Turkye, Kemer

Resensies van Parus Hotel Kemer

Merkez Mah. Karayer Cad. No:7 Kemer, Turkye Hotel
1 aanbod vanaf 1763 ZAR Bekyk kamers
Parus Hotel Kemer
Parus Hotel Kemer
Parus Hotel Kemer
Parus Hotel Kemer
Parus Hotel Kemer
Parus Hotel Kemer
Parus Hotel Kemer
Parus Hotel Kemer
Parus Hotel Kemer
Parus Hotel Kemer
Bekyk kamers —

Parus Hotel Kemer gas geverifieerde resensies

Totaal 7 resensies

avatar

Ek het 7 dae in Julie in 'n hotel gebly. Die kamer is klein, maar gesellig, met nuwe meubels, 'n yskas en lugversorger, wat baie belangrik was omdat die temperatuur wissel tussen 4 en 42 grade was. Dit was altyd gemaklik in die kamer. Ontbyt en aandetes is ingesluit. Daar is Wi-Fi wat goed werk, en ek het op die vierde vloer gebly en alles was uitstekend. Die stadsstrand is 'n minuut se stap weg en dit is 'n goeie strand waar jy 'n strandstoel kan huur vir 2 lire. Daar is Macdonalds, Starbucks, Burger King en ander kafees en winkeltjies naby. Die hoofstraat is twee minute se stap weg. Alles is naby. Die hotel is klein en gesellig! Dankie vir die rus!

avatar

?????????? Bekostigbare hotel Stil, klein Vriendelike personeel Huislike, gevarieerde, eenvoudige kos Die hotel se eienaar en kok - albei wonderlike mense! Vars meubels in die kamers op die 4de verdieping Gratis WiFi Min mense Swembad met lekkers Pragtige uitsigte op die berge vanuit sommige kamers 12 minute na Moonlight Beach Geleë aan die begin van die hoofstraat, Atatürk Boulevard, waar alles is Klienteel: Russies en Turkse gesinne ?? Swak klankisolering in die kamer Sanitêre fasiliteite is vermoeid Op die eerste verdieping is die uitsig vanuit die venster na 'n heining of pad. WiFi is net voldoende vir boodskappers.

avatar

Ek wil 'n resensie agterlaat vir toekomstige gaste van die PARUS-hotel. Tot 221 het ons net by 5*-hotels gaan bly, alles ingesluit, of in die uiterste geval 4*-hotels, alles ingesluit. Die situasie in die wêreld en in die land het die prioriteite verander. Vir twee jaar het ons nerens heen gegaan nie. Ons kon dit nie hou nie! Ons het Turkije, Kemer, gekies. Ons het die PARUS 3*-hotel gekry, halfpension met ontbyte en aandetes. Die prys is baie gerieflik. Ons het besluit om met my dogter te bespreek. Tans is ons in die hotel. Die verblyf is vanaf 2.8 tot 12.8. Dit is 'n klein, gesinsvriendelike hotel. Dit is geleë naby die stadsstrand, die hoofstrate van die stad, parke en kettingwinkels. Daar is slegs 35 kamers in die hotel. Die kamers op die 1ste en 2de vloere het balkonne, terwyl die kamers op die 3de vloer 'n woonloftasie is. Die uitsig is pragtig, maar daar is geen balkonne nie. Om eerlik te wees, hierdie hotel kan wedstryd maak met sommige 4*-hotels! By ons aankoms is ons deur die eienaar self ontmoet, hy het drie kamers vir ons om van te kies, voorgestel. Ons het 'n kamer met 'n berguitsig gekies. Die kamer is skoon, met vars beddegoed, ou meubels, maar skoon en heel, twee beddens (1,5 en 2 slaapkamers), 'n televisie, yskas, lugversorger, kas, lessenaars, spieëls. Alles werk. Die badkamer het 'n stort, toilette in werkende toestand, handdoeke vir voete, gesig, liggaam, seep/shampoo, toiletpapier. Geen lekkende krane/stort/toilette nie, niks drup nie, uitstekende dreinering, warm/koue water. Elke kamer het 'n lugversorger. Dit is redding! Dit is 38 grade Celsius buite en 75% humiditeit... Die kamers word elke drie dae skoongemaak. Op versoek voorsien die personeel 'n emmer, yster, waslyne, addisionele higiëneprodukte. Kortom, alles wat 'n gas kan benodig vir 1 dag in die huis. Ek wil die hotelbestuur apart bedank vir hul oplettendheid, die huislike, gesinsvriendelike atmosfeer en gasvryheid! Die hotel is baie gerieflik gelee. Dit is nie in die besige sentrum van handels Kemer nie, maar 'n kwart van die nagtelike bederf en disko's verwyder, ver van groot hotelle. Ons hoor geen eksterne geraas in die nag nie. Ons het nie verwag dat ons so ideaal sou bly nie - naby aan alles. Die kos is baie lekker en vullend! Uitstekende ontbyte en aandetes: twee bygeregte om te kies, vleis (hoender/bees/vleis), groente, slaai, vars groen en kaas, tee/koffie/koeldrank. Dit is onmoontlik om honger te bly! Soos ek vroeër genoem het, is daar 'n strand naby die hotel, 1-15 minute te voet. Jy kan op die stadsstrand gaan lê, 'n sonstoel met 'n tente koop vir 1 dollar, of na 'n privaat strand gaan vir 'n duurder tarief. Ons gaan na die stadsstrand: daar is skaduwee, gemaklike toegang tot die see, 'n toilet, kleedkamer, stort. Die strand is klipperig, die klippies is rond. Dit is selfs bietjie seer om blootvoets te loop aanvanklik. Neem spesiale skoene saam en geniet die pragtige, warm en vriendelike see! )))

