, elke dag anders en vars. Drankies in die kroeë is altyd gekoel, vir enige smaak. Vir kinders en volwassenes. Daaglikse animasies by die swembad, verskeie kompetisies, daar is altyd iets om te doen. Die aandvertonings in die amfiteater het almal beïndruk. Daar is nie tyd om te verveel nie, alles is deurdink. Die weer het effens teleurgestel, maar dit was nie afhanklik van ons nie. Al die negatiewe resensies is net kleinighede. Gaan en geniet jou vakansie. Die hotel is goed!

avatar

Die resensent het nie 'n uitgebreide beskrywing gegee van sy verblyf in die hotel nie. Ek wil graag meer in detail my ervaringe oor my verblyf in die hotel deel.

avatar

Vanaf ons reis is dit al amper 4 maande verby, maar die indrukke is nog so vars, asof ons net terug is. Maar oor alles in orde. Ons het omtrent 3 uur van die lughawe na die hotel gereis. Ons is dadelik ingeboek in 'n twee-slaapkamer eenheid wat ons baie geniet het. En dadelik het ons onsself in die atmosfeer van plesier gestort, op die aankomsdag was daar 'n Oktoberfeesviering. Dit was baie lekker. Al die volgende dae het ook so verloop. Die animators was puik. Ons het nie kon verveel nie. Daar is ook geen tekortkominge met die kos nie. Jy kan 24 uur per dag eet. Die hotel se perseel is pragtig. Die pad na die strand was nie moeilik nie. Die weer was somer, gemaklik. Ons het self na Cleopatra Beach gery, het die ou vesting besoek. Die tyd het vinnig verbygegaan. 11 dae was te min vir ons. Ons sal met groot plesier by die eerste geleentheid terugkeer na hierdie hotel. Dankie aan al die hotel personeel vir die wonderlike ontspanningsfasiliteite.

avatar

Die resensent het nie 'n uitgebreide beskrywing van hul verblyf in die hotel gegee nie. Ek wil graag meer gedetailleerd my ervaringe oor my verblyf in die hotel deel.

avatar

Die resensent het nie 'n uitgebreide beskrywing gegee van hul verblyf in die hotel nie. Ek wil graag meer in detail my ervaringe oor my verblyf in die hotel deel.

avatar

Ek het saam met my vrou in Turkye gerus nie vir die eerste keer nie, ons was in baie verskillende konsephotelle en ek kan met sekerheid sê dat hierdie hotel regtig 5 sterre werd is. Ons het in Antalya geland om 21:00, die rit na die hotel het drie uur geduur. Hulle het ons dadelik ingeboek, en ons in 'n blok geplaas, op die eerste verdieping, kamer 181. Ons het ons bagasie na die kamer geneem en gaan eet by die bar by die swembad. (wat oop is van 21:00 tot 7:00). Daar is alkohol, bier, sappe, tee, koffie by die bar. Van die kos is daar skyfies, hoender gerooster, sop (alles word warm gehou), groente, vrugte, slaaie, olywe. As jy in die nag arriveer, sal jy nie honger bly nie. Dankie aan die nagbarman Halis, hy werk elke nag by hierdie bar. 'n Plesierige jong man. Ontbyte: 'n Standaard Turkse ontbyt, verskeidenheid kase (ons het 13 verskillende soorte getel), omelet, pannekoek, groente, vrugte, olywe, heuning in raat, jogurt, melk, vlokkies en die lys gaan aan. 'n Bus neem jou na die strand (hulle het 2, afhangend van die aantal mense) streng volgens die skedule. Dit neem 5 minute. Die strand is skoon, goed versorg, daar was altyd genoeg rusbanke. Daar is 'n groot steiger waar ook rusbanke was. Die toegang tot die see is gelyk, die strand is kliensand. By die strandbar was daar wyn en bier. As jy nie wou teruggaan na die hotel vir middagete nie, kon jy by die strandbar eet. Groente, vrugte, skyfies, kebab, burgers, gozleme. Die middagete is baie gevarieerd en lekker, daar is altyd baie vleis (skaapvleis, kalkoen, hoender, beesvleis), minstens twee soorte vis, en alles is nie te proe nie. Aandete - dis 'n aparte kwessie. Afgesien daarvan dat elke aand 'n tema gehad het (Mexikaans, Italiaans, Turks, Frans), was daar aparte tafels vir kinders, veganiste, dieet, en Turkse geregte. Daar was net oorvloedige kos, alles is baie lekker, en natuurlik is dit onmoontlik om alles te proe. Daarom, as ek resensies lees en sien mense skryf dat daar niks is om te eet nie, is dit net snaaks. Die animasie was prettig, nie opdragend, elke dag, behalwe Maandae, het besoekende kunstenaars in die amfiteater opgetree. Die animators het jou nie verveel nie, nie op die strand of by die swembad nie. Daar was ook 'n kinderklub. Die hotel se terrein is baie groot, skoon, en goed versorg, baie groen. Daar is baie kafeetjies waar jy altyd kan eet. Dit sluit Weense wafels, skyfies, pizza, soetighede met tee, en gozleme in. Daar was ook tradisionele Turkse koffie by die hoofrestaurant (nie almal weet hiervan nie). Daar is baie kroeë met alkohol, hulle maak heerlike cocktails, spesiale dank aan die barman Mevlut. Die kamer is elke dag skoongemaak, beddegoed en handdoeke is ook elke dag vervang. Water in die bar, tee, koffie, en toiletware is gereeld aangevul. Moet nie glo aan die resensies wat sê hulle doen dit net een keer elke 1 dae nie. Ons het ook gelees in resensies dat daar nie ayran was nie. Dit was daar, by die bar waar hulle skyfies gemaak het. Sal ons hier terugkeer? Beslis, ja!!!!!! P.s.: Die toer is bespreek, in Mei kom ons saam met ons vriende. Sien jou binnekort, Club Paradiso.

avatar

Eerste keer dat ons besluit het om te verander en in Oktober na Turkije te vlieg, nie in die gewone September nie. Ons het met Belavia vanaf Minsk gevlieg (5,5 ure) + 3 ure na die hotel, en toe nog 7 hotelle afgelewer. Die plek wat ons bespreek het, was die laaste op die roete. Ons was voorbereid op 'n lang pad, dit is die derde keer dat ons in Alanya is. Hotel: -mooi terrein vir diegene wat lief is om baie te loop, wees bewus van die groot aantal trappe, skerp hellinge, veral vir diegene wat met kinders gaan en as hulle jou in die verre geboue A, B, C installeer; - standaardkamers op die eerste verdieping, nie die mees gemaklike akkommodasie nie; kamers is bietjie verwaarloos (ons het 'n standaard gehad), hulle maak skoon goed, handdoeke word geruil, beddegoed is nie een keer in 14 dae geruil nie. Stortgel, sjampoe, seep word deurentyd aangevul. -kos is goed, ten spyte van die einde van die seisoen, goeie alkohol (wyn - granaat, kers, bes, druiwe, pienk, wit, tequila, whisky, bier). In die lobby maak hulle turkse koffie en maak koktails. Daar is 'n skeduleerde oordrag na die strand, dit het ons glad nie gepla nie, soms het ons geloop, presies 8 meter. Ons het die strand geniet, 'n goeie toegang tot die see, al is dit klipperig, 'n pier (baie gerieflik wanneer die golwe hoog is) In Oktober is die see baie kalmer as in September. Vir diegene wat van warmte hou( en ek) is September tog 'n meer gemaklike maand vir Turkije. In Oktober is die see 24-25 grade, dit is effens koud om in te gaan, maar swem is gerieflik. Oordag 28-32, snags is dit 23 en 15, veral na reën is dit koel. Ons was daar vir 2 reëndae, die reën was meestal snags, maar dis bewolk tot middag, hou rekening as jy vir 'n week gaan. Europese (7%) en Russiesprekendes het in die hotel ontspan. Die hotel bemark hulle as UAL, ek sal sê ultravolpens alle ingesluit (((. WiFi is betaal (koppel by die gratis WiFi van die nabygeleë hotel aan die strand aan, dit werk redelik goed), die kos van internet is aan verskillende mense genoem, eerlik gesê, ek het nog nie die koste verstaan nie), gratis WiFi werk sleg in die lobby. Sekuriteit is betaal (2 euro per dag), vervanging van strand handdoeke is betaal (1 euro vir 1 handdoek), 'n boete van 1 euro vir die verlies van 'n handdoek. Ons is nie eers na ons kamer gelei toe ons aankom nie, ons het net 'n kaart gekry en moes self soek (Dit was heeltemal nuut vir ons, dis 'n 5-ster-waardering((((( Met al die fynere detail, beveel ek die hotel vir 'n vakansie aan. As dit selfs 5sterre is, is dit 'n begrotings-vyfster. 'n Baie mooi uitsig, 'n goeie strand en die animators is baie goed. Hulle verdien eintlik 'n spesiale dank)))

avatar

Die pad na die hotel met 'n stop by nog 4 hotelle en 'n winkel het omtrent 2,5 uur geneem. Ons het by die hotel aangekom om 13:30, by die ontvangs is ons gesê dat die kamer nog nie gereed is nie, ons moet ná 14:00 terugkom en is gestuur vir middagete. Ons is omstreeks 14:15 ingeboek. Ons het 'n Superioor kamer bespreek, waarin ons geplaas is. Dit was in Blok E op die 5de verdieping. Die kamer was groot, met twee kamers. In een kamer was daar twee bankies, een wat uitgevou kan word, 'n stoel, tafeltjie, groot tafel met 'n tee stel en yskas, televisie, lugversorger. In die tweede kamer was daar 'n dubbelbed en 'n groot kas. Die badkamer was ruim en skoon. Daar was ook 'n pragtige balkon in die kamer wat eerder 'n terras genoem kan word. Dit was aansienlik groter as in ander kamers, omdat ons kamer op die boonste verdieping was. Op die balkon was daar 'n klein plastiek tafel en stoele, 'n rek vir die droog van klere en handdoeke. Ons het gelukkig 'n goed gelee Blok gehad, dit is in die middel van die hotel se terrein, naby sowel aan die hoofgebou met die restaurant as aan die swembad. Die enigste nadeel is dat dit naby 'n amfiteater en 'n terrein is waar aandvermaak plaasvind, so dit was baie lawaaierig in die kamer (alhoewel dit ons nie gepla het nie). Die kos was uiters smaaklik en redelik uiteenlopend, daar was altyd 'n paar soorte vleis, vis, verskillende bykosse, 2 soorte sop vir middag- en aandete, baie slaai en slaaides. 'n Groot verskeidenheid lekkergoed was beskikbaar (koekies, Turks lekkergoed, jellies, poedings). Vir ontbyt was daar beskuit, pannekoek, eiers, pap, vlokkies, sowat 15 soorte kaas, worsies. Buite het die koks omelette en gebakte eiers voorberei, daar was ook baie lekker pitas (wat jy met heuning, klapper, sjokolade of suikerstrooisel kon bedien). Daar was 'n goeie keuse drankies, van nie-alkoholies: sappe, tee, koffie, suikerhoudende koeldrankies (Coca-Cola, Fanta, Sprite, Schweppes), verskeie cocktails (baie lekker mojito), van die alkoholhoudende: bier, wyn, cocktails, ens. Die vermaak was goed. Snags by die strand was daar gimnastiek, bocha, dart. By die swembad was daar dart, wateraerobieke, waterploeter, buikdans. In die amfiteater was daar aandvertonings (die Mongoolse sirkus het besoek gebring, kompetisies en bingo is gereël), en daarna was daar karaoke of 'n disko. Ek wil ook die hotel se liedjie noem (wat gespeel word in die hotel se televisiereklame, dit speel voor en na aandvermaak), dit is wonderlik, ek het dit baie geniet. Daar is 'n groot bus wat gaste na die strand vervoer (ongeveer 5 minute, want die strand is geskei van die hotelle deur 'n pad, so hulle moet 'n draai maak), dit is baie gerieflik. Dit ry elke halfuur, alles sonder moeite en gerieflik. Die strand self is goed, wyd, daar is altyd genoeg sonlouers. Die see is sandy met baie fyn koraalstukkies, dan skoon sand. Die enigste probleem is dat vanweë die rivier wat die grens tussen Kestel en Tosmur vorm, is daar groot temperatuurverskille in die water, warm-golf koud. Gewoonlik gebeur dit net in die eerste helfte van die dag (vir een of ander rede altyd omstreeks 11:00). Daar is 'n kroeg op die strand met drankies, tydens middagete kan mens daar 'n verversing kry as jy nie terug wil gaan hotel toe nie. Daar is winkels langs die pad naby die hotel en die dorpie Tosmur met residensiële geboue, winkels, apteke, restaurante, ens., so daar is plekke om uit te gaan. Ons het heerlik ontspan en alhoewel ons altyd verskillende hotelle besoek vir ons vakansies, sal ons graag terugkeer na Club Paradiso. So ons kan dit met vertroue aan ander aanbeveel!

avatar

Die resensent het nie 'n uitgebreide beskrywing gegee van hul verblyf in die hotel nie. Ek wil graag meer in detail my ervaring van my verblyf in die hotel deel.

avatar

Ek het in Oktober vakansie gevier met my maat, ons het die toer vroeg bespreek. Ons vlug was sonder enige vertragings, deur die Pegas Fly lugdiens. Die groepsoordrag was vinnig, ons het binne twee uur en vyf en dertig minute by die hotel aangekom en onderweg het ons nog by vier ander hotelle gestop. Inboek. By die hotel aangekom het ons selfs tyd gehad vir 'n laat ontbyt, omstreeks 11 uur. Ons het 'n standaardkamer bespreek, maar die paar kamers wat ons aanvanklik aangebied is, was nie na ons sin nie. Vir 'n klein bedanking het ons 'n pragtige kamer gekry, maar ons moes wag tot 15 uur, met 'n aparte slaapkamer, 'n ruim sitkamer, 'n balkon van 8 vierkante meter en 'n uitsig oor die see, swembad, waterglybane en 'n amfiteater. Aan die ander kant het die vensters uitgekyk op 'n laan met olyf-, suurlemoen-, granaat- en dennebome. Daar was ook 'n sy-uitsig vanuit die venster. Die vensters het na drie kante uitgekyk. Kos. Dit was nie sleg nie, maar volgens resensies en video-oorsigte van vorige jare was die keuse baie groter. Daar was temas aande in die styl van Turkyse, Mexikaanse, en Italiaanse kos. Vleissoorte soos beesvleis, hoender en kalkoen is daagliks bedien. Lamsvleis is oor die tien dae omtrent 3-4 keer bedien. Rooivleis en seekos is 3 keer bedien. Daar was 'n groot verskeidenheid vrugte en soetigheid. Drankies. Koffie uit 'n masjien, sowat 7-8 soorte, Turkyse koffie, Fanta, Coca-Cola, Sprite. Tee is ingeskink of in sakkies verpak. Dit was egter vreemd dat daar geen ayran in hierdie hotel was nie. Alkohol. Alle alkohol was van plaaslike vervaardiging, soos brandewyn, wodka, whisky, brandewyn, gin, rum, tequila, Baileys, sjampanje. Hulle was na my mening van goeie gehalte. Daar was 7-8 soorte wyne. Strand. Daar is twee busse wat op skedule tussen die hotel en die strand ry. Dit vat sowat 7 minute. Dit kan ook te voet bereik word in 18 minute met 'n gemiddelde staptempo. Die see is skoon met 'n sandy ingang. Dit is egter makliker om by die peer in te gaan via 'n trap. Die peer is lank en breed. Daar is altyd baie leë sonlouers. Daar is 'n bar op die strand waar jy 'n happie kan eet en bier en wyn kan drink. Die Efes-bier wat gedien word, is van goeie gehalte. Animasie. Dit is respekweerdig. Drie persone van Afrikaanse afkoms werk daar en kan 'n bietjie Russies praat! Hulle werk van 1 uur tot die laatnag! Elke aand is daar verskeie skoue en programme in die amfiteater. Terrein. Dit is groot, mooi en met pragtige uitsigte. Daar is ontelbare trappe tussen verskillende vlakke. Over die algemeen het ons die vakansie by hierdie hotel geniet. Maar volgende keer sal ons 'n ander hotel kies, ons wil 'n nuwe plek beleef!

avatar

Club Paradiso Hotel het 'n baie aangename verblyf gebied! Voorheen het ons in verskillende plekke in Turkye gebly en in hotels nie minder as 5 sterre nie. Maar nêrens is daar so goed gesorg soos hier nie. Onmiddellik word alle vrae opgelos. Ons het 'n vraag oor die lugreëling gehad, en hierdie vraag is binne 15 minute opgelos. As iets gebreek of gemors het op 'n plek, sal dit nie 'n minuut duur nie - alles is reeds skoongemaak, netheid en orde! In die eetsaal is die diens baie vriendelik, vinnige vervanging van die tafellakens en nuwe opmaak van die tafel (eetgerei) en jy kan sommer daar sit! Op die strand is dit skoon, baie hardwerkende personeel. Elke halfuur kom 'n werknemer, maak skoon, versamel vullis, rangskik sonligbeddens, en dit terwyl dit so warm is en die hele dag! Ek het nog nooit so 'n orde in enige hotel gesien nie. Die keuse van geregte is almal goed, alles is daar (vis- en vleisgeregte, bykosse, vir vegetariërs, sop, soetigheid, vrugte). Die aandvermaak is interessant, net jammer dat die program vir 4 dae bereken is en dan herhaal dit. Baie hoffelike en positiewe personeel en gaste almal soortgelyk, almal vriendelik, aangename geselskap met almal. Die terrein is groen, baie blomme, vrugtebome, alles is goed versorg. Hier is berge, dus het die hotel self verskillende vlakke: op sommige plekke moet jy klim, trappe, hoogtes, en op ander plekke sonder enige klime. Ek het hierdie vooraf gelees. Ek is baie tevrede met hierdie ligging, omdat dit help beweeg, oefen, gesondheid verbeter, spiere laat werk, ligamente, figuur behou, en jouself in vorm hou. Ons het baie van ons kamer gehou, ons het in 'n villa gebly. Stil, die gesang van tsjirpende insekte en voëls, baie groen. Ons is baie tevrede met die verblyf. Ons wens Club Paradiso Hotel voorspoed toe, nuwe positiewe gaste, om hierdie hoë standaard te handhaaf, voort te gaan met ontwikkeling, en vir alle personeel gesondheid, welvaart, voorspoed!

avatar

Ek is Julia Sergeeva Lvovna, die hoof van die gesinsreisagentskap Magellan Travel 2.7.222 jaar, het 'n pakkettour na die CLUB PARAISO 5* hotel vir toeriste met twee klein kinders, tweelinge, gereël deur die toeroperateur Ane Tour, betaal bykans 'n halfmiljoen roebels vir 11 nagte. Met die aankoms het die ontvangs hulle meegedeel dat daar geen kamers in die hotel beskikbaar is nie. Op die toeroperateur Ane se webwerf word die telefone 887755 en 849965444 gelys, maar daar is geen manier om daardie nommers te skakel nie (ek is gereed om oproepafdrukke met wagtye langer as 3 minute te voorsien). Dus is die toeriste in plaas van die betaalde Superior Room, geplaas in 'n Single-kamer met een bed vir vier gaste. Die kamer is eers nader aan middernag op die eerste dag van inbesitneming gegee. Die hotelleier het gesê dat hulle niks anders vir jou gaan gee nie en moet bly wees om ten minste in 'n enkelkamer in te boek. Magellan Travel, ons agentskap, het vir twee dae die toeroperateur Ane met e-posse bestook deur die FOS-stelsel om die toeriste behoorlik in te boek volgens die betaalde kamer. Maar dit lyk of die FOS-stelsel opsetlik geïmplementeer is sodat reisagentskappe nie kan slaag om hul toeriste behoorlik in te boek nie. Na twee dae van korrespondensie het ek vandag 'n antwoord van die toeriste ontvang: "Julia, ons is baie moeg, ons is gedwing om te teken dat daar geen klagtes is nie, en is in 'n kamer met een bank vir twee kinders ingeboek. As vergoeding is ons 'n gratis internet en kluis aangebied. Geagte toeriste, as julle oorweeg om te ontspan in hierdie hotel deur 'n toer van die toeroperateur Ane te koop, lees my resensie noukeurig en moenie waag nie! Die hotel is nie bedoel vir die ontspanning van toeriste nie, en die toeroperateur doen alles om homself te diskwalifiseer. Daar is ander meer betroubare toeroperateurs. As julle gereed is vir helse toestande in hotels, gereed is om vir 'n lang tyd die toeroperateur Ane te skakel - dan is hierdie plek vir julle! Maar as julle bereid is om jul vakansie gemaklik deur te bring, moenie eers oorweeg om na Ane se webwerf te kyk nie, maar sien uit na 'n meer betroubare toeroperator met 'n hoër kwaliteitshotel."