avatar

Die resensent het nie 'n uitgebreide beskrywing gegee van hul verblyf in die hotel nie. Ek wil graag meer in detail my ervaringe deel oor my verblyf in die hotel.

avatar

Ons het in Augustus 222 gerus. Daar is baie min vars resensies, daarom het ek besluit om te skryf. Eerstens, ek verstaan nie hierdie verontwaardiging soos "nee nooit, nie 'n kans nie!" En "ja vir hierdie geld kan jy honderd hotelle naby baie beter vind!" (Ek het nog nooit meegemaak dat iemand enige hotel spesifiek genoem het vir minder geld en baie beter!) Al die hotelle kos min of meer hul geld werd. As jy na 'n eenvoudige, begrotingsvriendelike hotel gaan - moenie verwag dat jy diens sal kry soos by Rixos nie. In ons prysklas, en ons was ook net beperk deur die toeroperateur Pegas (ons lente-geld was "vasgevat" by hulle) - daar was ongeveer net 'n tiental geskikte hotelle. Jy kon selfs 'all-inclusive' kry, maar dit was natuurlik in die dorp Beldibi. Daarom het ons vir 'n stadskemer-vlieg "Parus" gekies - en ontbyt-etes (interessant genoeg was hierdie stel merkbaar goedkoper as net met ontbyt)) Die hotel was eenvoudig. Sonder enige huiwings of bykomende betalings het hulle dadelik 'n sleutel vir ons gegee vir die 3e verdieping, met 'n balkon. Dis baie nou, natuurlik. Ons kon nie gedurende die hele vakansie ons klere ordentlik in die kas pak nie, alhoewel daar hangers was en ons het sowat 'n tiental saamgebring. Ons het dit met humor hanteer. Hulle het twee Wi-Fi-wagwoorde vir ons gegee. Dit was aanvanklik aanvaarbaar, maar toe die hotel vol raak, was daar amper geen internet in die kamer nie ("toegangspunt oorvol") Voortdurend staan daar iemand op die trap om die seine te kry. Hierdie inligting is vir dié vir wie internet belangrik is)))) Ons het heeltemal tevrede gebly met goeie Wi-Fi op die strand, waar ons die grootste deel van die dag deurgebring het. Die skoonmaak was elke drie dae, met beddegoed- en handdoekverandering. Jy kan jou eie rommel weggooi, daar is sakkies op die trap vir dit. Ontbyt is altyd dieselfde, maar ons het geen klagtes nie!!!! Daar was altyd gekookte eiers, soms plus 'n omelet met Turkse worsies, een keer was daar menemen. Gebraaide courgettes, soms gemeng met gebraaide aartappels, hummus, skerp speserye, pietersielie, tamaties, komkommers, 2 soorte kaas, wors, konfyt, watermelon. Turkse tee en oploskoffie, droë room. Turkse glasies. Ons het die probleem eenvoudig opgelos - ons het koppies na ons smaak in die plaaslike winkel gekoop en koffie van Mehmet Efendi, en ons het daarmee gekom en vir ons