avatar

Aanbeveling vir diegene wat gaan - moenie dadelik 'n gradering aan die hotel gee nie, gee dit 'n kans. Binne 'n dag of twee sal die prentjie vorm aanneem. My eerste indruk na 'n nagvlug - die see is ver, die pad na die see is aaklig. KAMER - ons het 'n superior kamer gehad. 'n Ruim kamer met twee kamers, 'n balkon, 'n balkon. Ongemaklik dat die lugversorger in die gemeenskaplike area was waar die kinders slaap - dit was warm in ons kamer. Ons het begin akklimatiseer, het die tydklok s'nags aangesit. Skoonmaak was sonder enige probleme. Handdoeke is gemiddeld elke drie dae geruil en as dit op die vloer gelê is, is die beddegoed twee keer binne een dag geruil. Korpus F, naby die lobi en al die infrastruktuur. Dis lawaaierig tot middernag - van die aangrensende hotel is daar baie harde musiek aan die een kant en nie so hard ons animasie aan die ander kant nie. SEE - daar gaan 'n bus tot middagete elke halfuur vanaf 9, na middagete - elke uur tot 18. Dit is vinniger om te stap na die see, want om terug te klim is in 'n heuwel. Ons het dikwels gestap, veral na die see - die bus ry in 'n sirkel (eenrigting). Terugry is vinniger. By die see is daar voortdurend golwe. 'n Paar keer was dit kalm vanaf 8 uur die oggend, maar na middagete weer golwe. Die water is dikwels soos laagjeskoek - warm/koud. Dit het ons nie baie gepla nie, maar as jy lank wil lê, sal dit moeilik wees. Veral as iemand soos ek is met 'n sensitiewe vestibulêre apparaat - dit sal jou aan die slaap bring... By die see by middagete word daar vinnige kos en hoender bedien, wyn word ingeskink. Drankies en bier gedurende die dag. Jy kan naby 'n ysie vir die kinders koop - baie gerieflik en smaaklik. DIENS - by die ontvangs verstaan hulle Russies net so-so, dit was 'n verrassing dat die personeel byna nie Russies praat nie. Die hotel is op Europeaners gemik - baie Fransmanne, Duitsers, Pole, Afro-Amerikaners, Turke en ander. Daar is krities min Russies. Ek het nie verstaan of dit 'n plus- of minpunt vir my is nie... Alhoewel, die houding teenoor Russies is goed, ek het nie enige uitsondering van die personeel opgemerk nie, die multinationale samestelling van die gaste is ook vriendelik en glimlaggend - almal is hier vir 'n wegbreek na vakansie. KOS - die kos het my verbaas, ek het nie gedink daar sal so 'n verskeidenheid vars en gaar vrugte en groente in so 'n hotel wees nie. Vleis van verskillende soorte, hoofsaaklik hoender, kalkoen en beesvleis. Vis is skaars en van een soort, seekos was een keer. Wat betref vrugte - watermeloen, lemoene, perskes, nektariene, druiwe, kiwi, appels, perskes, lemoene, pruime, appels. Drankies is soos oorals - koeldranke, sap. Die koffie in die lobi is goed, die res kom uit masjiene, maar dit is ook nie sleg nie. My man het gesê die alkohol is goed, ek het hoofsaaklik rooi droë wyn gedrink - ek het dit geniet. Vermout in die lobi was ook goed. Bier is onverdund en bedrink. Daar is 'n kafeteria wat gehaltetjies, aartappelskywe, wafels maak en jou ysie gee volgens die tyd. Altyd kos en drink beskikbaar) ANIMASIE - die personeel doen omdat hulle sorg, jy kan dit sien. Dit is 'n groot pluspunt. Ons het dikwels daartoe gekyk, het skaak, volleybal en 'n soort stadspeletjie gespeel. By die see is daar oggende soortgelyk aan yoga, een minuut van krag, maar beter as niks nie. Elke aand is daar 'n vertoning wat elke week herhaal word. Disco - paar - 'n paar normale liedjies en dit is alles, toe begin die animators weer met hulle Turkse ronde). ANDER - Ek wil spesifiek die vier boeliebane noem (veral die een waar jy op matrasse kan gly) - uitsonderlik en die gimnasium - jy kan die sleutel enige tyd by die ontvangs kry - dis gratis. 'n Sensasionele gimnasium in twee verdiepings, op die eerste - kragtige oefenmasjiene, op die tweede - kardio. Daar is 'n lugversorger op elke verdieping (jy moet die groen knoppie by die ingang druk), daar is 'n yskas met water, handdoeke en selfs 'n stort. 'n Paradise vir entoesiaste) Ook, die kroeg was lekker, jy kan in die aand speel en daar is 'n sauna. GEVOLGTREKKING - die hotel is eerder gemik op 'n swembad wegbreek saam met kinders en lê die klem op kos en animasie. Dit is baie gerieflik vir gesinne met klein kinders. As jy slegs vir die see gaan - dit is die tweede lyn, golwe en koue stroo

avatar

Die resensent het nie 'n uitgebreide beskrywing gegee van hul verblyf in die hotel nie. Ek wil graag meer in detail my ervaring van my verblyf in die hotel deel.

avatar

Goeie dag! Ons het die hotel gekies gebaseer op resensies en oorsigte, dus wil ek ons indruk van die hotel deel. Ons het met 'n taxi vanaf die lughawe na die hotel gery, sonder enige stoppe, die rit het 2 uur geduur. Ons het by die hotel omstreeks 16:00 aangekom en is dadelik ingeboek. Ons het 'n gesinssuite met 2 slaapkamers en 'n sitkamer bespreek, maar ons het 'n kamer met drie slaapkamers en 'n sitkamer gekry. Dit beteken dat ons twee kinders elkeen hul eie slaapkamer gehad het. 'n Goeie badkamer met 'n stort en toilet. 'n Ruim balkon met uitsig op die hoofswembad. Tog het dit dadelik die eerste nag geblyk dat 'n kroeg by hierdie swembad om 12 uur oopgemaak het en mense bedien het tot 7 uur die volgende oggend. Vir 'n paar nagte het ons nie geslaap nie, omdat die gesels en lag van mense by die swembad baie hard gehoorbaar was. Ons het gaan kla oor die ontvangs en by die kroeg. Dit het egter nie veel verander nie. Ons wou egter nie na 'n ander gebou trek nie, omdat ons naby die restaurant, die ingang ensovoorts was. Ek kan nie voorstel hoeveel trappe die mense in die gele (die verste) geboue elke dag moes klim nie. Ons het 'n paar keer daarheen geloop en besef ons was eintlik gelukkig met ons gebou. Wat kos betref: daar was nie baie verskeidenheid nie (soos bv. in die Beldeka-hotels wat 'n hoër gehalte is), maar alles wat aangebied is, was smaaklik. Ek hou baie van geroosterde vis, maar dit is nie elke dag bedien nie, slegs 5 keer in 12 dae. Die restaurant was bietjie te klein vir so 'n groot aantal gaste, dit was effens beknop. Maar ons het vinnig 'n tafel gekry en self bedien. Wat ook teleurgestel het, was die aanleg vir drankies by die kroeg - een kroegman wat drankies inskink, so ook koeldranke en Coca-Cola, die mense staan in die hitte en wag. As hulle die mense sou toelaat om self wyn, Coca-Cola, bier ens. in te skink, sou dit natuurlik geriefliker wees. Daar was ook rowe by die swembadkroee en by die amfiteater (daar kon 'n mens maklik 2 minute in 'n ry staan). Wat die strand en die see betref: die bus neem gaste na die strand en terug elke uur, ons het daaraan gewoond geraak. Alles was op tyd, elke minuut, daar was dus nooit enige probleme nie. Daar was genoeg sonstoeltjies op die strand en enige tyd van die dag, in die oggend en na die middag. Die pies was goed, nuut, maklik om in te spring, met storte. Die see het groot klippe op die bodem, ek het my voet lig gesny, maar mens kan aanpas, daar is deurgange met min klippe. Maar die groot teleurstelling was die see water(( daar vloei 'n bergrivier naby en daarom is die see water altyd koud. Dit warm nie op nie. As jy swem kom jy gereeld in kontak met koue, amper ysige strome. Dit is baie onaangenaam, en om hierdie rede sal ons nie weer na hierdie plek vakansie hou nie. Uiteindelik is die see die belangrikste rede waarom ons kom rus. Nog 'n onaangename indruk was dat nadat ons met 'n gaste verhoudingwerker gereël het om my man met sy verjaardag te vier en 'n geskenk van €15-wyn betaal het, het niemand hom daardie aand by aandete gelukgewens nie. Alhoewel ons 'n paar dae tevore gesien het hoe 'n ander man gelukgewens is deur kelners - hulle het 'n stukkie koek uitgedra en "happy birthday" gesing, almal het toegeklap. Ek wou so 'n gelukwensing hê. Ek het 'n paar keer na die kelners gegaan, hulle het geskyn en geknik, maar na 'n uur aan die aandtafel het niks gebeur nie. Ek het na die ontvangs gegaan, probeer deur hulle iets bereik, maar hulle het verlore gelyk, geskakel en hul hande opgelig. Ons het 'n uur en 'n half gewag, en toe het ons die restaurant verlaat. Die wyn wat ek betaal het, is nie na die kamer of enige plek anders gebring nie. Op die volgende dag het ons vertrek, ek het tot 12 uur probeer om my €15 terug te kry. Dit was ook nie maklik om te doen nie. Op 'n wonderbaarlike manier, na my vyfde versoek, het hulle eindelik die geld terugbetaal. Algeheel was die stemming bederf. Dit is ons hele oorsig. Ek hoop dit sal iemand help om die besluit te neem om by hierdie hotel te bly.