gegeur. Daar was ook afkoelende water beskikbaar laat in die aand, so ons kon koffie gaan drink 11-12 uur, toe die breekware reeds verwyder is (ons het ook self tee gekoop) Aandete: een warm gereg - of hoender, of iets gevul, en apart naas die "vleis"- rys of spaghetti. Ons eet nie ui nie, en dus op dae met vulsel - sonder "vleis" ))))) Weereens courgettes, soms plus aubergines, gebraaide aartappels, hummus, groot slaai, jogurt met kruie, soms droë maaskaas met speserye (dit het nog nooit saam met jogurt gekom nie, en 'n Russiese persoon wil altyd "sour cream" by so 'n "maaskaas" voeg), weer watermelon. Gereeld ook sop. Weet jy, normale kos, lekker, almal het dit met plesier geëet, en hulle het uit verskillende lande gekom. Nogtans - daar is 'n magdom verskillende kafees oral, vir elke smaak (ons het twee keer na Liman vir kockorec gegaan, vir 6 lire, minder as 2 roebels, jy kan gerus eet, kockorec of sosatie met bulgur) Ons het na Moonlight Park strand toe gegaan. Jy kan regs oor die rivier na 'n ongemerkte strand gaan en op 'n klein klip op 'n handdoek lê - ons het sulkes gesien. Maar dit is gratis. Of jy kan vir geld 'n bankie of sonstoel met 'n sambreel neem en ontspan. Ons het die strand deurgesien en by Dakapo gestop. Sonstoel vir 1 lire (nie duurder as Jevpatoria nie, trouens ))). Daar het ons ook gelunch (dit is so handig om sonder 'n all-inclusive te leef!). Ons het gebraaide dorado, omelet of hoender geneem, tee en koffie... En die see - dit was presies dieselfde vir die kliënte van 'n paar vyfsterhotelle, hulle het hul strande sommer daar gehad (ek sou selfs sê dat by Oz Marina dit nóg slegter was as ons s'n, benouders sonstoeltjies) Die swembad was ook heel normaal, ons het ook daar ge-swem. Gekoopte produkte (ons het melk en room gekoop) kan in 'n yskas naby die resepsie gehou word. Dit word met 'n slot gesluit, en soms, as die personeel weggaan, is dit onmoontlik om jou eie te neem. ))))) Oh, en ons het ook self badgel en sjampoe gekoop in 'n winkel, net soos lugverfrisser. Kortom, ons is heel tevrede met ons vakansie. My kinders sal in September na 'n 5-ster gaan, hulle het natuurlik twee en 'n half keer meer betaal daarvoor )))) As jy vrye geld het, en jy is onverskrokke na klein tekortkominge - ok, kies 'n ander hotel, 'n duisend of 5-1-2 duurder. Daar was plaaslike gesinne en buitelanders wat saam met ons vakansie gehad het, niemand het gesukkel of agter 'n foto gehardloop van 'n afgekraakte teël, alles volgens die geld. Die eienaar eet ook saam met almal, en eet dieselfde kos.

avatar

In die hotel het ek drie weke gebly. Aanvanklik het ek gesoek na 'n hotel wat geskik is vir 'n lang verblyf en afgeleë werk, en dit het goed geskik gelyk, die foto's van die kamers was aantreklik, daar is gesê dat daar WiFi is, selfs in die kamer, halfpension, skoonmaak elke drie dae, en ekstras in die kamer: 'n platskerm-TV, 'n koffiemasjien!, 'n DVD-speler, 'n TV-stel en meer... Maar nou die werklikheid: Ek is aanvanklik in 'n afgryslike kamer geplaas, wat lyk asof die ru-afwerkings voltooi is, maar die finale afwerking is nog nie gedoen nie. Daar en hier is plekke met pleister, verf, vuil, en ek het 'n spin op die balkon raakgeloop. Die badkamer was piepklein en daar was nie 'n enkele haak, rak (en dit was nie net dat dit nie beplan was nie, dit was net alles gebreek) nie. Die skuif van die haardroër het uitgesteek, en ek hetselfs nie gewaag om dit aan te raak nie. Al die meubels in die kamer was gebreek, die stoele soos dié in 'n kafeetuin en alles was wit geverf of met pleisterwerk bedek. Die matras was ongemaklik. Toe ek vra om na 'n ander kamer geskuif te word, was die eienaar se verrasing "dit is tog 'n goeie kamer", nie. Eers eers na die derde dag is ek geskuif na 'n ander kamer, en dit was net na 'n aaklige stresvolle ervaring; die eienaar het die handdoek gegooi en my na die skoonmakers (ek kan hulle nie kamermeisies noem nie) verwys, en met elkeen het ek dieselfde gesprek gevoer "julle het tog 'n goeie kamer", ek was moeg om vir hulle te verduidelik dat dit vir my nie goed was nie, want ek het oorspronklik iets heel anders bespreek! Op die ou end, nadat ek geskuif is, was die kamer beter, die badkamer ruimer, die kamer self ook, maar daar was geen TV of enige van die belowe gerief nie. Daar was nie eers 'n minivrieskas nie. Die beweerde WiFi was 'n mors, die enigste ding waarvoor dit genoeg was, was vir WhatsApp en dit was alles. Dit was partykeer glad nie beskikbaar nie, maar soos gewoonlik was dit die eienaar se toe-oor-hul-laai-houding, verskonings soos, wel daar is baie mense. Dit was glad nie geskik vir werk nie, ek moes plaaslike internet koop. En dan die skoonmakers. Om 'n idee te kry van wat jy kan verwag, stel jou voor jy het per ongeluk in 'n sanatorium in die Krim/Sotsji beland. As die toilet in my kamer stukkend raak en ek na hierdie dames toe gaan en sê "julle eienaar het my na julle gestuur om my te help", waarop hulle my geantwoord het: "en ek stuur jou nou", en hulle glimlag met hul goudtande na mekaar, wat 'n snaakse grap. Ek was geskok deur hierdie houding en dit was orals so. Ek het gevra vir 'n naald en hulle het gesê hulle het nie en toe tussen mekaar gemompel "gee haar net die naald". Om toilet papier te vra was ook 'n groot guns, en met so 'n gesig gee hulle dit, ag slegte gaste, hulle pla om daar te sit. Vir drie weke is my kamer net twee keer skoongemaak, twee keer, maar die tweede keer het hulle nie die vuil uitgegooi nie, net die beddegoed vervang (met gate!). Ek het elke dag self die vloere gewas, want verwag nie pantoffels hier nie, en loop op die vuil vloer is nie so lekker nie. Wat die houding van die hotel se eienaar teenoor gaste betref. Ek het gevra of ek een bladsy kan afdruk (selfs teen betaling), en daar was dadelik 'n skoonmaker-goudtand wat ingryp met die vraag "wat wil jy druk", hoekom moet sy dit weet?! En ek het eers laat in die aand 'n antwoord gekry, en ek het reeds 'n uur later vertrek. Dit is 'n probleem by die ontvangs 'n hele bladsy druk, slegs in die aand. Die mense van die nabygeleë reisagentskap het my baie meer gehelp en het baie warmer teenoor my opgetree. Kortom, ek sou alles kan vergeet en die kamer, Internet normaal aanvaar het, as dit nie vir die afgryslike houding van die personeel was nie. Die volle onverskilligheid van die eienaar van die hotel, die onbeskofte houding van die skoonmakers het 'n baie negatiewe indruk van die hotel agtergelaat. Ek is nie 'n veeleisende persoon wat alles op die hoogste vlak benodig nie, slegs beleefdheid sou my heeltemal tevrede gestel het, maar daar was nie. Van die goeie sal ek die kok noem, die kos was normaal, soms selfs lekker. Ek het een keer in drie weke vis gesien, hoender oor drie-vier keer, meestal gemors-geit, stories met fars en een keer was daar iets heel sleg, soos beesvleis op die been. Die groenteslaaie was lekker, die sop was baie lekker (ek het nog nooit so baie sop geëet nie). En die kok was 'n uitstaande ou wat jy kan sien hy gee om vir gaste, wat sy werk respekteer. Ontbyte was meer eentonig en 'n halfuur na die begin, was die borde meestal al leeg, soms was daar selfs geen tee nie. Met die oog op die feit dat ontbyte 'n uur en 'n half duur, word die borde nie aangevul nie. Koffie het eers in die tweede week verskyn toe ek daar was, dit was net tee voorheen. Wat die slotsom betref. Die beskrywing van die kamers stem nie ooreen met die werklikheid nie, van die toerusting tot die frekwensie van skoonmaak, dit is altemaal verkeerd. Die personeel se houding is onbeskof, onverskillig en grof. Ek beveel hierdie hotel nie aan nie.