avatar

Die gesin het vakansie gehou met 2 volwassenes en 2 kinders (8 en 12 jaar oud). Die kos is goed en gevarieerd. Die animasie is goed, maar daar is min aktiewe speletjies vir kinders ouer as 12 jaar. Die strand en pieer is goed, maar die busrooster vir die strand was effens irriterend. Daar is goeie waterglybane. Die vakansie was oor die algemeen suksesvol, en die kinders is tevrede.

avatar

Spesiaal gewag vir 'n tyd om nie op emosies nie, maar meer objektief te wees met die resensie! Die hotel 'n 4 met 'n plus, ek dink dis perfek vir 'n ekonomiese vakansie. Hier is alles wat jy nodig het. Ek sou die strand 'n 4 gee, diens van personeel 5 punte, kamers 5++ punte, swembad 5, Animasie 4, maar animators is 5 +++++))), kos en drinkgoed 4 met 'n min, WiFi 2, hotelterrein 5. Die hotel is so 3 uur se ry van die lughawe af (groepsvlak), dit lyk beduidend aantrekliker uitwendig in vergelyking met dié naby geleë. Toe ons met my dogter die kamer binnekom, was ons verstom. Ek het nog nooit in so 'n groot kamer gewoon wat betref oppervlakte nie, ons het 'n superior kamer geneem (iets duurder), maar dit is die moeite werd... 'n groot balkon met 'n sonparasol, leunstoele. 'n Glas tafeltjie en stoeltjies van strooi. Ek wou nie eers uit die kamer nie gedurende die eerste tydperk nie. Daar is sekere oomblikke wat jou laat dink jy is nie die eerste gas nie, maar oor die algemeen is die kameronderhoud op 'n goeie vlak. Die strand op 'n 4. Negatiewe punte van die strand: ongemaklike toegang (jy moet plekke soek en daar is morsigheid en mense staan naby), 2de strandlyn, maar met gereelde gratis shuttles na die see (rytyd is 1 minuut). Sommige mense praat van 'n begraafplaas naby die strand, wat dit effens onaangenaam maak, maar dit is nie regtig voelbaar nie, tensy jy spesifiek soek na probleme...). Positiewe punte: animators hou kompetisies aan die see (net soos in die hotel by die swembad). In die kroeg is daar bier en wyn, verkoelende dranke en op spesifieke tye word etes voorberei vir diegene wat nie hotel toe gegaan het nie, daar is baie leunstoelle, en hulle sorg vir skoonmaak. Die personeel se werk kry 5 punte, jy kan sien die mense gee hulle beste, dankie weereens! Daar is Russisprekende personeel, maar dikwels moet jy jou foon se vertaler gebruik. Byvoorbeeld by die ontvangs, waar jy hardloop met al jou vrae, is daar niemand wat Russies kan nie). Daar is baie Russisprekende animators en almal is oor die algemeen aangename mense wat 'n goeie atmosfeer kan skep. 'n Groot groet aan Mikhail, Kate en Nastya). Hulle het nie net my nie, maar ook my dogter, ten spyte van haar tienerheid en die ontkenning van alles, opgewonde gekry - sy het eerste plek in 'n kompetisie behaal, en gedans by die diskoteke. En o wee, die laaste drie dae het sy saam met almal aand ná aand in die amfiteater gedans op die hotel se lied))). Al die animators is puik, pragtige kamers, akrobatiese elemente, humor en ware belangstelling word bied. Julle is fantasties) Alles was lekker, al het ek nie die kans gekry om na een van die uitgenooide akteurs se vertonings te gaan nie (hulle kom ook), die animasie kry 'n 5+++++, maar die aande-diskoteek na drie van die 6 dae het vir my en my dogter bietjie min gevoel, alhoewel die pamflet wat die DJ se werkskedule gee, meer besigheid gewys het, dalk net toeval... En nou vir die kers op die koek... Ek het aanvanklik meer van die hotel verwag, op die eerste dag van die besoek aan die spyskaart- was ek teleurgestel met die beperkte keuse. Soos 'n vrou gesê het wat die tweede keer hier gekom het, in 221 was daar 'n meer gevarieerde spyskaart. Dalk is dit 'n krisis... Die tweede onaangename verrassing wat my gewag het, is die drankies... Ek het 'n toer by die reisorganiseerder Anex gekoop, wat my R1 vir 'n week se verblyf met 'n 16-jarige kind gekos het. En soos aangedui deur Anex, werk die hotel op die ultra all inclusive-stelsel wat beteken dat drankies, insluitend ingevoerde alkohol, ingesluit moet word, maar dit was nie die geval nie... Ek het navraag gedoen by die kroegmanne en die Anex-gids. Sy naam is Eldar, maar die ingevoerde alkohol het nooit gekom nie)). Maar goed, die mees onaangename verrassing is die tandeborsels. Hulle het dit nie dadelik in die kamer gele nie, op versoek het hulle dit gebring, maar een stel was reeds gebruik)). Ek weet nie of dit met opset was nie. Daar is 'n sakkie met 'n hersluitende strokie, wat jy as jy wil hergebruik, kan gebruik vir 'n paar keer. Afskuwelike gevoelens... Die redes wat ek sien kan twee wees: 'n Toeris het dit gebruik en netjies opgevou, en 'n skoonmaakster dink dis ongebruik en sit dit terug by nuwes. Of hulle het dit opsetlik so gegee... WiFi is 'n groot minpunt van die hotel. Die betaalmanipulasies lyk soos 'n bedrog. Wees versigtig met die hoeveelheid toestelle!... $15 per week per toestel. Dit is gratis in die lobbykroeg (naby die ontvangs), jy kan dit by die hoofswembad kry, naby die hysbak en dit is alles... "1 koppeling vir 'n week $15". So baie toestelle so baie keer om te vermenigvuldig. Byvoorbeeld: 'n tablet en 1 foon $15 * 2 is gelyk aan $3. En dit word nie dadelik gesê nie, dit word verduidelik dat die aansluiting van WiFi $15 in die kamer kos, en dalk sal daar 'n verrassing wees... by die uitklok. Reservering vir 'n a-la-carte restaurant..., soos dit geblyk het, moet jy 4 dae van tevore bespreek))). Ons het nie dadelik daaraan gedink nie, maar so 'n paar dae voor ons vertrek. Dit was te laat, die beskikbare datums wat hulle aan ons gegee het, was op dae wat ons tuis sou wees... Dit lyk ook na 'n poging om die hotel se uitgawes te verminder en ons spesifiek hierdie datums te noem... 14 Mei, daar was min vakansiegangers, hoe kan dit dat daar soveel reserwings in die restaurant was, mense? Kortom, as jy gaan, bespreek dadelik vir die restaurant. En natuurlik, as jy nie spyt wil wees oor onnodige uitgawes nie - moenie die gratis inkopies-ekskursie vat nie, (vergelyk aankope by Waldberris, ek dink om dit van die huis af te bestel sal baie goedkoper wees), gaan eerder op 'n vry dag sonder animasie na die Cleopatra-strand, daar is plaaslike roetes en 'n bus vir toeriste. Oor die algemeen was die vakansie lekker, die kind is in ekstase, onthou dit met warmte, sy het selfs bevriend geraak met die animators sodat sy in die vliegtuig gehuil het). Dit is oulik en kosbaar... Na my mening, 'n goeie maatskappy, 'n hartlike stop, die geleentheid om nie vervelig te wees nie, pragtige uitsigte en uitstekende kamers is die moeite werd om 'n blinde oog te keer na die besparingsteggies wat duidelik sigbaar is in die kos... Neem koeldrank en koffie by die kroeg met WiFi, dis lekker daar))).

avatar

Die kinders het gegroei en ons het besluit om na Alanya te gaan. Die hotel formaat het ons altyd beïndruk van die stadium van keuse af. ..Pad en akkommodasie: die toer van die lughawe is vertraag as gevolg van 'n "toer deur die hotelle" - die hotel is in Kestel = dit is buite Alanya in die rigting van Mersin. Ons het na die middagete by die hotel aangekom (daar was 'n vertraging van meer as 2 uur + die vlugtyd het verleng), daarna het dit effens uitgestel om in te teken as gevolg van 'n verandering van gebou: hulle het "J" aanbeveel, maar ons het dadelik geweier = ons het in "A" ingetrek. In die geboue: J, I, E en F (die disko van die buurhotel) kan dit bietjie lawaaierig wees. As jy nie bang is vir 'n klein wandeling langs trappies nie = geboue A, B, C - 'n uitstekende keuse. In die oggend en aand is die swembad heeltemal tot jou beskikking)) - swem voor die ontbyt is uitstekend!! 'n Kort pad: van die saal gaan ons op die lift na die 3de vloer en beweeg dan langs die geboue. En dan, die lang verwagte uitpak van die koffers! ..Hotel: OP HIERDIE PUNT al die bekommerings, vertragings ens. het geëindig en die hotel het ons in hul "Knus omhelsing" verwelkom. Ek wil dadelik die "+" van die vriendelike personeel en die werk van die animasiespan aanmerk (alhoewel daar 'n gevoel is dat die personeel rondom die klok werk). Die multinasionaliteit in die hotel was baie aangenaam. Die kos in die hotel(!) is goed, die roomys is uitstekend. Die kinderaquapark en dorpie, waterglybane was oulik - MAAR, daar kan probleme wees met lêplekke rondom. Die gimnasium is groot - die magnetiese sleutel word by die ontvangs geneem. Sauna, hammam op versoek. Ek beveel aan om gekookte koffie in die kroeë te neem (nie uit 'n masjien nie). ..Strand: Die see het ons by hierdie hotel verwelkom met gereelde golwe en verfrissende strome van die "Dim" rivier wat naby vloei. Die see-ingang is klipperig - "koraal" red! Gerieflike groot paaie. Daar is geen gratis water-sport aktiwiteite nie. Ons het na die hotel gegaan vir middagete - die etes op die strand is swak. Dit is 'n entjie om te stap = vir die liefhebber (ons het 'n paar keer geloop), ons sou addisionele busroetes wou hê om 13:00 en 19:00. ..Lokasie: Die hotel is naby die sentrum van Alanya (vesting, Cleopatra se strand, winkels, mark..) = 15 minute met 'n minibus (11,25 TL) of bus van die hotel vir 1 € volgens skedule, taxi $5-7. Tydens hierdie reis het ons 2 winkels ontdek: Collins (soek vir stilis Mayu) en Kult - leer skoene (soek Nina). P/S: Ek beveel aan om die vesting en die Dim-grot te besoek (te verken). Daar was probleme met kaartbetaling met die Mir Vtb-kaart = Tinkoff Mir het gered!!

avatar

Ons het in Junie/Julie in die afdeling gerus. Drie volwassenes en 'n kind. Ons was al baie keer in Turkye en in verskillende streke. Ons het baie haastig 'n verblyfpakket gekies weens die voortdurende prysverhogings, val ons vir die hoë gradering op Tophotels en bespreek hierdie hotel. Juis na besoek aan hierdie hotel het ek baie min vertroue in resensies begin hê.... Hierdie hotel is baie ver van die lughawe in Antalya af. Ons het net deur drie hotelle gestop op die pad en dit het nie minder as 3 uur geneem nie. Jy moet byna die hele Alanya deur ry en daar is nou oor die algemeen verkeersopeenhopings. Ons het 11:00 by die hotel aangekom. By die ontvangs is gesê om tot 14:00 te wag vir inboek, ons was daarop voorbereid, maar by die ontvangs is ons reeds meegedeel watter eenheid en nommer ons sal hê. Ons het gaan kyk en met skok teruggegaan na ontvangs met versoekte om vir ons 'n ander nommer gereed te maak. Die saak is dat hulle ons eenheid C aangebied het. Dit is op die hoogste punt van die hotel met 'n groot hoeveelheid trappe. Ek het 'n verwelkomingsbrief van Tophotels by my gehad - dit het glad nie gehelp nie. Ek is selfs geld aangebied - sonder suksesopsies. Die antwoord is een - daar is geen kamers nie. Die hele tyd wat ons op die kamer gewag het, het ek dit spandeer om die ontvangspersoneel te oorreed om 'n ander kamer vir ons te reel. Maar alles tevergeefs, hulle wou totaal nie toegee nie. By die ontvangs praat die Turke baie swak Russies, dit is selfs vreemd, so baie Russies in die hotel en hulle kan nie 'n normale Russiessprekende personeellid aanstel nie. Uiteindelik, nadat ons die vrugtelose pogings besef het, het ons geen ander keuse gehad as om met hierdie afskuwelike eenheid C saam te stem. As beloning vir my toegeeflikheid het hulle my selfs 2 kamersleutels gegee! met die klem daarop dat dit 'n bonus van hulle kant af was. Alhoewel ons in ander hotelle sleutels vir die aantal mense in die kamer gekry het. Hier het hulle 2 sleutels vir 4 mense gegee en dit was blykbaar 'n bonus:)))))) So snaaks :)))) Die kamer wat ons gekry het was 'n drie-slaapkamer-eenheid, met twee balkonne. Die uitsig was pragtig. Die kamer self was effens verwaarloos, die loodgieterswerk het sleg gewerk, ou deure, 'n rioolreuk in die toilet. Maar daar was gemaklike beddens. Beddegoed is een keer in 12 dae omgeruil, maar ons het dikwels die “Moenie steur”-teken aangesit. Die terrein was vir my die grootste nadeel. Die hele hotel is op 'n heuwel geleë, die terrein is middelmatig, nie baie groot nie, maar ook nie baie klein nie. Daar is te veel trappe, dink goed na as jy met kinderwiele na hierdie hotel gaan, tydens die verblyf het ek gesien hoe mans in die hitte plus 4 grade, sweet en al die trappies met kinders en kinderwiele opgaan wat eintlik die hele terrein is. Mens kan sien dat die beginsel om gesinne met kinderwiele in die laer vlakke van die hotel te huisves, duidelik nie nagekom is nie. Teen die einde van ons vakansie het ons gesinsledes kramp in die bene gekry as gevolg van die duidelike oorlading op hulle bene. Om van die eetsaal na ons eenheid te gaan, moes ons 12 trappe oorkom. As dit van die eenheid na die lobi was, net sowat 3 trappe. As jy iets in die kamer vergeet het, vergeet dit....dis makliker om dit te vergete en nie terug te keer nie. Jou voete slyt terwyl jy met pantoffels oor hierdie terrein loop. Die terrein is redelik groen, daar was nie muskiete nie. Daar was 'n paar vlieg (meestal in die eetsaal). Naby ons eenheid was daar 'n ontspanningswembad. In ander hotelle beteken 'n ontspanningswembad 'n stil, afsonderlike plek waar jy kan rus van die rumoerige kinderspel in ander swembaddens. Daar word dikwels selfs 'n “18+”-bordjie naby hierdie swembaddens geplaas. In hierdie afdeling was daar net die naam van die ontspanningswembad. Dit was net 'n gewone swembad met kinders, net op die hoogste vlak. Waarom gee hulle nie verversings en roomys by hierdie swembad soos in ander vyfsterhotelle nie, is vir my 'n raaisel. Naby hierdie swembad was daar net 'n klein kroeg waar die kroegmanne gereeld verdwyn het en al die gaste self ingegaan en hulself bedien het deur hul eie drankies in te skink )))). Daar is ook nie duidelik waarom hulle nie roomys aan die kinders by hierdie swembad gegee het nie....al die kinders het heen en weer gehardloop oor baie trappe om roomys te gaan kry. Die hoofswembad was op die tweede vlak geleë, daar waar die waterglibberbaan is. Die sonbeddens was altyd beset en jy hoef nie eens te probeer om 'n plek daar te kry nie, hierdie plekke word baie vroeg beset en raak selfs nie vry tydens middagete nie. Daar was baie mense in hierdie hoofswembad. Wanneer hulle die glibberbaan met matrasse aanskakel, is daar 'n ry vir hierdie matrasse en ons het net een keer in die ry gestaan en nie weer daarheen gegaan nie, dit is tevergeefs om tyd te mors deur in 'n ry te staan vir die warmte. Ek het agtergekom dat hulle sekerlik in hierdie afdeling geld bespaar op die personeel, daar is oortuigend 'n tekort aan hulle. Voor en na die ontspanningsprogram staan daar by die kroeg ongeveer 4 minute in die ry. Ons het drankies in die lobi gaan haal! Weereens nadat ons baie trappe afgeloop het, want die 2 lifte is baie stadig en altyd vol met mense met kinderwiele. Daar is ook geen waaier in die lifte nie en dit is vreeslik warm daar. Wanneer jy vanaf die derde vloer na die eerste gaan, kom jy vreeslik nat uit die lift uit. Daar is duidelik 'n gebrek aan personeel in die eetsaal (vergewenis, by 'n restaurant weier my tong om dit te noem). Die tafels word sleg skoongemaak, ons moes self messe soek deur in die lêers van die personeelskaste in te klim. Dit is nie die skuld van die personeel nie! Daar is net nie genoeg van hulle nie! Diegene wat daar is, hardloop rond soos verlore mense, sweet daarna, want die lugversorging in die afdeling werk swak, duidelik probeer om elektrisiteit te bespaar. Ek wil spesifiek die blêreman Ozzy noem, altyd vriendelik en baie aangename jongman en die senior blêreman in die lobi, ongelukkig onthou ek nie sy naam nie. As dit kom by die kos is alles baie skraal: Ontbyt: geroosterde uie in 4 dele gesny, gekookte gekleurde kool, groen ertjies in tamatiesous, gekookte eiers, omelet, 'n paar soorte wors en kaas, semels of hawermoutpap. Die kind het net ontbytballetjies geëet omdat hy niks kon kies om te eet nie. Die rolletjies vir ontbyt sou soos in ander hotelle warm gehou kon word, dan sou hulle geurmiddels en lekker wees, nie koud en hard nie. Middagete: 'n Paar sopsoorte, 2-3 soorte vleis, vis nie elke dag nie. Daar was seabass, dorado, forel en een keer 'n garnale-slaai. Aandete Dieselfde as middagete. Een keer was daar tuna wat so droog gebraai is dat dit onmoontlik was.... Daar was dikwels geen aartappels nie, ons moes dit uit die goulash vis. Stampmielies was net een keer tydens ons verblyf. Daar was temas vir aandetes, maar die prioriteit was altyd aan gestoofde groente, ertjies, rys, pasta en bone. Die nageregtafel was baie skraal, klein. Geen sjokolade nie. Daar was glad geen bessies nie (ons moes dit by die mark gaan kry). Daar was appels, lemoene, soms mini piesangs en geel appels. Die watermelon was deursnee soet, maar die suikerpaneer was soos spons. In die algemeen was die vrugtestal teleurstellend. Daar was nie eens vrugte in stroop nie, wat in enige vyfsterhotel beskikbaar is. Ons het 2 restaurante besoek ... 'n seekos- en braai-restaurant. Ek sal dit aan niemand aanbeveel nie. Dieselfde kos soos in die eetsaal. Jy sit in die hitte, rooi sweet en wag vir die disse. Tussen die disse is daar 'n tydperk van 2-3 minute. Die sweet het letterlik uit my glas by die krans geloop. Hoekom kan hulle nie lugversorging of waaier in die restaurant installeer nie? Hoekom word daar disse bedien wat elke dag in die eetsaal is? Hoekom is daar so 'n lang wagtyd tussen disse? As gevolg daarvan neem 'n kuier by die restaurant 2 uur. Kinders word ongeduldig, baie mense loop weg....ek het regtig spyt gekry dat ek gegaan het. My negejarige kind het reg op tafel ingeël, sy kop laat val uitgeput van die hitte en die wag. Ook was daar vettige borde, glase met lipstiffie. Vlieë het op die bord gesit. Daar is steeds baie werk aan skoonmaak in hierdie hotel. Die bus na die strand is 'n geskiedenis op sigself... 'n Ou, vertrapte bus, wat ongelooflik met swart rook ry, wat die vakansiegangers gedwing is om in te asem omdat die bus sonder vensters is. Die bus se skedule is ongemaklik, dit ry min sowat elke uur, so ook die ete tydens die dag. Dit neem minstens 15 minute om na die strand te ry, moenie glo aan diegene wat hieronder beweer dat dit net 5 minute neem nie. Dit is 'n lang rit, staan op elke verkeerslig. Mense word geprop in die bus, veral voor middagete in die hotel. Om te loop na die hotel is nie naby nie en baie warm nie. Jy moet langs die begraafplaas loop, afdaal na 'n ondergrondse onderkruip onder die pad en dan nog 15 minute op 'n helling plus 4 grade loop. Teen die tyd dat jy die hotel bereik het, is jy al heeltemal "nutteloos", maar dit is nog net die halfe van die stryd, daarna moet jy al die trappe oorwin om by jou eenheid te kom. Wanneer jy daar aankom, val jy net op die bed - dit is getoets:). Baie mense bly nie op die strand nie omdat daar net sop, groenteskywe en hamburgers met 'n droë burger binne is. Die ringe van uie was die enigste smaaklike. Dit het my baie verbaas dat daar betaalde roomys op die strand was, vir 'n vyfster geleë. Selfs in 'n viersterhotel is daar gratis roomys op die strand, dit kan dalk net op sekere tye wees, maar dit is gratis! en hier, by 'n vyfsterplek, is die roomys $2...dit is vreemd.... Die strand self het 'n wye sandstrook, dit is smerig waar jy inkom, jy moet in skoene wees. Die water in hierdie gebied is in lae, veral in die oggend. Ysige water en warm water wissel duidelik af. Ons het ongemaklik gevoel om te swem. Ek het geweet van die lae water in hierdie gebied, maar ek het nie gedink dat dit so onaangenaam sou wees nie, want mense het in hul resensies geskryf dat dit selfs verfrissend was. Ek weet nie,...dit het my nie verfris nie, ek wou net gouer uit die water kom. Gelukkig was dit nie elke dag nie. Vir diegene wat belangstel in sterke drank, is alles plaaslik. Daar word nie regstreeks van 'n bottel uitgegooi nie, 'n alkoholporsie word met 'n drukknoppie afgemete. Byvoorbeeld, een druk op die knoppie deur die kroegman en 'n porsie van 3 gram rum kom uit, 'n heel glas ys word ingegooi en kola word ingeskink. Die resultaat is dat jy nie eers die rum proe nie en die hele aand drink jy kola met ys. Die wyn is suur, hulle het blykbaar die dinswyn (dit is net in die lobi) geprys. Sjampagne is ook suur. Efes-bier is nie sleg nie, nie meer as 3 grade nie....Donkerbier is nie beskikbaar nie. Hulle weet glad nie hoe om kokteils te maak nie, selfs 'n mojito is nie 'n mojito nie...net soet water met 'n verstommende hoeveelheid suiker en iets van 'n kruie.... Hulle skakel in die lobi gereeld die lugversorging af vir kostebesparing. Dit word benoud en jy wil dadelik wegkom, want jy kan nie in so 'n hitte sit nie... toe ons daar aankom was daar 'n yskas met botteltjies water en ayran in 'n kafee. Vir die eerste 4 dae het ons water en ayran daar gekry, toe verdwyn alles en die yskas het nog die res van die dae leeggestaan. Animasietyd - ek het soveel lofsang bewoordinge oor hulle gelees :))) Die ouens werk hard, hulle doen hulle bes. Misha is regtig pragtig, met 'n uitstekende sin vir humor. Daar is betaalde WiFi in die afdeling, as jy betaal werk dit baie goed. Hoekom daar betaalde WiFi in 'n vyfsterhotel is, bly vir my 'n raaisel. Gratis internet is net in die lobi en dit is nog baie swak. Wat ons opgelet het is dat daar by die ontvangs byna elke dag skandes was....wie kwaad was oor duur internet, wie 'n pyp in die kamer het en die derde dag nie die vakman kon kry nie, wie met kinderwiele in die verste eenheid en op die hoogste vloer gesetel is.....daar was klaarblyklik genoeg rede vir onenigheid:)) en die Duitsers en Russies het dieselfde gemaak.... Alles in ag geneem, ek weet dat hierdie hotel 'n reuse aanhangerskorps het volgens die resensies. Dit is of mense wat vir die eerste keer oorsee is of vir die eerste keer in 'n vyfsterhotel bly. Want iemand wat ander vyfsterhotelle gesien het, kan nie hierdie hotel hoog aanbeveel nie, die nadele wat ek genoem het, kan eenvoudig nie onopgemerk gelaat word nie.... Om afsonderlik te noem, ek het nie enige verskil in diens tussen mense opgemerk nie, die kroegmanne en bedien