avatar

Ons het ons vakansie in 'n hotel vir 8 nagte deurgebring. Die aanvanklike indruk van die hotel het nie veel te wens oorgelaat nie. 'n Redelik klein, bedompige kamer, geen yskas of selfs 'n kluis nie, maar daar is 'n balkon. Die negatiewe houding teenoor die hotel het verdwyn sodra ons die lugversorger aangeskakel het en binne 'n kwartier was die kamer vars en koel. Na drie dae het ons almal die hotel begin waardeer: ontbyt en aandete was eenvoudig uitstekend. Ja, daar is geen vryfmarkontbyt nie, maar wees verseker dat hulle jou baie lekker en huislik sal voed. Jy sal nie honger gaan slaap nie. Ná om na ons vriend te luister wat drie dae ná ons toevallig Turk toe gegaan het, het ons besef dat vir daardie prys sal ons 3-ster hotel enige 4-ster hotel oorskry (dit was presies waar ons vriend gebly het). Die Pallmet (of iets soortgelyks) hotel, met gereelde wateronderbrekings, afwesigheid van enige internet, en kragonderbrekings, het 'n gemengde gevoel oor die hotel gelaat. Ons klein, maar gesellige hotel, met nie so 'n goeie internetverbinding, sonder middagete, yskas en ander geriewe, het sy drie sterre regverdig. Natuurlik, moet ons aanstip dat ons liefhebbers van 'n aktiewe vakansie is, en ons het slegs in die hotel oorgeslaap, maar elk aan sy einde. Ek gee die hotel 5 uit 5. Vir sy eie 3 sterre, voldoen dit uitstekend.

Dienste en geriewe
  • Fietsverhuring
  • Karaoke
  • Tuin
  • Restaurant
  • Geldwisseling
  • Haaierdroër
Wys alle geriewe 20
Ligging
Na die stadsentrum
1.3 km
Wat is in die nabyheid?

Kamers pryse

Volwassenes
Kies 'n datum
loaderlaai
Kontroleer beskikbaarheid
Prys kan verouderd wees, kies datums om huidige pryse te sien
Jy kan slegs 'n hotel bespreek op TravelAsk se vennootwebwerwe
prys
Werk pryse by

Wat is daar om

Merkez Mah. Karayer Cad. No:7 Kemer, Turkye

Die Parus Hotel Kemer is geleë in die stad Kemer, Turkye. Nabygeleë besienswaardighede en plekke van belang rondom die hotel sluit die volgende in:

1. Kemer stadsentrum: Die hotel is gerieflik geleë naby die sentrum van Kemer, waar jy verskeie winkels, restaurante en vermaakopsies sal vind.