avatar

Ons het met die gesin in hierdie hotel gebly vanaf 12 tot 19 Junie. Inklok vind streng plaas vanaf 14:00. Ons het die kamer gekry soos aangevra toe ons bespreek het, 'n uitstekende twee-slaapkamer kamer naby die swembad. Ons het mense ontmoet wat 'n standaard kamer gekry het, 'n hokkie, en nie 'n kamer nie, en gewoonlik kry hulle 'n uitsig op die konstruksiesone) Nou, dis maar net geluk) Die kos in die hotel is 5 uit 5, maar daar is geen seekosse nie, nie koud nie en nie warm nie. Vleis elke dag: beesvleis, kalkoen, hoender. Vis elke tweede dag: baars, dorado, forel. Internet is net beskikbaar in die sitkamer, maar jy kan dit koop vir 2 euro vir 'n week om altyd aanlyn te wees. Daar is 'n uitstekende WiFi-verbindig by die Labranda-buurhotel se strand. 'n Bus neem jou elke uur na die strand, net 'n 5 minute rit. By die strandkroeg is daar net wyn en bier. Daar is altyd genoeg sonstoeltjies. Die see-ingang is rotsagtig, baie klippe, bring skoene saam. Die hotel se perseel is vol blomme, alles is goed versorg, baie trappe) Die animasie elke aand is fantasties. Kortom, as iemand vrae het, beantwoord ek dit graag) Hierdie hotel is seker nie so ultra soos geadverteer nie. Ons het vir 155 duisend vir 7 nagte gegaan. Dit is beslis nie die moeite werd om meer te betaal nie.

avatar

Ons het in September 222 gerus. Dit is baie ver om van Alanya na die hotel te ry, met 'n draai na ander hotelle neem dit meer as 3 uur. Die hotel is goed, maar dit is nie 5 sterre werd nie. Die gradering is ook te hoog. Hulle het ons in 'n villa geplaas, 'n kamer op die eerste vloer, selfs sonder vensters, slegs 'n glasdeur, dit voel asof ons in 'n kelder bly, die kamer self is klein, net 'n bed en 'n gang daarby, nie eens plek om jou uit te vou nie. Ons het probeer om te verander - dit het nie uitgewerk nie, niemand verstaan Russies nie, glad nie. Die hotel self is op 'n rotsagtige plek, en elke keer wanneer ons van die villa na die hoofgebou moes loop, was dit teen 'n helling. Dit is ver van die see af, jy moet met 'n bus ry, die eerste een gaan na die strand om 9 uur oggend, en die laaste een van die strand om 6 uur aand, al sou hulle dit kon verleng tot 7-8 ure. Die strand self is naby 'n begraafplaas, aan die ander kant van die heining natuurlik, maar nog steeds. Daar is geen sand op die strand nie, slegs klippe, maar daar is 'n eie peer. Die hotel is massief, daar is baie geboue, swembaddens is altyd vol, dit is moeilik om 'n leë ligstoel te vind by die swembaddens (tensy jy dit die oggend self beset) daar is altyd groot rye vir roomys en in die vinnige kroeg. Ons het bespreek vir die restaurant, maar toe ons kom was die restaurant toe. Ons het die waterglippe geniet, maar die swembad met glippe is nie diep nie en daar is altyd klein kinders wat daar swem, soms saam met hul ouers, en dit is baie gevaarlik om 'n kind te beseer terwyl hulle af gly van die glyplank. Dit is gevaarlik. Die vermaak het aanvanklik interessant gelyk, maar dit het eintlik eentonig geword, 2 swart seuns in die oggend by die swembad, een by die strand, en dan hulle het saans met drie hulle dans of skoue gereël, en dit is alles. Wifi werk net by die ontspanningsarea, eintlik, dit werk glad nie. Ons het gratis gaan sit in die internetcafé af in die straat by "Ekstrusie" daar is die eienaar goedhartig, en hy het ons toegelaat.

avatar

Ons het gerus vanaf 8.9.22 tot 17.9.22. Die hotel is op 'n hoogte en daar is amper niks naby (net 'n paar winkels met oordrewe pryse). Die hotel self is nie sleg nie, maar daar is 'n paar belangrike tekortkominge. 1) NÊRENS word geskryf dat standaardkamers NET op die eerste verdieping is nie. Ons is laatnag met 'n uitsig op die hotel se parkeerarea geplaas. Die volgende oggend het ons die aandag op hierdie probleem gevestig. Waarop ons geantwoord is "2$ en julle sal 'n goeie kamer kry". Die eerste indruk is bederf. 2) Daar is absoluut geen klankisolering in die kamers nie. Jy kan hoor hoe iemand agter die deur drie meter van die kamer af hul neus snuit. Elke aand sal jy die bure van alle kante hoor raas. As nag gemak vir jou nie saak maak nie, is dit vir jou nie 'n nadeel nie. 3) In een van die nagte tydens die animasie by die swembad het iemand probeer om deur die balkon by ons in te breek. Sodra hy naby die deur gekom het (gelukkig was ons daardie aand tuis) het die persoon weggehardloop. Die ontvangs het glad nie gereageer nie... Ons maak die gevolgtrekking dat alles wat verdwyn selfs as gevolg van die hotel se nalatigheid slegs jou probleem sal wees. 4) Die strand is letterlik by 'n begraafplaas. Deur die muur van die strandkroeg kan jy grafte sien. Jy sal dit veral goed sien as jy van die see na die hotel se bus vertrek (die heining is so 2-3 meter hoog en jy kan alles goed sien). 5) Die kamers is mooi, as jy nie te nougelet kyk nie. Ons het 'n stukkie vloertegel gehad ( 'n gaping voor die bed), daar is geen afskerming op die lugversorger nie, alles is afgeskeep en ver van vars. 6) Slordige optrede van personeel. Een dag was die deur van die kamer oop. Dit het geblyk dat die skoonmaker dit vergeet het om te sluit (dit bygedra tot die veiligheid van items). In die geheel is die hotel nie sleg nie, maar dit verdien nie 5 sterre nie.

avatar

Almal, hallo. Ek skryf 'n eerlike resensie omdat ek 'n vergelyking kan trek. Ons het 3,5 uur geneem om by die hotel te kom (ons was bewus van die afstand toe ons die hotel gekies het). Ons het geluk gehad dat op daardie dag die ontvangsdame 'n bietjie Russies kon praat. Sy het ons probeer verduidelik waarheen ons moes gaan. Saam met ons bagasie het ons in 'n motor geklim en êrens heen gery (dit was bietjie skrikwekkend, want dit was nag). Hulle het ons na ons skakel A gebring, gehelp om die bagasie te dra, die kamer was op die laaste vierde verdieping, maar daar is blykbaar twee kamers agter 'n deur (een op die vierde verdieping en ons een op die vyfde verdieping - met 'n steil trap) ons was geskok. Die kamer was nie groot nie, maar gesellig, en daar was 'n baie groot balkon met 'n pragtige uitsig. Ons het 'n kaart van die terrein gekry en teen die derde dag het ons heeltemal verstaan. Ons het gaan soek vir 'n plek om te eet om 12 uur in die nag. Daar was 'n bar wat oop was, waar jy iets liggaams kon eet (slaai, sop van die middagete, toebroodjies). Eerlik, ons was nie aangenaam geskok op die eerste dag nie, omdat in ander hotelle die hoofrestaurante in die nag oop was en daar Russiesprekende personeel was. Die animasie was goed, ons het geluk gehad om 3 Russiesprekende animateurs te hê, daar was dans, stappies, wateraerobics, darts ens. Die pad na die strand was op 'n groot geel bus sonder vensters, dit het so 'n minuut geneem om daar te kom. Die strand is reg oorkant 'n begraafplaas, 'n groot nadeel. Die see is skoon en warm. Daar is 'n groot, pragtige pier en baie sonstoeltjies. 'n Bar waar jy enige drankies en liggaamlike happies kan kry (vrugte, sop, skyfies, hamburgers...). Daar is waterglybane en 3 swembaddens, een daarvan is 'n ontspanningsbad, naby skakel A (maar dis nie regtig ontspannend nie want daar is altyd baie mense). Die meeste van die vakansiegangers is skuins skreeuende Duitsers ( Die verskeidenheid kos in die hoofrestaurant is goed, ons het altyd iets om te eet gevind (al is dit net 1-2 soorte sop en pap). Ons het die spa besoek, ek beveel dit sterk aan en ons het na die vis-à-la-carte-restaurant gegaan en dit het ons beïndruk, maar jy sal lank moet wag vir jou ete. Daar is 'n $1-bus na die sentrum van Alanya vanaf die hotel. Voor ons lughawevervoer het ons 'n sak op die bank van die ontvangs vergeet, toe ons teruggekom het, was die sak weg. Maar net voor ons uitry na die lughawe, kom die hoof van die sekuriteit na ons toe en gee ons ons sak terug, ons was baie dankbaar vir hom) Alles in ag genome, omdat ons 'n vergelyking kan trek, sal ons 'n ander hotel kies die volgende keer, maar warm herinneringe bly steeds)!

avatar

Die resensent het nie 'n uitgebreide beskrywing van hul verblyf in die hotel gegee nie. Ek wil graag meer uitvoerig my ervaring van my verblyf in die hotel deel.

avatar

Letterlik vandag het ons van Turkije teruggekom, ek skryf 'n oorsig op die warm spoor. Jy kan met 'n geruste hart gaan, die hotel is die moeite werd, daar is alles vir 'n ontspanning... en kos en alkohol en 'n fantastiese animasie en die see. Ek sal begin met die eerste, die kos is amper reg deurlopend, iemand het geskryf dat daar nie temas aandetes is nie. Dit is 'n leuen! Daar was Italiaanse, Mexikaanse en Turkse aandetes. Daar was garnale, mossels en calamari. Lamsvleis amper elke dag en Turkse nageregte (want ek het iewers 'n resensie gelees wat sê daar is nie baklava in 'n Turkse hotel nie). Daar is ook wafels, roomys, gözleme, papatastukkies, te veel om op te noem. Verskillende alkohol. Standaard, bier, whisky, gin ens. Verskeie wyne, daar is besmoerde, kersie, granaatappel, wit, pienk, rooi. Hulle maak koeke as met alkohol en sonder alkohol. Daar is Martini in die opwag. Op die strand skink hulle wyn en bier. Mense het al so baie geskryf oor die animasie) Werklik, die ouens is goed. Veral die 80's party het my beïndruk. Dit was cool. Daar is 'n mini-klub vir kinders. My dogter het voortdurend iets daar gedoen, pizzas gebak, gespeel, geteken. Vir kinders ouer as 7, sal dit dalk nie meer interessant wees nie. Die see: ons het geweet van die 2de lyn, ons het 'n paar keer met die kinders te voet na die strand toe gegaan, dit was reg. Die enigste ding, die ondergrondse deurgang was nie lekker met 'n kinderwagen nie. Die personeel doen moeite, kook, skoonmaak, amper almal is vriendelik. Met die aankoms het ons gevra om ons nie in geboue A, B, C in te skakel nie, omdat ons 'n klein kind in 'n kinderwagen het, en sonder probleme het hulle vir ons 'n kamer in gebou J gegee. Die enigste klein nadeel vir ons was die skoonmaak. In werklikheid is daar nie werklik enige vrae oor die skoonmaak nie. Dit was elke dag, al was dit matig. Maar vir 12 dae het hulle net een keer toiletpapier en sjampoe gelos. Ons moes dit self neem. Maar dit is klein dinge waarop ons probeer nie te let nie. Trouens, na aanleiding van gesels met mense, was daar nie sulke probleme in ander geboue nie. In die algemeen, ek beveel die hotel aan vir 'n besoek!

Dienste en geriewe
  • Tuin
  • Swembad
  • Swembad buite
Wys alle geriewe 3
Ligging
Na die stadsentrum
4.2 km
Wat is in die nabyheid?

Kamers pryse

Volwassenes
Kies 'n datum
loaderlaai
Kontroleer beskikbaarheid
Prys kan verouderd wees, kies datums om huidige pryse te sien
Jy kan slegs 'n hotel bespreek op TravelAsk se vennootwebwerwe
prys
Werk pryse by

Wat is daar om

C/ Sierra Morena 18 6 El Padron Estepona, Spanje

Daar is verskeie aantreklikhede en geriewe naby die Hotel Club Paradiso in Estepona, Spanje. Hier is 'n paar noemenswaardige een:

1. Playa del Cristo: Dit is 'n gewilde strand wat net 'n kort stap van die hotel af geleë is. Dit bied 'n beskutte baai en is bekend vir sy helder waters, wat dit ideaal maak vir swem en sonbaai.

2. Estepona Marina: Die marina is 'n lewendige gebied vol restaurante, kroeë en winkels. Jy kan ontspannend langs die waterkant stap, die uitsigte van die bote geniet, en in een van die vele seekos-restaurante eet.

3. Oukant van die dorp Estepona: Geleë net 'n paar kilometer vanaf die hotel, is die bekoorlike oukant bekend vir sy nou straatjies, witgewaste huise en kleurryke blompotte. Hier kan jy die oulike winkeltjies verken, die Kerk van San Luis besoek, en plaaslike tapas geniet op die atmosferiese pleintjies.

4. Selwo Aventura: Dit is 'n groot wildreservaat naby geleë en bied 'n unieke belewenis om verskeie soorte diere in semi-natuurlike habitats waar te neem. Besoekers kan 'n safari-styl toer neem of die park te voet verken.

5. Gholfbane: Estepona is bekend vir sy oorvloed aan gholfbane, en daar is verskeie nabygeleë opsies vir gholf-entoesiaste. Sommige gewilde een sluit in Estepona Golf, El Paraíso Golf Club en Atalaya Golf & Country Club.

6. Estepona Orchidarium: Hierdie botaniese tuin spog met 'n pragtige versameling van orchideë van regoor die wêreld. Dit bied 'n rustige atmosfeer waar besoekers kan geniet van die skoonheid van hierdie eksotiese blomme.