2. Kemer Marina: Die marina is naby geleë en bied boottoere en 'n pragtige waterfront-gebied om te verken.

3. Kemer Publieke Strand: 'n Kort afstand van die hotel af kan jy geniet van die sandstrande en kristalhelder waters van Kemer.

4. Moonlight Park & Strand: Nog 'n nabygeleë strand- en parkgebied wat mooi uitsigte, wandelpaaie en piekniekplekke bied.

5. Tahtali-kabelbaan: 'n Gewilde besienswaardigheid in die omgewing, die Tahtali-kabelbaan bied asemrowende uitsigte terwyl jy na die top van die Tahtali-berg styg.

6. Phaselis-ruïnes: 'N Historiese terrein naby Kemer geleë, die Phaselis-ruïnes bied ou ruïnes, 'n teater en pragtige uitsigte op die Mediterreense See.

7. Goynuk-kanon: Geleë 'n kort afstand van Kemer af, bied Goynuk-kanon wandelpaaie, watervalle en verbluffende natuurlandskappe.

8. Olympos Teleferik-berghotel: 'N ski-oord geleë op die Olymposberg, bied skiën, snowboard en ander wintersportaktiwiteite. Dit is net 'n paar voorbeelde van die besienswaardighede en plekke van belang rondom die Parus Hotel Kemer.

map
Parus Hotel Kemer
Hotel

Na die stadsentrum1.3

Oor die hotel

Oor

Die Parus Hotel Kemer is geleё in die pragtige dorp Kemer, Turkye. Hier is 'n bietjie inligting oor die hotel, sy kamers en etes:

1. Hotel: Die Parus Hotel Kemer is 'n gesinsvriendelike hotel wat in 'n uitstekende ligging, naby die strand en die dorpsentrum, geleё is. Dit bied 'n gemaklike en ontspanne atmosfeer vir gaste om van hul verblyf te geniet.

2. Kamers: Die hotel bied 'n verskeidenheid kameroptes om aan verskillende behoeftes en voorkeure te voldoen. Dit sluit standaard kamers, gesinskamers en suite in. Elke kamer is goed toegerus met moderne geriewe soos lugversorging, satelliettelevisie, 'n miniyskassie en 'n privaat badkamer.

3. Etes: Die hotel bied 'n heerlike en diverse reeks etes om alle smaakpapille te bevredig. Die hoofrestaurant bedien 'n spyskaart-ontbyt, middagete en aandete, en bied 'n wyde seleksie van plaaslike en internasionale geregte. Daar is ook 'n a la carte restaurant waar gaste 'n intiemer eetervaring kan geniet en verskeie gourmetgeregte kan geniet.

4. Volledige Pakket: Parus Hotel Kemer bied ook 'n allesinklusiewe pakkie aan, wat etes, verversings en drankies regdeur die dag insluit. Hierdie opsie stel gaste in staat om onbeperkte kos en drinkgoed te geniet sonder om bekommerd te wees oor ekstra uitgawes.

5. Geriewe: Die Parus Hotel Kemer spog met verskeie geriewe om die gaservaring te verbeter. Dit sluit 'n swembad, spa- en welnessentrum, fiksheidsentrum, kinderspeelpark en vermaakprogramme in. Die hotel organiseer ook verskeie aktiwiteite, soos watersport, lewendige musiek en temas-aande.

6. Nabygeleë Besienswaardighede: Die ligging van die hotel in Kemer bied maklike toegang tot baie gewilde besienswaardighede. Gaste kan die pragtige strande verken, antieke ruïnes soos Phaselis en Olympos besoek, of 'n boottoer na die adembenemende eilande in die nabyheid neem. Alles in ag genome bied die Parus Hotel Kemer gerieflike akkommodasie, 'n wye verskeidenheid eetopsies en volop geriewe om 'n aangename en onvergeetlike verblyf vir alle gaste te verseker.