7. Estepona Promenade: Die promenade strek oor verskeie kilometers en bied pittoreske uitsigte oor die Middellandse See. Dit is perfek vir 'n ontspanne stap, fietsry of draf. Dit is slegs 'n paar voorbeelde van wat daar in die omgewing van die Hotel Club Paradiso in Estepona, Spanje is. Daar is ook baie ander strande, restaurante, inkopie-sentrums en kulturele aantreklikhede in die omgewing om te verken.

map
Club Paradiso
Vakansiehuis

Na die stadsentrum4.2

Oor die hotel

Oor

Club Paradiso is 'n luukse hotel wat geleë is in Estepona, 'n gewilde toeristebestemming aan die Costa del Sol in suidelike Spanje. Die hotel bied 'n verskeidenheid geriewe en dienste om aan die behoeftes van sy gaste te voldoen. Verblyf: Club Paradiso spog met goedversorgde kamers en suites wat ontwerp is om 'n gemaklike en ontspannende verblyf te bied. Die kamers is ruim en stylvol versier, en bied moderne geriewe soos lugversorging, platskerm-televisies, minibars en gratis Wi-Fi. Sommige kamers het ook balkonne of patios met asemrowende uitsigte oor die omgewing. Geriewe en Aktiwiteite: Die hotel beskik oor 'n verskeidenheid geriewe vir gaste om van te geniet gedurende hul verblyf. Dit sluit in 'n swembad, fiksheidssentrum, spa en welsynsentrum, tennisbane en 'n gholfbaan. Die hotel bied ook 'n verskeidenheid ontspanningsaktiwiteite soos joggingklasse, watersport en uitstappies na nabygeleë besienswaardighede. Etes: Club Paradiso bied 'n heerlike eetervaring met sy verskeidenheid eetopsies. Die hotel het verskeie restaurante en kroeë wat aan verskillende smake en voorkeure voldoen. Gaste kan geniet van Mediterreense kookkuns, internasionale disse, of 'n verskeidenheid verfrissende kokteile en drankies. Maaltye: Die hotel bied verskeie maaltydopsies aan gaste, insluitend bed en ontbyt, halfpension en allesinskuitingspakette. Die ontbytbuffet sluit 'n wye verskeidenheid warm en koue disse, vars vrugte, pasteie en drankies in. Vir middagete en aandete kan gaste kies uit 'n reeks à la carte of buffetopsies met 'n diverse menu van internasionale en plaaslike spesialiteite. Die eetplekke van die hotel bied 'n elegante en ontspanne atmosfeer wat 'n gedenkwaardige eetervaring vir gaste verseker. Spesiale dieetvereistes kan ook op versoek voorsien word. Club Paradiso is bekend vir sy uitstekende diens, asemrowende omgewing en eersteklas geriewe. Of gaste nou ontspanning, avontuur, of 'n kombinasie van beide soek, bied hierdie hotel 'n ideale vakansiebestemming in Estepona, Spanje.

Vermaak

Daar is verskeie vermaak opsies naby die hotel Club Paradiso in Estepona, Spanje. Hier is 'n paar voorstelle:

1. Selwo Aventura: Hierdie wildtuin is net 'n kort rit van die hotel af en bied 'n unieke ervaring om meer as 2,000 diere van regoor die wêreld te beskou.

2. Puerto Banus: Hierdie luukse hawe word bekend gestaan vir sy eksklusiewe winkels, restaurante en lewendige naglewes. Dit is 'n wonderlike plek om van lewende musiek, cocktailkroeë en tjoene te geniet.

3. Plaza de las Flores: Geleë in die hart van Estepona se ou dorp, is hierdie bekoorlike plein omlyn met koffiewinkels, kroeë en restaurante. Dit bied dikwels lewende musiek optredes en kulturele geleenthede.

4. Kempinski Hotel Bahía Beach Club: Hierdie strandklub aan die see bied 'n ontspanne atmosfeer met sonskermplekke, 'n strandkroeg en lewende musiek. Besoekers kan 'n dag op die strand geniet of een van die klub se aandbyeenkomste bywoon.

5. Estepona-hawe: Die hawewyk is vol kroeë, restaurante en winkels. Dit is 'n gewilde plek vir 'n aandstappie langs die promenade of om 'n drankie te geniet terwyl jy na die jaggies kyk.

6. Casino Marbella: Geleë in Puerto Banus, bied hierdie glamoureuse casino 'n verskeidenheid speelopsies, lewendige vertonings en vermaakgeleenthede regdeur die jaar.

7. Purobeach Marbella: Geleë aan die kus naby Estepona, is Purobeach 'n styslevolle strandklub met 'n swembad, sonskermplesse, restaurante en lewende DJ-optredes.

8. Estepona Straatmark: Hierdie lewendige straatmark vind elke Sondag naby die hawe plaas en bied plaaslike kuns, kos en vermaak, wat dit 'n wonderlike plek maak om die plaaslike kultuur te verken en te ervaar. Hierdie is net 'n paar voorstelle vir vermaak naby Club Paradiso in Estepona. Daar is sekerlik baie meer opsies om te verken gebaseer op jou voorkeure en belange.

Topvrae

1. Wat is Club Paradiso?
1. Wat is Club Paradiso?1

Club Paradiso is 'n luukse oord geleë in Estepona, Spanje

2. Dit bied hoë gehalte akkommodasie en verskeie geriewe vir 'n onvergeetlike vakansie-ervaring?
2. Dit bied hoë gehalte akkommodasie en verskeie geriewe vir 'n onvergeetlike vakansie-ervaring?1

3. Watter tipes akkommodasie is beskikbaar by Club Paradiso?
3. Watter tipes akkommodasie is beskikbaar by Club Paradiso?1

Club Paradiso bied ruim en goed toegeruste woonstelle en suite

4. Hierdie akkommodasie sluit een tot drie slaapkamers, leefareas, volledig toegeruste kombuise, en private balkonne of terrasse in?
4. Hierdie akkommodasie sluit een tot drie slaapkamers, leefareas, volledig toegeruste kombuise, en private balkonne of terrasse in?1

5. Watter geriewe word aangebied by Club Paradiso?
5. Watter geriewe word aangebied by Club Paradiso?1

Club Paradiso bied 'n wye verskeidenheid geriewe, insluitend 'n swembad, gimnasium, spa, restaurante, kroeë, kinderklub, en vermaaklike aktiwiteite

6. Gaste kan ook geniet toegang tot die nabygeleë strand en gholfbane?
6. Gaste kan ook geniet toegang tot die nabygeleë strand en gholfbane?1

7. Hoe ver is Club Paradiso van die strand af?
7. Hoe ver is Club Paradiso van die strand af?1

Club Paradiso is net 'n kort stap van die strand af geleë

8. Gaste kan maklik toegang tot die pragtige Mediterreense kuslyn vir sonbrand, swem, en watersport aktiwiteite kry?
8. Gaste kan maklik toegang tot die pragtige Mediterreense kuslyn vir sonbrand, swem, en watersport aktiwiteite kry?1

9. Is troeteldiere toegelaat by Club Paradiso?
9. Is troeteldiere toegelaat by Club Paradiso?1

Ongelukkig word troeteldiere gewoonlik nie by Club Paradiso toegelaat nie

10. Dit word aanbeveel om direk met die oord te kontak vir enige spesifieke troeteldierbeleid of uitsonderings?
10. Dit word aanbeveel om direk met die oord te kontak vir enige spesifieke troeteldierbeleid of uitsonderings?1

11. Is parkering beskikbaar by Club Paradiso?
11. Is parkering beskikbaar by Club Paradiso?1

Ja, Club Paradiso bied aanlegte vir parkering op die perseel vir gaste

12. Parkering is afhanklik van beskikbaarheid en mag 'n ekstra fooi vereis?
12. Parkering is afhanklik van beskikbaarheid en mag 'n ekstra fooi vereis?1

13. Is daar enige nabygeleë besienswaardighede of interessante punte?
13. Is daar enige nabygeleë besienswaardighede of interessante punte?1

Club Paradiso is gerieflik naby gewilde besienswaardighede en interessante punte in Estepona en omliggende areas

14. Hierdie sluit in lewendige inkopies-strate, historiese terreine, hawens, wildtuine, en die beroemde Puerto Banus?
14. Hierdie sluit in lewendige inkopies-strate, historiese terreine, hawens, wildtuine, en die beroemde Puerto Banus?1

15. Kan ek uitstappies of aktiwiteite deur Club Paradiso bespreek?
15. Kan ek uitstappies of aktiwiteite deur Club Paradiso bespreek?1

Ja, die oord se konsierge-diens kan gaste help met die bespreking van verskeie uitstappies, aktiwiteite, en toere

16. Of dit nou die Andalusiese platteland verken, nabygeleë stede besoek, of deelneem aan watersport, Club Paradiso kan help om onvergeetlike ervarings te reël?
16. Of dit nou die Andalusiese platteland verken, nabygeleë stede besoek, of deelneem aan watersport, Club Paradiso kan help om onvergeetlike ervarings te reël?1

17. Is daar 'n alles-ingeslote opsie by Club Paradiso?
17. Is daar 'n alles-ingeslote opsie by Club Paradiso?1

Club Paradiso het nie 'n alles-ingeslote opsie nie

18. Tog bied die oord verskeie eetplekke en kroeë waar gaste 'n verskeidenheid disse en drankies kan geniet?
18. Tog bied die oord verskeie eetplekke en kroeë waar gaste 'n verskeidenheid disse en drankies kan geniet?1

19. Hoe maak ek 'n bespreking by Club Paradiso?
19. Hoe maak ek 'n bespreking by Club Paradiso?1

Besprekings kan direk deur die Club Paradiso webwerf gemaak word of deur hul besprekingskantoor te kontak via telefoon of e-pos

20. Dit word aanbeveel om vroegtydig te bespreek, veral gedurende piek reis seisoene, om voorkeurdatums en akkommodasie te verseker?
20. Dit word aanbeveel om vroegtydig te bespreek, veral gedurende piek reis seisoene, om voorkeurdatums en akkommodasie te verseker?1

Alle dienste en geriewe

Vermaak en ontspanning
  • Tuin
Wateraktiwiteite
  • Swembad
  • Swembad buite
Hotelresensie Club Paradiso
Jou terugvoer
Verpligte veld*
Dankie! Jou resensie is suksesvol ingedien en sal na verifikasie op die webwerf verskyn.
Het jy nie die antwoord gekry waarna jy gesoek het nie? Vra jou vraag
Vra 'n vraag hier
Verpligte veld*
Dankie! Jou vraag is suksesvol gestuur

Kies jou taal

Kies jou geldeenheid

Waar toepaslike pryse sal omgeskakel word na, en gewys word in, die geldeenheid wat jy kies. Die geldeenheid waarin jy betaal, kan verskil op grond van jou bespreking, en `n diensfooi kan ook van toepassing wees.