Kinders

Die Parus Hotel Kemer in Turkije bied verskeie geriewe en aktiwiteite vir kinders. Sommige van die kenmerke vir kinders by hierdie hotel sluit in:

1. Kinders se Klub: Die hotel het 'n toegewyde klub vir kinders waar kinders kan deelneem aan toesigspelletjies, handwerk, en ander aktiwiteite.

2. Kinders se Swembad: Daar is 'n aparte swembad vir kinders waar hulle kan geniet van swem en waterpret.

3. Speelpark: Die hotel het 'n speelpark toegerus met glybane, skommels, en ander speeltoerusting.

4. Mini Disko: Kinders kan pret hê deur te dans en musiek te geniet by die hotel se mini disko.

5. Kindervermaak: Die hotel voorsien gereelde vermaakprogramme wat spesifiek ontwerp is vir kinders, insluitend vertonings, optredes, en interaktiewe speletjies.

6. Babaoppassdiens: In die geval dat ouers 'n bietjie tyd alleen wil hê, bied die hotel babaoppassdiens op versoek. Dit is net 'n paar van die geriewe en aktiwiteite beskikbaar vir kinders by die Parus Hotel Kemer. Dit word altyd aanbeveel om direk met die hotel te kontak of hul webwerf te besoek vir 'n volledige en opgedateerde lys van alles wat vir kinders aangebied word.

Vermaak

Daar is verskeie vermaakopsies naby die Parus Hotel Kemer in Kemer, Turkye. Hier is 'n paar gewilde keuses:

1. Maanlig Strandpark: Geleë op loopafstand van die hotel, bied Maanlig Strandpark 'n pragtige strandfrontgebied met verskeie watersportaktiwiteite, see-kafés en kroeë. Besoekers kan swem, sonbaai, en langs die promenade stap.

2. Kemer Marina: Net 'n kort afstand van die hotel af, is Kemer Marina 'n lewendige area met 'n verskeidenheid winkels, restaurante en kroeë. Besoekers kan 'n rustige wandeling langs die hawe neem, 'n maaltyd geniet met 'n pragtige uitsig oor die waterfront, of selfs 'n boot huur vir 'n dag se seil.

3. Goynuk Canyon: Ongeveer 'n 20-minute ry van die hotel af, is Goynuk Canyon 'n natuurlike wonder bekend vir sy pragtige landskappe. Besoekers kan stap langs die kloofpaaie, verskuilde watervalle verken, en swem in die kristalhelder swembaddens.

4. Olympos Teleferik: Vir dié wat skoonheid panoramiese uitsigte soek, is die Olympos Teleferik (kabelbaan) 'n moet-besoek-atraksie. Geleë ongeveer 30 minute van die hotel af, neem hierdie kabelbaan-rit jou na die top van Berg Tahtali en bied asemrowende uitsigte oor die Mediterrane kuslyn.

5. Phaselis Ouer Stad: Geskiedenisentoesiaste kan die antieke ruïnes van Phaselis verken, geleë ongeveer 20 kilometer van die hotel af. Hierdie goed-bewaarde argeologiese terrein bied antieke stads-mure, Romeinse ruïnes en 'n pittoreske hawe.

6. Adrasan Strand: 'n Bietjie verder van die hotel af, ongeveer 30 kilometer weg, is Adrasan Strand 'n rustige en ongerepte stuk kuslyn. Dit is bekend vir sy skoon waters, rustige atmosfeer, en denneboom-bedekte omgewing, wat dit perfek maak vir ontspanning en swem. Dit is net 'n paar vermaakopsies naby die Parus Hotel Kemer. Besoekers kan ook by die hotel se ontvangsbalie navraag doen vir bykomende aanbevelings en inligting.

Topvrae

1. Hoe ver is Parus Hotel Kemer vanaf die naaste strand?
1. Hoe ver is Parus Hotel Kemer vanaf die naaste strand?1

Antwoord: Parus Hotel Kemer is slegs 300 meter weg van die strand.

2. Watter geriewe word aangebied by Parus Hotel Kemer?
2. Watter geriewe word aangebied by Parus Hotel Kemer?1

Antwoord: Parus Hotel Kemer bied 'n verskeidenheid geriewe aan, insluitend 'n swembad, fiksheidsentrum, spa, restaurant, kroeg, en gratis Wi-Fi.

3. Is daar parkering beskikbaar by Parus Hotel Kemer?
3. Is daar parkering beskikbaar by Parus Hotel Kemer?1

Antwoord: Ja, gratis parkering is beskikbaar vir gaste by die hotel.

4. Verskaf Parus Hotel Kemer lughawe vervoer?
4. Verskaf Parus Hotel Kemer lughawe vervoer?1

Antwoord: Ja, Parus Hotel Kemer bied lughawe vervoer teen 'n ekstra fooi.

5. Hoe ver is Parus Hotel Kemer van die stadskern?
5. Hoe ver is Parus Hotel Kemer van die stadskern?1

Antwoord: Parus Hotel Kemer is ongeveer 1.5 kilometers weg van die stadskern.

6. Word troeteldiere toegelaat by Parus Hotel Kemer?
6. Word troeteldiere toegelaat by Parus Hotel Kemer?1

Antwoord: Ongelukkig word troeteldiere nie toegelaat by Parus Hotel Kemer nie.

7. Het Parus Hotel Kemer 'n 24-uur voorbalie?
7. Het Parus Hotel Kemer 'n 24-uur voorbalie?1

Antwoord: Ja, die hotel het 'n 24-uur voorbalie om gaste te help enige tyd.

8. Is ontbyt ingesluit in die kamerprys by Parus Hotel Kemer?
8. Is ontbyt ingesluit in die kamerprys by Parus Hotel Kemer?1

Antwoord: Ja, ontbyt is ingesluit in die kamerprys.

9. Bied Parus Hotel Kemer enige ontspanningsaktiwiteite aan?
9. Bied Parus Hotel Kemer enige ontspanningsaktiwiteite aan?1

Antwoord: Ja, Parus Hotel Kemer bied verskeie ontspanningsaktiwiteite aan soos strandvolleybal, watersport, en aandvermaak.

10. Is daar enige nabygeleë besienswaardighede om te besoek vanaf Parus Hotel Kemer?
10. Is daar enige nabygeleë besienswaardighede om te besoek vanaf Parus Hotel Kemer?1

Antwoord: Ja, daar is verskeie besienswaardighede naby Parus Hotel Kemer, insluitend die Phaselis Ouer Stad, Goynuk Kloof, en Olympos Teleferik Kabelbaan.

Alle dienste en geriewe

Vermaak en ontspanning
  • Fietsverhuring
  • Karaoke
  • Tuin
Hotel Fasiliteite
  • Restaurant
  • Geldwisseling
  • 24-Uur Ontvangs
  • Portier
  • Veeltalige Personeel
  • Vergaderingsluitings
Kamer Fasiliteite
  • Haaierdroër
  • Kamerdiens
Ekstra dienste
  • Lughawenshuttle
  • Wasserydiens
  • Wasgoeddienste
  • Toeristeburo
  • Kopieerapparaat
Wateraktiwiteite
  • Swembad
  • Swembad buite
Vir gesinne met kinders
  • Babaoppas / Kindersorg
  • Speeltuin
Hotelresensie Parus Hotel Kemer
Jou terugvoer
Verpligte veld*
Dankie! Jou resensie is suksesvol ingedien en sal na verifikasie op die webwerf verskyn.
Het jy nie die antwoord gekry waarna jy gesoek het nie? Vra jou vraag
Vra 'n vraag hier
Verpligte veld*
Dankie! Jou vraag is suksesvol gestuur

Kies jou taal

Kies jou geldeenheid

Waar toepaslike pryse sal omgeskakel word na, en gewys word in, die geldeenheid wat jy kies. Die geldeenheid waarin jy betaal, kan verskil op grond van jou bespreking, en `n diensfooi kan ook van toepassing wees.